• heey guys :) echt bedankt, ik heb naa een uurtje uitgevonden wat er was, ze hebben me perongeluk bij de 'spam groep' neer gezet, en nu gaat alleen weer goed (dance) PFIEW! maar ze zeggen dat het nogwel een paar uur kan duren voor ik al mijn followers terug heb en diegene die ik zelf follow... BUT IT WORKS! YHAAE!!

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 17:07 ]


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    Eh, wat krijg je te zien dan?


    To infinity and beyond •

    Ben jij niet de 2de Quizleter vandaag die geschorst is zonder e-mail gekregen te hebben? -erg toevallig-


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    RainbowShine schreef:
    Ben jij niet de 2de Quizleter vandaag die geschorst is zonder e-mail gekregen te hebben? -erg toevallig-

    ? ik snap dat niet sorry


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    Weet je zeker dat het niet gewoon op je tweet limit zit? ._.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Andante schreef:
    Weet je zeker dat het niet gewoon op je tweet limit zit? ._.

    w8 hoe moet je zo'n printscreen maken? dan laat ik het wel even zien


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    Tijd om af te kicken dus.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Cloelia schreef:
    Tijd om af te kicken dus.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    JustYouAndMe schreef:
    (...)
    ? ik snap dat niet sorry

    Er was volgens mij nog een iemand hier op Q en die had het zelfde probleem :3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    JustYouAndMe schreef:
    (...)
    w8 hoe moet je zo'n printscreen maken? dan laat ik het wel even zien


    het knopje Prt Sc in het rijtje van 1,2,.. en delete enzo


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    er zijn meer dan 40 000 directioners een paar dagen geleden *suspended* op twitter omdat ze mee tweeten met de #1DVDWatchParty

    Lynnx schreef:
    er zijn meer dan 40 000 directioners een paar dagen geleden *suspended* op twitter omdat ze mee tweeten met de #1DVDWatchParty
    Ja maar ik ban vandaag... want vanochtend had ik nergens last van


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.