• Een Groep jongeren van 16 tot 22 mogen gratis naar een prachtig hotel op een eiland. De eigenaar van het hotel wou zeker weten of dit een goede vakantie plek zou zijn voor jongeren. Aangezien er weinig hotels zijn of villa's maar wel uitgaanscentra stranden en andere dingen die leuk zijn voor jongeren. Deze stonden er al voor de mensen die er wonen. Het eiland vrij klein, maar met de auto doe je er 5 uur over om aan de andere kant van het eiland te komen. Deze jongeren verblijven 6 weken op dit eiland. Ze mogen alles doen in hun villa. Feesten geven en nog meer.


    Regels
    - Denk na voor je een rol neemt, want er zijn er al vrij weinig. Ik hou niet van snelle stoppers dus als je denkt ik doe maar 1 topic mee sla dit dan over.
    - Ooc is met Haakjes ()[]{}
    - Geen One-Liners. Soms mag je wat minder maar het liefst meer als 4 regels.
    - Niet iedereen is perfect.
    - Sluit geen mensen buiten dat is voor niemand leuk.
    - het is niet de bedoeling dat het na 1 blik van een jongen en een meisje al meteen liefde is. Het zijn tieners ze fessen en gaan helemaal los.
    - 16+ Is toegestaan.
    - Niet meteen stoppen als je het niet meer volgt. Vraag het aan anderen en vraag of je je bij een gesprek kan voegen!

    De Villa


    Zwembaden:
    Pool 1
    Pool 2
    Kamers:
    SlaapKamer
    (De kleuren mag je zelf verzinnen, maar zo is het ingedeelt)
    Keuken
    Woonkamer


    Jongens:
    - Simon Elijah Blake -> Gabumon
    - Jason Alexander Scagotti -> TheRumIsGone
    - Zachery Di'Omain -> Avenged7Fold
    - Robin Daniel Hastings -> adores
    - Jim Alex Mcarty -> LuvMustache
    - Joshua Christopher Maxwell -> Rechazame
    - Noah Nicolas Blackbund -> Macadamia

    Meisjes:
    - Katherina Alice Distiny Moon -> STwilight
    - May Violet 'Carmen Rose' Grey -> Hurtedheart
    - Lana Juana Lancaster -> RainbowShine
    - Evelyn Farah Winter -> xMarvelous
    - Chayenne Lawhead -> xIbiMalik
    - Taylor Jennifer Turner -> HarrysCats
    - Jerrilyn Milexi Rodriguez -> IHeartMusicc


    In het begin komt iedereen aan op het vliegveld. Je word in een auto van de eigenaar van hè hotel en de villa gebracht naar de Villa en daar kan je elkaar tegenkomen na je een kamer hebt gekozen!
    Inspringen kan altijd!!


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [mijn topics]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Evelyn Farah Winter
    'Ehm...je kan niet zeggen dat er niet genoeg uitgaans gelegenheden zijn. Welke zouden de leukste zijn? Moet er wel kunnen dansen anders is het sowieso niet leuk,'
    Ik kijk even rond en wijs dan naar een club waar Paradiso boven staat en naar een andere waar Sky Bar boven staat. 'Die twee klinken wel leuk'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Joshua Christopher Maxwell
    Evelyn wijst naar twee clubs. een staat Paradiso boven en de andere Sky bar. "Die twee klinken wel leuk" Ik knik even. "ja ziet er wel leuk uit" zeg ik nadat ik er eventjes naar gekeken heb. Ze zijn allemaal nog niet open want het is nog vroeg. "Ben benieuwt"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Mijn topics]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [mijn topics]


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    [Mijn topics, HurtedHeart kan jij zo je laatste post er neer zetten? Ik zal zo eventjes iets bedenken denk ik.. Ben ook met school bezig..]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    {Mijn topics}


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Robin Daniel Hastings
    'Dat lijkt me een Spaanse naam, aan je accent te horen?' Nu ze haar zonnebril afheeft kan ik haar ogen bekijken die erg mooi zijn, hun donkerbruine kleur past goed bij haar huid. 'Oh en ik ben Robin, Robin Hastings en als je mijn 2e naam ook nog wilt weten dat is Daniel.' zeg ik grijnzend terwijl ik met haar koffer in mijn hand de trap op loop. 'Well lady choose a room.' Waarna ik alle overgebleven kamers aanduidt.


    Jerrilyn Milexi Rodriguez

    Ik liep achter hem aan, 'Inderdaad, Spaans ja,' zei ik en liet mijn ogen even over hem heen glijden, 'Aangenaam Robin,' zeg ik uiteindelijk. 'You're a little bit late,' zeg ik met een knipoog waarna ik mijn kamer instap. 'Bedankt voor 't helpen met m'n koffer,' zeg ik dan terwijl ik de koffer overneem en bij de andere zet. 'Ben zo terug,' zeg ik dan waarna ik de badkamer bij mijn kamer inspring en in ijn bikini er weer uitkom. 'Lets go,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Robin Daniel Hastings
    Ik moet lachen om haar opmerking en neem plaats op haar bed zodat zij zich kan omkleden. 'Lets go.' hoor ik achter me waarna ik een aantal keer moet knipperen om haar helemaal in me op te te nemen. 'Je ziet er geweldig uit.' zeg ik terwijl ik mijn zonnebril afdoe. 'Dus je komt uit Spanje' vraag ik terwijl ik achter haar de kamer uit loop en zo zonder enige schaamte haar achterkant kan bewonderen.


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Evelyn Farah Winter
    'ja ziet er wel leuk uit, Ben benieuwt,' zegt Josh.
    Ik knik, 'we zien vanavond wel,' zeg ik glimlachend. 'Wat wil je eigenlijk nu gaan doen? Verder lopen of weer terug gaan naar de villa?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Joshua Christoper Maxwell
    "wat wil je eigenlijk nu gaan doen? verder lopen of weer terug naar de villa?" vraagt Evelyn. "Wat ik eigenlijk wil gaan doen, is je kussen en je gek maken in bed maar ik denk niet dat dat op de planning staat, dus ehm naar de villa en daar mag jij het zeggen?"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Evelyn Farah Winter
    "Wat ik eigenlijk wil gaan doen, is je kussen en je gek maken in bed maar ik denk niet dat dat op de planning staat, dus ehm naar de villa en daar mag jij het zeggen?" zegt hij.
    Ik grinnik even. 'Je mag me heus wel kussen hoor,' zeg ik op een uitdagende toon en ik kijk hem afwachtend aan.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Joshua Christopher Maxwell
    "Je mag me heus wel kussen hoor" zegt ze uitdagend. Ik laat me dat geen tweede keer zeggen en trek haar tegen me aan waarna ik mijn lippen zacht op die van haar druk. Ik bijt zachtjes op haar onderlip en laat mijn handen naar haar billen gaan.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Sorry was ziek vandaG :)


    HurtedHeart zei op 3 juni 2012 - 0:23:

    may violet grey
    Hij zoent me net zo ruw terug en doet zijn hand rond mijn middel en trekt me tegen zich aan. Ik had eigelijk zib om naar mijn kamer te gaan, maar ik ging niet de slet uithangen. Ik had de hele vakantie nog.
    Laatste bericht]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Jerrilyn Milexi Rodriguez

    Wanneer hij me aankijkt knippert hij een paar keer. Ik grinnik even en schudt met mijn hoofd, 'Dus je komt uit Spanje?' vraagt hij waarna hij achter me de kamer uitloopt. Ik grinnik even en loop heupwiegend voor hem langs. 'Eigenlijk niet, ik kom uit Puerto Rico, maar ben in Spanje opgegroeid.'


    The duty of youth, is to challenge corruption.