• Ik weet eigenlijk niet of zulk soort topics mogen, maar ik weet dat genoeg mensen zich nu mateloos beginnen te irriteren. :x als het niet mag, mag het topic meteen gesloten worden.

    Ik, en vele anderen, begin me best wel te irriteren aan het feit dat de 'ik zoek stories' topics steeds ondergespamd worden. Ik wil NIEMAND hierop aanspreken met dit topic, echt niet, maar ik heb wel een vraag. Ik heb ooit, lang geleden, ergens gelezen dat je zulk soort mensen/topics moet melden. Nu wil ik weten hoe dat moet. Ik weet dat je het gele driehoekje moet hebben, maar moet dat dan bij het topic zelf of moet ik de persoon zelf melden? En waar kun je die persoon melden?

    Ik heb de help-pagina al minstens honderd keer doorgekeken, maar ik kan het niet vinden. So, wil iemand me helpen? :3

    Ik maak dit topic ook voor anderen, voor het geval anderen dit ook willen weten


    Destroy what destroys you.

    Op het gele driehoekje drukken en dan in het meldvakje zeggen wie de topics omhoog schopt en versturen.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Op het gele driehoekje drukken en dan in het meldvakje zeggen wie de topics omhoog schopt en versturen.


    Echt waar?
    Ik begrijp alleen niet dat je dan het hele topic moet melden...


    Destroy what destroys you.

    Chuggaa schreef:
    (...)

    Echt waar?
    Ik begrijp alleen niet dat je dan het hele topic moet melden...


    zodat ze niet het gehele forum moeten afzoeken, lijkt mij ;)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Chuggaa schreef:
    (...)

    Echt waar?
    Ik begrijp alleen niet dat je dan het hele topic moet melden...


    Je kan volgens mij ook niets anders melden. Maar zo zien ze gelijk zo'n reactie van die persoon.


    Your make-up is terrible

    Kanda schreef:
    (...)

    zodat ze niet het gehele forum moeten afzoeken, lijkt mij ;)


    Ja, oké, dat klinkt wel logisch, ja :')
    En dan als laatste begrijp ik niet waarom er geen meldknop is (of ik kan hem gewoon niet vinden...) op de profielen. Dat lijkt me wel handiger. Dan kan je in één keer de persoon melden.


    Destroy what destroys you.

    Assassin schreef:
    (...)

    Je kan volgens mij ook niets anders melden. Maar zo zien ze gelijk zo'n reactie van die persoon.


    Aha, oké. Thanks (:


    Destroy what destroys you.

    Chuggaa schreef:
    (...)

    Ja, oké, dat klinkt wel logisch, ja :')
    En dan als laatste begrijp ik niet waarom er geen meldknop is (of ik kan hem gewoon niet vinden...) op de profielen. Dat lijkt me wel handiger. Dan kan je in één keer de persoon melden.


    Die was er volgens mij ooit wel...maar je kunt gastenboekberichten, persoonlijke berichten en topics melden...en dat is dus dat wat nodig is...anders zou dat heel veel werk opleveren voor de mods en ook veel uitlegwerk voor de persoon die de ander meld...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Kanda schreef:
    (...)

    Die was er volgens mij ooit wel...maar je kunt gastenboekberichten, persoonlijke berichten en topics melden...en dat is dus dat wat nodig is...anders zou dat heel veel werk opleveren voor de mods en ook veel uitlegwerk voor de persoon die de ander meld...


    Ja, ik kan me vaag herinneren dat er ooit een geel driehoekje in de rechterbovenhoek van het profiel heeft gestaan, lang geleden. En ja, daar heb je wel een punt, ja. Zeker als mensen voor de lol anderen gaan melden.


    Destroy what destroys you.