• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky:
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 2 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

    [ bericht aangepast op 4 juni 2012 - 18:58 ]


    El Diablo.

    Blaine Anderson:

    Hij slaat zijn armen om mij heen en trekt mij dichter tegen hem aan, waardoor ik meer verlanging krijg. 'Oh, Blaine.' kreunt Kurt zachtjes. Ik geef zachte vlinderkusjes boven zijn sleutelbeen en ga met mijn ene hand naar zijn onderbuik en wrijf ik licht over zijn warme huid.


    One Who Travels A Higher Path.

    [ik ga eten]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    Mijn ademhaling begint sneller te worden als hij met zijn hand bij mijn onderbuik komt. Ik voel ook dat het weer begint te groeien. Ik zet mijn nagels zachtjes in zijn huid en kreun weer daarna laat ik mijn vingers onderzoekend zijn huid strelen.

    Finn

    'Dat was prachtig.' glimlach ik verliefd naar haar terwijl ik haar haren streel. Ik sla mijn armen om haar hals en druk mijn lippen weer op de hare. 'Ben je van plan om vroeg naar bed te gaan vanavond?' vraag ik flirtig.

    [Ik ga ook even eten, tot zo!]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Ik hoor dat zijn ademhaling sneller begint te worden en bij mij wordt het langzamer ook. Ik voel dat het begint te groeien bij hem en voel dat het tegen mijn bovenbeen aandrukt. Bij mij is er al een stijve en ik laat voorzichtig mijn onderlichaam tegen zijn onderlichaam drukken. Hij zet zijn nagels in mijn huid, waardoor ik toch even kreun. Hij laat zijn vingers onderzoekend mijn huid strelen.

    (Tot zo en eetsmakelijk!)


    One Who Travels A Higher Path.

    [Ben net terug van school en heb dus weer eens geen flauw idee waar iedereen is, jullie gaan echt te snel. Dus kan iemand me een uitgebreide beschrijving geven van wat ik heb gemist en waar iedereen is? Mercedes en Quinn zijn nog altijd in het glee lokaal.]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    (De rest is ook in het glee lokaal of autotorium. Blaine en Kurt zijn even bezig in blaines kamer. ^^ Maar voor de rest heb je niet veel gemist hoor! (: )


    One Who Travels A Higher Path.

    Rachel
    Ik glimlach "Ik weet nog niet, ligt eraan wat je van plan bent" ik zie lust in zijn ogen staan en glimlachte verleifd naar hem


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ff douchen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    Blaine laat zijn onderlichaam tegen de mijne drukken en ik doe voorzichtig hetzelfde waardoor het gevoel in mijn onderbuik overweldigend is. Ik zucht opgewonden en omklem Blaine met mijn armen. Mijn lippen gaan weer naar zijn nek, en zo geef ik hem kusjes totdat ik bij zijn mond kom. Ik bijt even plagend op zijn onderlip en zoen hem daarna vol passie.

    Finn

    Ik wend mijn blik even af en begin te grijnzen. 'Nou, misschien dat we vanavond film kunnen kijken. Ik moet nog steeds iets hebben voor de opdracht.' lach ik om mijn lust te verdoezelen, en om haar een klein beetje te plagen.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [Wie wilt er met Quinn of Mercedes praten?]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Blaine Anderson:

    Hij drukt ook zijn onderlichaam tegen de mijne en ik kreun nu wat harder. Hij zucht opgewonden en omklem mij met zijn armen. Zijn lippen gaan weer naar mijn nek en zo geef hij mij kusjes totdat hij bij mijn mond komt. Hij bijt even plagend op mijn onderlip en zoen mij daarna vol passie. Ik zoen hem terug en ga met mijn hand naar zijn stijve en wrijf zachtjes over zijn eikel.

    (Je moet het zeggen, als het voor jou wat te erg wordt met hun. (: )

    [ bericht aangepast op 5 juni 2012 - 17:54 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    [Jesy wil wel, waar is Quinn?]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    [Het glee lokaal met een kater :')]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [Je kan al iets schrijven, ik ga eerst eten :')]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Jesy Brown
    Zodra ik een plekje heb gevonden ga ik zitten. Ik kijk rond en zie Quinn een beetje chagrijnig zitten. Ik leg mijn hand op haar knie en draai mijn lichaam naar haar toe. 'Gaat het wel?' Ik voeg er niet aan toe dat ze er vreselijk uitziet, want ik zie er ook niet al te best uit vandaag en dat is niet iets dat een meisje wil horen.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see