• Gemstone
    Een hutje, een meisje en een wereld na de Apocalypse. Een scheuring in het universum die nog steeds niet is geheeld.

    Inza Caeli is een afstammeling van de overlevenden van de Apocalypse die 700 jaar geleden plaats vond. Als ze weer eens van school weg is gerend, door alle pesterijen en nep-vrienden die zich allemaal tegen haar beginnen te keren, komt ze een houten huisje tegen. Nog nooit eerder had ze het gezien, het zag er prachtig uit, nieuw maar toch met een idyllische uitstraling. En als ze binnenstapt in dit hutje komt ze terecht in iets waar ze beter niet had kunnen komen, een terugweg? Is er niet.


    Als jullie je verhaal hier willen droppen is dat ook leuk. Ik zoek avontuur, drama en fantasy stories. (:

    [ bericht aangepast op 1 juni 2012 - 18:09 ]


    I'll catch your fire, I'll be there next to you in your Hungergames. I'll be your mockingjay.

    Oeh, die heb ik voor je:


    Elven Princess

    Ik had nooit gedacht dat dit de reis van mijn leven zou worden,
    Dat het zo zou gaan.
    Dat we zouden eindigen in oorlog,
    Dat ik de liefde zou vinden.
    En op het punt zou staan het te verliezen.

    -Getekend, prinses Shÿra Aranna van Terre


    ___________________________________________________





    Elven princess gaat over een jonge Elfenprinses die op reis gaat, maar een nieuwe koning blijkt het niet goed met haar en haar rijk voor te hebben. Na haar ontsnapping uit het kasteel volgt een race tegen de klok, terug naar haar rijk. Deze reis zal haar veranderen...


    Haalt ze het op tijd en zal ze haar rijk redden? Lees het in Elven Princess!

    de trailer:


    A single dream is more powerful than a thousand realities. -JRR Tolkien


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ydillisch moet idyllisch worden. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Oké, bedankt!


    I'll catch your fire, I'll be there next to you in your Hungergames. I'll be your mockingjay.



    Koudvuur

    Ogen zijn de spiegel van de ziel. Dat is tenminste wat Leonardo Da Vinci schreef. En hij had nog verdomde gelijk ook. Alsof hij had geweten hoe het was om een mutant te zijn, met felle, oogverblindende irissen die je identiteit verraadden.

    Fire Longbird woont in haar eentje in het grootste huis van Gotha, nadat ze haar ouders heeft verloren en haar zusje meegenomen is door Mutantenjagers. Alles gaat goed totdat er een mysterieuze jongen verschijnt die beweert haar hulp nodig te hebben.

    Wat doe je als je een zestienjarig meisje bent die voorbestemd is een groep mutanten te leiden naar de strijd?

    http://www.quizlet.nl/stories/83130/koudvuur--a-mutantstory/


    Fear doesn't shut you down; it wakes you up

    I'm coming home
    Ik heb hier een fantasy story die je misschien leuk vind. Ik heb ook nog een eerste deel, maar de link daarna toe kan je gewoon vinden.
    Ik ga niet teveel verklappen, want in het eerste deel draait het heel erg om niet weten wat er aan de hand is :)


    Stenenlikker