• Héél eerlijk: Wie heeft één van deze fouten al eerder opgemerkt?

    Ikzelf niet, ondanks dat ik de film echt al heel vaak gezien had.

    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 22:03 ]


    If we had not a soul, music would have created it.

    Er waren een paar bij die ik zelf in de film had gezien. Maar er zijn ook een aantal die best ver gezocht zijn.

    Al zitten er ook fouten tussen die gewoon dom zijn. Zeker als je bedenkt dat er mensen zijn aangenomen om de film te bekijken en dit soort "continuity mistakes" eruit te halen.(Bijvoorbeeld die met de kleding en het verwisselen aan de tafel.)

    Square schreef:
    Ik vraag me echt af hoevaak de maker hiervan de film moet hebben gekeken voordat hij zoveel van die onopvallende fouten had gevonden. :'D


    -

    Colfer schreef:
    Muggles...



    Hiermee eens. Hoewel een paar ken ik en de anderen kloppen niet :a
    Die van Percy is omdat hij de snaai niet ziet daar is hij te langzaam voor. Dit HOORT zo :P


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Ik merk dat dingen pas op als het mij gezegd word, of ik zie het zelf al.

    Pronks schreef:
    (...)


    Hiermee eens. Hoewel een paar ken ik en de anderen kloppen niet :a
    Die van Percy is omdat hij de snaai niet ziet daar is hij te langzaam voor. Dit HOORT zo :P


    Pst, you mean Oliver. ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ze zijn me echt nog nooit opgevallen,. Ik zit dan altijd helemaal in de film en hoe de karakters er in spelen. Op dat soort details let ik echt nooit (:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ten schreef:
    (...)

    Pst, you mean Oliver. ^^



    Dit is dom.
    Weetje ik ben al vanaf mijn 2e fan. Sorry het war echt te vroeg toen ik dat typetje :PE


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Pronks schreef:
    (...)


    Dit is dom.
    Weetje ik ben al vanaf mijn 2e fan. Sorry het war echt te vroeg toen ik dat typetje :PE


    Snap ik hoor. :Y)
    It was fate. Because Percy and Oliver love each other.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Alucard schreef:
    In principe merk ik fouten nooit op. Dit komt omdat ik dan gewoon helemaal in de film zit en dan merk ik dat soort dingen gewoon nooit.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Door het muziekje op de achtergrond alleen al, kan ik niet naar het filmpje kijken. Zo'n vervelend deuntje.
    Er zitten echt gigantisch veel fouten in films. Je moet eens van Titanic zien hoeveel er daar inzitten :d

    Wat een geleuter zeg. :')
    Dit is nou echt iets waarbij ik denk: Shut up. You're fucking annoying.
    Er zitten altijd fouten in een film, surpriseeeee!
    Dit is gewoon echt een dom filmpje, wat boeit mij het nou wat voor fouten erin staan?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Wat een geleuter zeg. :')
    Dit is nou echt iets waarbij ik denk: Shut up. You're fucking annoying.
    Er zitten altijd fouten in een film, surpriseeeee!
    Dit is gewoon echt een dom filmpje, wat boeit mij het nou wat voor fouten erin staan?


    Dat is net wat ik dacht eigenlijk. Je moet wel erg levenloos zijn om op zulke miniscule dingetje te gaan letten én er ook nog een filmpje over te maken. Er zijn soms van die grotere fouten die wel grappig zijn maar hier heb ik hem gewoon na 2 minuten uitgezet omdat het té is.


    Your make-up is terrible

    De enige die mij was opgevallen was de fout bij het sorteren. Voor de rest zie ik echt nooit wat van die fouten. Ik kijk gewoon de film en ga niet letten op van die kleine foutjes.


    Be yourself, life is too short, to be somebody else...

    Stoppable schreef:
    Ach, wat een gezeur. Ik kijk er gewoon overheen. Niets is perfect. (cat)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Square schreef:
    Ik vraag me echt af hoevaak de maker hiervan de film moet hebben gekeken voordat hij zoveel van die onopvallende fouten had gevonden. :'D