• Net als de titel al zegt heb ik een haat aan zondagen. Nu denk ik alweer een morgen. School... Proefwerk Wiskunde waar ik nog voor moet leren enzow. Blergh(cat)

    Iemand nog meer haat aan zondagen die met mij zielig gaat doen(A')?


    Pretty is just a pretty word.

    Ik heb nu geen les meer, alleen nog maar 3 weken project, dan 1 week presentaties en dan 1 inhaalweek. Maar ik heb inderdaad ook een hekel aan zondagen :3. Vooral omdat het normaal gesproken 'huiswerk dag' is.


    To infinity and beyond •

    Ik haat zondag, want dan krijg ik zo'n ik-moet-morgen-weer-naar-school gevoel.


    26 - 02 - '16

    Ik hou van zondag, omdat ik op zaterdag moet werken en zondag de enige dag in de week is dat ik een beetje kan relaxen.


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ik heb al vakantie. Lang leve de examens.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Momentum schreef:
    Ik haat zondag, want dan krijg ik zo'n ik-moet-morgen-weer-naar-school gevoel.


    The universal language of art.

    tialdaatje schreef:
    Ik heb al vakantie. Lang leve de examens.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Momentum schreef:
    Ik haat zondag, want dan krijg ik zo'n ik-moet-morgen-weer-naar-school gevoel.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    ik heb tot woensdag vrij! MWUHAHA


    even a white rose has a black shadowx

    tialdaatje schreef:
    Ik heb al vakantie. Lang leve de examens.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Ik moet vier pagina's zegswijzen kennen. In lettertype Calibre 11. -zucht-
    En vroeg in m'n bed kruipen.
    Ik zhou ook niet zo van zondagen.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik hou niet zo van zondagen. Huiswerk maken , leren en morgen weer naar school


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Momentum schreef:
    Ik haat zondag, want dan krijg ik zo'n ik-moet-morgen-weer-naar-school gevoel.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik haat ze ook. Zondag is altijd de dag dat ik zeg: 'Vandaag doe ik mijn huiswerk!', en uiteindelijk stel ik het net zo lang uit tot ik helemaal geen tijd meer heb. --'


    Great minds think alike.

    xD zie ook mijn topic !!!


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Ik heb iedere dag van 9 tot 5. De komende 5 weken :C


    quidquid excusatio prandium pro