• Ondanks al mijn gezeik over de studie psychologie, heb ik er toch voor gekozen hem te gaan volgen.
    En dus heb ik over 2 uur mijn decentrale selectie en ben ik nu doodzenuwachtig. (Wens me succes xd).
    Zijn er nog meer mensen die voor een of andere studie ook een soort test moeten afleggen?


    I am an idiot, I move.

    Nee, maaar ik stress 'm wel een beetje voor het eind van het jaar. Ik wil zo graag overgaan, alleen het hangt echt superveel van mijn proefwerkweek af...

    Veel succes!


    Deep inside, I've never felt alive

    Veel succes, ik duim voor je! ^^ Psychologie lijkt mij echt een leuke richting, als mijn orginele plan om vertaler/tolk te worden tegenvalt, ga ik ook psychologie doen. (:
    Ik heb volgende week examens en de uitslag die ik daarbij ga krijgen is echt cruciaal, want als het niet goed genoeg is, mag ik niet naar het vijfde.

    Ik meende dat jij taalwetenschappen o.i.d.wilde gaan studeren? Lijkt me wel pittig die selectie D: Ik moet zelf een screening goed doorlopen, wil ik toegelaten worden tot logopedie. Succes in ieder geval!

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 12:09 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Succes =D


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Wat is die selectie?


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik heb poosje terug een test moeten doen, ja.. Maar dat waren gewoon wat rekensommetjes en vragen over je persoonlijkheid. Ben aangenomen (:

    Succes in ieder geval <33

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 12:23 ]


    Believe in yourself.

    Psychologie is zoooooo lame D:

    Maar veel succes


    quidquid excusatio prandium pro

    Vandersteen schreef:
    Nee, maaar ik stress 'm wel een beetje voor het eind van het jaar. Ik wil zo graag overgaan, alleen het hangt echt superveel van mijn proefwerkweek af...

    Veel succes!

    jup moet een dag heen :') creatieve therapie

    succes!


    Life is hard, just break it with your head <3

    Tigger schreef:
    Psychologie is zoooooo lame D:

    Maar veel succes


    Zou ik mogen vragen waarom? - Just being curious. :Y)

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 12:50 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Veel succes. (; (hoewel je dit niet meer zal lezen voor je start... maar ja)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Quiescent schreef:
    (...)

    Zou ik mogen vragen waarom? - Just being curious. :Y)


    Ik heb het gehad als vak. Het was doodsaai! D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Tigger schreef:
    (...)

    Ik heb het gehad als vak. Het was doodsaai! D:


    Haha, mij lijkt het juist leuk om zoiets te volgen.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Heel veel succes :)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Succes! [:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife