• Eindelijk begin ik iets te begrijpen van mijn werkstuk voor filosofie over het marxisme, werd tijd _O_ Begreep er steeds geen hol van, phaha. Nu kan ik er eindelijk goed aan werken.

    Nog meer mensen die ineens het licht zagen? :P

    Ohja, nog een vraagje, hoe zou ik dit het beste kunnen 'vertalen'?
    "In Berlijn stond Marx onder de invloed van de in 1831 overleden filosoof Georg Wilhelm Friedrich Hegel."
    Vind het een beetje raar zeggen dat Marx onder invloed stond van een andere dude..


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Marx werd beïnvloed door Hegel.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    MyFairyKing schreef:
    Marx werd beïnvloed door Hegel.


    Ohja, dat ik daar zelf niet op kwam, haha. Ben al te lang bezig :P Maar dat klinkt inderdaad stukken beter.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik zie regelmat het licht, vooral tijdens geschiedenis, wiskund en natuurkunde. Hoewel ik geschiedenis makkelijk vind, snap ik soms dingen steeds beter en de effecten ervan, lol. [: toevallig heben we het nu over het marxisme, liberalisme et cetera.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Symphonia schreef:
    Ik zie regelmat het licht, vooral tijdens geschiedenis, wiskund en natuurkunde. Hoewel ik geschiedenis makkelijk vind, snap ik soms dingen steeds beter en de effecten ervan, lol. [: toevallig heben we het nu over het marxisme, liberalisme et cetera.


    het marxisme is echt rot omdat het zoveel varianten heeft enzo ;p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.