• Waarom staat er op mijn enter-toets geen enter maar return? ;s


    *insert philosophical cringe expression here*

    Omdat het engels is, en daar heet het return. Omdat je dan returnt naar het begin alleen dan op de volgende regel.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Rickjuh schreef:
    Omdat het engels is, en daar heet het return. Omdat je dan returnt naar het begin alleen dan op de volgende regel.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Rickjuh schreef:
    Omdat het engels is, en daar heet het return. Omdat je dan returnt naar het begin alleen dan op de volgende regel.

    Engelsen moeten altijd alles lekker moeilijk doen (cat)

    Rickjuh schreef:
    Omdat het engels is, en daar heet het return. Omdat je dan returnt naar het begin alleen dan op de volgende regel.

    Toetsenborden die in Nederland verkocht worden zíjn Amerikaans? En dus is 't Engels...?


    The mistakes from the past, made me who I am today.

    Amerikaans= Dezelfde taal als Engels, daarom heet het return.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Rickjuh schreef:
    Omdat het engels is, en daar heet het return. Omdat je dan returnt naar het begin alleen dan op de volgende regel.


    iPod?/Pad?


    Food.

    Rickjuh schreef:
    Amerikaans= Dezelfde taal als Engels, daarom heet het return.

    Het punt was dat de toetsenborden die hier in Nederland verkocht worden dus Amerikaans zijn. En op die toetsenborden staat gewoon enter en niet return.


    The mistakes from the past, made me who I am today.

    Koop allemaal gewoon een Nederlands TB, geen gezeur en gemeur over enters en returns.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Calligraphy schreef:
    (...)
    Het punt was dat de toetsenborden die hier in Nederland verkocht worden dus Amerikaans zijn. En op die toetsenborden staat gewoon enter en niet return.


    Elk toetsenbord merk zet daar een ander woord, ik heb b.v. op me werk een HP toetsenbord, daar staat niks op me enter, alleen een pijltje.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Op die van mij staat wel Enter (puh)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    GD schreef:
    Koop allemaal gewoon een Nederlands TB, geen gezeur en gemeur over enters en returns.

    Neemaar dat was het punt helemaal niet, ik wilde gewoon weten waarom er return op stond.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Marz schreef:
    Op die van mij staat wel Enter (puh)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.