• Ik heb toestemming van Yoda.



    OVER DE WEDSTRIJD:
    Dit is een songtekstenwedstijd, waarbij je dus iedere ronde een eigen songtekst moet schrijven. Er kunnen maximaal 10 mensen aan meedoen, en elke ronde zullen er 2 mensen afvallen. Dat betekent dat er 5 rondes zullen zijn, waarvan de laatste ronde de finale is die tussen 2 mensen gaat. Iedere ronde duurt 2 weken. De opdrachten worden hier vermeld, maar ook in de story waarvan je verderop in dit topic de link vind.


    PRIJS:
    De winnaar van de songtekstenwedstrijd kan naar mij een link sturen van een van zijn/haar creaties. Deze link zal ik vermelden bij al mijn stories, en komt ook 2 weken op mijn profiel te staan.


    VERDERE REGELS:
    - Inschrijven doe je hier, in het topic. Denk wel goed na voor je - je inschrijft, want als je er aan begint is het wel zo leuk om het ook helemaal af te maken.
    - Laat het hier even weten als je - je username veranderd hebt.
    - Iedere ronde duurt, zoals al eerder gezegd, 2 weken.
    - Uitstel vragen mag, maar dat moet wel 24 uur voor de inleverdatum gebeuren.
    - Als je de opdracht niet op tijd inlevert, word je uitgeschreven.
    - Stuur je opdrachten in een privébericht naar mij, of plaats een link in dit topic.
    - Je hoeft er niet bij te zingen of zoiets, het gaat alleen om de tekst.
    - De story.



    DEELNEMERS:
    1. NewStyle
    2. MirLiam
    3. Criminiall
    4. Pronks
    5. tialdaatje
    6. MyMisery
    7.
    8.
    9.
    10.




    OPDRACHTEN:

    Opdracht 1
    Schrijf een nieuwe tekst op een al bestaand liedje. Welk liedje dat is, mag je zelf beslissen, maar zorg wel dat je tekst ergens over gaat. Minimaal 2 coupletten en 1 refrein, maar het hele nummer bewerken mag ook.
    Tip: Let op zinsbouw.
    Inleverdatum: Komt nog.



    WEDSTRIJD GESLOTEN WEGENS TE WEINIG INSCHRIJVINGEN. DE WEDSTRIJD GAAT DUS NIET DOOR, IEDEREEN IS UITGESCHREVEN.

    [ bericht aangepast op 28 juni 2012 - 13:27 ]


    The universal language of art.

    Schrijf je nu in. c:


    The universal language of art.

    Ik wil me graag inschrijven =D.


    Every living creature dies alone.

    Count me in ;D


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Jullie staan erbij! (:


    The universal language of art.

    Ik wil graag meedoen (':


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Zijn er ook opdrachten die in het engels moeten?? want dan doe ik liever niet mee. Anders wel.

    xx


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik doe ook mee.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    tialdaatje schreef:
    Zijn er ook opdrachten die in het engels moeten?? want dan doe ik liever niet mee. Anders wel.

    xx


    Nee, dat hoeft niet. Zal ik je erbij zetten?x


    The universal language of art.

    BAM. Ik doe mee aan de songtekstenwedstrijd! :)
    Oh, maar mag het dan wel in het Engels? Of moet het per se Nederlandstalig zijn? x


    You can better regret things you have done, than regret things you haven't done in life.

    GottaBePaul schreef:
    BAM. Ik doe mee aan de songtekstenwedstrijd! :)
    Oh, maar mag het dan wel in het Engels? Of moet het per se Nederlandstalig zijn? x


    Het mag wel in het Engels, maar het is niet verplicht. Je mag het zelf weten.


    The universal language of art.

    BIEBERCREW schreef:
    (...)

    Het mag wel in het Engels, maar het is niet verplicht. Je mag het zelf weten.


    Oké, duidelijk :)


    You can better regret things you have done, than regret things you haven't done in life.

    Haha ik zie dat ik erbij ben gezet. Is goed hoor! Ik schrijf alleen nooit songteksten en heb er dus ook geen ervaring mee, is dat erg??


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Sorry ik schrijf me toch maar uit. ik heb het eigenlijk niet aan tijd.

    xxx


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    tialdaatje schreef:
    Sorry ik schrijf me toch maar uit. ik heb het eigenlijk niet aan tijd.

    xxx


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Moeten nog een paar meer meedoen..


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.