• Nou, dit is het idee:
    Het gaat over 3 meiden, beste vriendinnen. Wanneer 1 van de meiden s'avonds door een zombie gebeten wordt verandert ze ook in een zombie. Haar vriendinnen willen uit haar buurt blyven wanneer ze dit zien maar, de zombie gaat s'avonds op 'bezoek' by haar 2overgebleven vriendinnen en byt ze. Ook zy veranderen in zombie's. Met zyn 3en gaan ze by een striptent onder de grond werken. Waar ze het beste 3tal worden. Ook werken er nog gezonde meiden by de striptent die dus geen zombie zyn. 1 van die gezonde meiden heeft met Tom en wanneer zy de 3 zombie's ziet waarschuwt ze hem om niet meer naar de striptent te komen. Maar Tom komt, en hy neemt de rest van TH met zich mee. De zombie's kiezen Bill en Georg uit het publiek en nemen ze mee in een speciale kamer. Daar worden Bill en Georg doodgebeten en veranderen ook in zombie's. De zombie Bill en Georg worden opgesloten in een speciale cel en dus gaan de 3 zombie meiden weer door met strippen. Het gezonde vriendinnetje van Tom waarschuwt hem wéér om weg te gaan maar weer beseft Tom dit niet, totdat hy ziet hoe Gustav vermoordt wordt door de zombie meiden. Hy schrikt en wil vluchten met zyn vriendinnetje. Maar is het misschien al te laat of niet?


    En dit zyn de rollen, NIET MET VERASSINGEN MAARALS HET MISGAAT(Dus ruzie) WEL!
    Zombie meisje 1(hoofdrol)=CandyQueenx3
    Zombie meisje 2(hoofdrol)=Sophia (DarkAngelTom)
    Zombie meisje 3(hoofdrol)=Nickaaii
    Vriendin Bill= xTINKERBELL
    Bar meisje(GeenZombie!)=DarkAngelTom
    Christelyk meisje (GeenZombie!)= Lisa(DarkAngelTom)
    Vriendin Tom(GeenZombie!)=TomSexx
    Eigenaar Striptent=pam1iris

    Naam:
    Leeftyd:
    Plaatje:
    Text:
    Wat vindt je van het idee?:
    Wat vindt je van my? xD:
    Weet je misschien nog een goede titel?:


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    schat dat moest in het andere topic^^


    Lalalalalalalala.

    en waarom staat er vriendin Bill -_-

    ö het kan toch dat ik dan ook in een zombie verander net zoals Billy en dan gaan we lekker samen als stelletje verder (:


    Lalalalalalalala.

    Maar jullie gaan dood -_-'


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Jy gaat dood bedoel ik xD
    Bill wordt Zombieeejj x]
    WANT BILL GAAT JOU VERMOORDEN (A) xD


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    NOUHOU,DAN WIL IK EEN VAN DE MEISJES ZIJN EN DIE WORDT DAN TOCH VRIENDIN BILLO?:o


    Lalalalalalalala.

    Bar meisje(GeenZombie!):

    Naam: Karin

    Leeftyd: 18

    Plaatje: coming!;)

    Text:
    Heey!!
    Ik ben Karin!:P
    ik ben 18 jaar oud,heb donkerblond haar en groen/blauwe ogen.
    Ik vindt het wel hip om 18 te zijn!(cool)
    Ik heb eindelijk mijn rijdbewijs en kan auto rijden!(cool) én ik heb vast werk in een striptent!
    Nee ik strip niet ofzo,maar ik sta achter de bar.
    Ik moet soms wel eens wat mannen die te aantastelijk worden van de meisjes aftreken!:S Maar voor de rest is het wel goed werk en het betaalt goed!;)
    Maar ik moet gaan werken nu!;)

    See Ya!!«33

    xX.my

    Wat vindt je van het idee?: Hipp!!:D

    Wat vindt je van my? : Supper aardige Rose!!:D Die mooie verhaaltjes kan schrijve!!(A)

    Weet je misschien nog een goede titel?: umh...Nee niet echt!:(


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Naam: Tayden

    Leeftyd: 17

    Plaatje: http://media.photobucket.com/image/tayden%20toxic/letsburnthishousedown/Tayden%20Toxic/tayden39.png?o=4


    Text:

    Heeey Liefords ~333

    Ik ben Tayden en 17 jaar geleden op deze aardbol gesmurft. Dat was dus de gelukkigste dag van de Smurfen ^-^. Ik ben een persontja die niet op haar mondje is gevallen, dus kom maar op x3. Maar ook heel erg lief kan zijn :3. Ik heb een obsessie aan Bubbelgum en aan RedBull. Zonder dat spul kan ik niet leven :3. Dus pak het niet af please x3. Ik heb dan wel weer een hekel aan : Als ik geen bubbelgum&RedBull meer heb, Arro', Levende Barbie poppen, en onhumoristische mensen!
    Verder boeit mijn leven niet echt.

    Bubaaaay ~333


    Wat vindt je van het idee?: Supper origineel en vol magie _O_

    Wat vindt je van my? : Lief en droog _O_

    Weet je misschien nog een goede titel?:


    Take My Hand Take A Breath ...

    whieee vriendin tom
    DNKUUUUUU
    gy ben echt keilief enal ! (H)
    moet je mijn info weten?

    Naam:Annoeska

    Leeftyd:18

    Plaatje: [url]http://media.photobucket.com/group/image/jenn%20curbstomp/8IMMBWURNC/031.jpg?o=2
    [/url]

    Text:
    Hii poepies,

    ik ben annoeska en 18jaar, ja je leest het goed, ben ik eindelijk van die sgool af ,
    ik heb vast werk maar in het weekend zit ik ook wel in de striptent n_n waar tokio hotel toch welveel komt vooral tom dan mijne schatzz :D
    ik heb een grote verslaving aan kauwgom,redbull,shoppen,Party'ss
    ik haat mensen die denken dat ze alles zijn en beetr zijn dan andr, huppels ft nerds kunnen voor mij wel de hoogste boom in ^^ (lol)
    ander is mijn leventje niet echt boeiend xD
    byeee



    Wat vindt je van het idee?: KEIGOED

    Wat vindt je van my? :KEILIEF, PRACHTIG ,

    Weet je misschien nog een goede titel?: niet echt sry =( (H)(flower)


    Gilles (ll)

    Bar meisje geen zombie wil ik (A)


    Take My Hand Take A Breath ...

    eigenaar van striptent xD

    Naam: pamela

    Leeftyd: 20

    Plaatje: http://nl.tinypic.com/view.php?pic=ncja5c&s=4

    Text:hej ik ben pamela ik ben 17 ik woon bij mijn oma oma omdat mijn ouders zijn overleden
    op mijn 10e bij een auto ongeluk ik ben verslaaft aan chocolade en tokio hotel
    en dan vooral tom ik hou ook van shopen en naar de bios gaan en lekker op strand
    liggen en ik speel ook gitaar en schrijf daar mijn eigel liedtjes bij dus sing
    ook een beetje en grafftie spuiten vind ik ook erg leuk om tedoen mijn karakter
    is dat en ik ben heel spontaan en ik ben aftoe bitch ben en en ben aftoe stout maar
    ook heel erg lief en niet snel jaloers maar wel erg eigen wijs en ik hou ook heel erg
    van uit gaan in discos lekker jongens kijken maar ik ga weer veder met mijn nieuwe liedtje de mazzel

    Wat vindt je van het idee?: erg leuk ken dit van film amaar weet niet meer hoe die heet maar die film was supper

    Wat vindt je van my? : aardig(A)

    Weet je misschien nog een goede titel?: neej ben niet goed in(A)


    Tom is Geil SexySexy Zimmer 483

    NOUHOU,DAN WIL IK EEN VAN DE MEISJES ZIJN EN DIE WORDT DAN TOCH VRIENDIN BILLO?:o

    Schatz, dat kan óók niet omdat JY Bill dan vermoordt -_-'
    x] Als je nou gewoon vriendin Bill blyft zal ik er voor zorgen dat je er veel inkomt :P


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Bar meisje geen zombie wil ik (A)

    Neem ff een andere rol schatz ;)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Zombie meisje 1

    Naam: Michelle

    Leeftyd: 17

    Plaatje: Van een zombie? Of een gewoon meisje?

    Text:

    Heey!

    Ik ben Michelle en ben 17 jaartjes jong.
    Ik hou ontzettend veel van jou x'], Dansen en zingen. Verder zijn mijn hobby's shoppen, feesten en muziek luisteren. Waar ik echt een hekel aan heb is spruitjes als ik ze in de winkel zie liggen loop ik er nog met een boog omheen! Ook hou ik van naar de bios gaan met mijn 2 super schatten! x] Maar ik moet ervan door!

    Bye.<3

    Wat vindt je van het idee?: Super! Echt super orgineel!

    Wat vindt je van my? : Ik weet niet, ken je namenlijk niet zo goed. Maar je lijkt mij wel aardig!

    Weet je misschien nog een goede titel?: Had ik in de vorige topic al verteld!

    yeay heb de rol:P


    Tom is Geil SexySexy Zimmer 483

    Wat denken jullie van 'Zombie Strippers' Voor de titel? xD


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3