• Oké voor degene die het nog niet weten:

    Maya's hebben een kalender. Die is is miljoenen jaren oud. Die kalender stopt dus op 21/12/12 ook Doomsday genaamd. Volgens hen staan de zon, het zwarte gat, en de ( nog niet ontdekte ) planeet Nibidu op één lijn. Daardoor komt de zon veel dichter bij de aarde en wordt het tot 69° in Europa, 98° in Afrika, 87 ° in Amerika, 99 ° in Australié en Nieuw-Zeeland, en zo'n 45 ° in Alaska, de Noord-Pool, en de Zuid-Pool. Daardoor smelt het ijs en zal de aarde overstromen. Dat betekent dus het einde van de wereld en dus ook DE MENSHEID

    de teaser/trailer van de film:
    http://www.youtube.com/watch?v=5VXa82AuwHU

    MIJN MENING:
    ik geloof wel dat er iets zal gebeuren op 'Doomsday' maar ik denk niet dat we allemaal zullen sterven (hoera) (yeah) (Y)
    Maar aan de andere kant geloof ik wel dat de aarde is aan het opwarmen.. Nou weten jullie hier wat meer van of willen jullie je mening schrijven schrijf maar een ( nuttige ) reacties niet van die reacties van ' ik geloof er geen bal van ' alstublieft
    Dank u wel voor het lezen please doe effie moeite en schrijf een reactie
    Waldo en Daan (doeg)


    Take my hand tonight

    Ik kijk er al naar uit.


    /

    Hahahhaah, Time will tell, En als het dan het einde is he, Wil ik gelukkig sterven met iemand die ik lief heb aan mijn zijde :$


    Niet geschoten is altijd mis..

    Jaja, allemaal dood. Er klopt dus echt geen reet van. :'D

    WHOEHOE WE GAAN DOOD,ALWEER JOEPIEE!!
    dan kan ik alweer mijn begrafenis plannen,ik wil begraven worden door kakkerlakken die overleven alels ;3


    We can only learn to love by loving.

    Is da ni op 12 december fsoo? Zoiets dat door de Inca's is berekend?
    Bwoah, als we allemaal dood gaan, who cares? :)
    Dan kunde tog niemand meer missen :P


    007

    tja er is al zo vaak gezegd dat er een einde aan de wereld zal komen
    in 1789 in 1856 en in 1915
    dus in 2012 zal het deze keer zeker wel gebeuren??? rofl
    we zijn genaaid xd


    Take my hand tonight

    Ken ik al.

    Maar for the record: de Maya's kalender is geen miljoenen jaren oud, de eerste telling is van ong 3000 v. Chr.


    BAM!


    Op 21 december 2012 gebeurt iets bijzonders dat slechts om de 26.000 jaar gebeurt: dan staat onze zon precies op het kruispunt van beide ecliptica´s in het hart van de melkweg en staat hij tevens conjunct met het hart van de melkweg (tijdens een winterzonnewende). Daarnaast staat de zon dan op één lijn met Sagittarius A*, een ster in sterrenbeeld Sagittarius (Schutter of Boogschutter). En deze ster is de krachtigste radiobron van onze melkweg.

    Tevens staat de noordas van de precessie wiebel het verst van onze 'bron': het hart van de melkweg, Hunab K'u. Daarna keert hij er weer naar terug.


    Dat heb ik nog kunnen vinden (A)


    Niet geschoten is altijd mis..

    We gaan alweer dood! Olééé...
    Hoe vaak hadden we allang dood moeten zijn? --'

    En in 666 is het ook al gezegd ^^


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    En in 666 is het ook al gezegd ^^

    tja =)


    Take my hand tonight

    Er klopt geen bal van, onzin.


    "I shut my eyes in order to see.'

    En toch mogen de kakkerlakken mij begraven.


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    Dat heb ik nog kunnen vinden (A)

    euhm momenteel ben ik al 4 keer gestorven:
    in 1789 in 1856, in 1915 en in 2006
    Nou de 5de de beste keer


    Take my hand tonight

    ik heb m'n kist al besteld, hoor. (nerd)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.