• Heeft er iemand 1D al eens ontmoet ?

    Ja ??
    Vertel eens over 'je ervaring'

    X0X

    (flower)

    Starships schreef:
    (...)

    En ik had toch echt wel gezien als er een meisje over die hekken en langs de bewakers kwam hahaha!


    Precies hahaha, ik stond in de hoek gebeukt tussen de pers, dus ik had het zeker gezien hahaha


    SLOAN.

    Starships schreef:
    Yup! Met 'bring 1D to me' Het zijn ongelofelijk aardige - en knappe natuurlijk! - jongens. We mochten niet op de foto, en dat vond ik jammer en toen pakte Liam mijn hand en bood zijn excuses aan. Heel schattig. En Harry is ook echt een flirt HAHA. Maar het was een leuke ervaring, waar ik handtekeningen aan over heb gehouden (:

    Awesome! Was Harry met je aan het flirten?

    Jammer genoeg heb ik ze nog niet ontmoet.

    Nee, maar wel al enkele andere band. ^^
    Ik ben ook geen fan van 1D dus ik heb de intentie daar niet voor.
    OH MY GOD Lotte heb jij die gezien, wat leuk voor je!


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    bomaria schreef:
    (...)
    Awesome! Was Harry met je aan het flirten?


    Nah met mij niet echt. Hij glimlachte alleen, gaf knipoog en noemde me babe. Maar dit deed hij zo'n beetje bij iedereen. Maar ik was een beetje afgeleid door zijn ogen.


    To infinity and beyond •

    Morgenstern schreef:
    (...)

    Precies hahaha, ik stond in de hoek gebeukt tussen de pers, dus ik had het zeker gezien hahaha


    U serious? Daar stond ik ook in de buurt .. HAHA. Ik stond alleen wel vooraan. Was niet echt een pretje --'


    To infinity and beyond •

    Ja, met Bring 1D to me. Ik had geen code, dus ik mocht ze alleen een hand geven. Ze waren wel echt super lief. Liam kneep in mijn hand toen ik door wilde lopen en hij lachte zo lief. En toen ik Louis vroeg om ik hem een knuffel mocht geven zei die bodyguard best wel boos 'No hugs.' Dus ik wilde doorlopen en toen knuffelde Louis mij. En Harry's handen waren echt super warm, of dat lag aan mij. :3


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Starships schreef:
    (...)

    Nah met mij niet echt. Hij glimlachte alleen, gaf knipoog en noemde me babe. Maar dit deed hij zo'n beetje bij iedereen. Maar ik was een beetje afgeleid door zijn ogen.

    DE JALOERSHEID XD


    What by Zeus' beard is going on????

    Nope, ik heb alleen Milow ontmoet en toen ging ik met hem op de foto (; Verschrikkelijke foto dat wel..


    Fuck who you want & Fuck who you like

    Krypton schreef:
    Yes. In my dreams.


    Life is like a roller coaster. It has its ups and downs. But it's your choice to scream or enjoy the ride.

    Nog niet, maar ik ga ze (waarschijnlijk) wel ontmoeten =D Goeie contacten -wbw-


    Just be who you are. If people really love you, they will accept that.

    Krypton schreef:
    Yes. In my dreams.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Alleen in mijn dromen (krul)
    Maar ik ben best jaloers op de gene die ze echt hebben ontmoet (:

    LiLovingx schreef:
    Nog niet, maar ik ga ze (waarschijnlijk) wel ontmoeten =D Goeie contacten -wbw-

    Wat voor contacten ;P


    What by Zeus' beard is going on????

    Jup, met Bring 1D To Me, yay. Echt beste dag van m'n leven. De jongens zijn echt schatjes en WMYB live was echt zoooo goed, omfg. En ze hebben stomme securityguards daar bij Hotel Arena... ik kreeg een knuffel van Niall maar dat mocht niet dus werd ik achteruit getrokken, puh. (N)


    Just keep your head up. Stick on the ice.