• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen
    - Damon Blake ~ DarkSavior Kamernummer 18
    - Jeremy Velez ~ Gabumon Kamernummer 14
    - Vintain O'Connor ~ Zayngasm Kamernummer 16
    - Vince Rez Emanuels ~ AlienPrinces Kamernummer 12
    - Cassie Raven Benson ~ Amorphous Kamernummer 17
    - Violet Chanel Hadley McLaren ~ Zayngasm Kamernummer 10
    - Mia Donovan ~ Gabumon Kamernummer 15


    Vampieren:
    - Luca Jones ~ Assassin Kamernummer 19
    - Riley Winchester ~ Assassin Kamernummer 11
    - Solomon Vigée-Lebrun ~ Alienprinces Kamernummer 13
    - Chèlle Ophelia McFadden ~ Valentino Kamernummer 22
    - June Harlow Grabeel ~ Armorphous Kamernummer 24


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 5 juni 2012 - 18:42 ]


    Your make-up is terrible

    Vince

    De helft van wat Violet zei kreeg ik niet mee.
    "Prrr, ik ben perry het vogelbekdier!" Zeg ik lachend.
    "Prrr. Dofenschmirtz duistere planproducties!" Lach ik.
    Ik spring op en neer en loop naar de tv, die ik aan uit, aan uit, aan uit druk.
    Dan loop ik naar Violet, en duw op haar neus.
    "Toet toet." Zeg ik lachend.

    [Ik geef toe, ál mijn personages sporen niet. En dit is de gekste die ik heb xd]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Chèlle Ophelia McFadden

    In complete horror kijk ik naar het schouwspel in de woonkamer.
    "En dan maar zeggen dat ik niet spoor." Mompel ik verbaasd. Dit gaat veel verder dan mijn probleem.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Violet
    'Ik dacht dat jij vampieren interessant vond,' grom ik als Vince op mijn neus drukt. 'En waren wij niet een film aan het kijken trouwens?'

    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 22:58 ]


    I can't define who I am.

    June
    'Wanneer was dat dan? Ik kwam niet echt vaak in Frankrijk, niet mijn land, om het zo maar te zeggen.' zegt Chèlle nadat Luca weg gegaan is.
    Voordat ik kan antwoorden roept Vince vampieren tegen ons.
    'Pardon?' zegt Chèlle zacht.
    'Let maar niet op hem,' zucht ik. 'En dat eh, een lange tijd geleden,' zeg ik dan. Ik kan lastig 30 jaar zeggen waar Vince bij is.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Cassie
    'Cassie!' zegt Luca waarna hij naar me toe rent. 'Gaat het? Dat was een flinke klapper'.
    Ik knik vaagjes en kom langzaam en een beetje wankelend overeind. 'Mijn pols doet pijn,' mompel ik zacht.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vince

    "Je zegt het goed; waren." Grijns ik en trek Violet omhoog laat haar een rondje draaien pak haar in de tango-houding en begin te dansen.
    Wanneer ik er genoeg van heb laat ik haar los en loop naar Chélle en June, pak ze bij de arm en trek ze de woonkamer in.
    "Hoooi!" Schreeuw ik in hun gezicht en duw ze op de bank.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Luca Jones
    "Mijn pols doet pijn." mompelt ze zacht. Ik hou haar stevig vast om haar middel en loods haar naar de bank toe. Daarna pak ik haar arm zacht beet en kijk ik naar haar pols.
    "Heel veel pijn?" vraag ik aan haar. "Je moet echt wat voorzichtiger wezen."


    Your make-up is terrible

    [Van die laatste actie van Vince moest ik toch wel even hardop lachen]


    I can't define who I am.

    [Ghehe, DAn zie je nu hoe ik in real ook kan zijn :P]

    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 23:05 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Blijf van me af." Sis ik naar Vince. Als hij nu niet loslaat dan doe ik hem wat. Zou je dat wel doen, in bijzijn van mensen, schat? Oh, jij ook weer. Zo raar ben ik niet meer toch? Dat vond je net zelf nog. Beter dan hij ja.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Violet
    Met grote ogen plof ik neer op de bank nadat Vince esn korte tango-performance met me heeft uitevoerd. Ik zie hoe hij de andere twee meisjes op de bank trekt en ze iets te vrolijk gedag schreeuwt. Mijn lip begint te trillen, ik wil heel erg graag lachen maar ik heb geen zin in twee boze meiden op mijn dak.


    I can't define who I am.

    [Dus Chèlle heeft een soort stemmen in haar hoofd?]


    I can't define who I am.

    [even laptop naar boven smokkelen, dan reageer ik]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Chélle heeft Schitzofrenie! xD Sorry moest ik even zeggen. natuurlijk niet, toch?]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Chèlle is altijd al niet helemaal goed in haar hoofd geweest maar toen Luca haar verliet is ze gek geworden van eenzaamheid en depressiviteit. Nu hoort ze een stem in haar hoofd en is ze psycho.]


    We'll still love each other, forever and always. <3