• Vroeger keek ik altijd best wel een 'eng' programma D: Het was voor kinderen en het ging altijd over 3 kinderen (volgens mij twee jongens en een meisje, waarvan één jongen blauw-achtig stekeltjes haar had en wat kleiner end ikekr was volgens mij) en die maakten dan best wel enge dingen mee.. Meestal begon die gozer door het 'verhaal te vertellen/in te leiden'..

    Kan het niet echt goed uitleggen, want ik weet er nog pittig weinig van, alleen dat ik het vroeger vet cool vond, maar ik kan maar niet op die naam komen! Iemand die me misschien uit de brand kan helpen?

    Wat ik weet even op een rijtje:
    - Getekend programma.
    - Drie kinderen waarvan twee jongens en één meisje.
    - Eén gozer was wat klein en mollig met blauw stekeltjeshaar (niet zeker)
    - Die gozer van hierboven leidde het programma in zeg maar D: Van: Als je ooit van plan dit of dat te doen, doe het dan maar niet waaaaant.... En dan begint 't verhaal.
    - Het was erg lang terug, misschien wel 10 jaar, in de tijd van cartoon network enzo.
    - Het is echt zo'n 90's programma, dus in de tijd van "De Boze Bevers" en meer :'D

    [ bericht aangepast op 7 juni 2012 - 16:41 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Naaah kom op, iemand moet het kennen D:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Naaah kom op, iemand moet het kennen D:


    I started searching Google for you, but I got bored...
    Ik weet het niet. ^^^"


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ten schreef:
    (...)

    I started searching Google for you, but I got bored...
    Ik weet het niet. ^^^"


    Ja, google kom je niet ver mee, omdat ik het zelf ook niet allemaal meer weet.. Alleen dat het best oud is.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Weet je nog op welke zender het kwam?


    Your make-up is terrible

    Het klinkt bekend... Alleen daar komen we niet ver mee.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Griezelverhalen voor Ettertjes, kan dat? ^^


    Let the Night embrace you

    Pusheen schreef:
    Griezelverhalen voor Ettertjes, kan dat? ^^

    Dát vond ik echt zo eng vroeger D:


    To love is to destroy.

    Pusheen schreef:
    Griezelverhalen voor Ettertjes, kan dat? ^^


    Daar moest ik ook aan denken..


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik moest denken aan die serie op Nederland drie, met die zwerver bij die cafétaria ergens in Groningen... Even denken. Sterke Verhalen uit Zoutvloed?


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Pusheen schreef:
    Griezelverhalen voor Ettertjes, kan dat? ^^


    Haha nee, maar dat was ook super eng!
    Nee, dit programma was getekend.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik dacht ook aan Griezelverhalen voor Ettertjes, maar als dat het niet is, zou ik 't niet weten ;o


    “Love is a contradiction.”

    Pusheen schreef:
    Griezelverhalen voor Ettertjes, kan dat? ^^


    *rilling*


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Heb even de dingen die ik nog weet in het begin gezet.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Wat internet mij verteld is:
    - Are you afraid of the dark?
    - Goosebumps
    - Freaky Stories

    Maar ik ga verder zoeken

    [ bericht aangepast op 6 juni 2012 - 19:59 ]


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Lol, ik heb zo het gevoel dat ik de enige ben die 'griezel verhalen voor ettertjes' niet ken x'D
    OT; nee ik heb echt geen flauw idee van wat het kan zijn x'D


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”