• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen
    - Damon Blake ~ DarkSavior Kamernummer 18
    - Jeremy Velez ~ Gabumon Kamernummer 14
    - Vintain O'Connor ~ Zayngasm Kamernummer 16
    - Vince Rez Emanuels ~ AlienPrinces Kamernummer 12
    - Cassie Raven Benson ~ Amorphous Kamernummer 17
    - Violet Chanel Hadley McLaren ~ Zayngasm Kamernummer 10
    - Mia Donovan ~ Gabumon Kamernummer 15


    Vampieren:
    - Luca Jones ~ Assassin Kamernummer 19
    - Riley Winchester ~ Assassin Kamernummer 11
    - Solomon Vigée-Lebrun ~ Alienprinces Kamernummer 13
    - Chèlle Ophelia McFadden ~ Valentino Kamernummer 22
    - June Harlow Grabeel ~ Armorphous Kamernummer 24


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 5 juni 2012 - 18:42 ]


    Your make-up is terrible

    Luca Jones
    "Wat een onzin." mompelt Cassie terwijl ze het formulier invult. Ze geeft het formulier terug als ze klaar is en trekt me mee naar een bankje. Ik ga zitten en trek haar op mijn schoot.
    "Misschien kan hij gelijk naar je ziek-zijn ding kijken." zeg ik met een glimlach.


    Your make-up is terrible

    Vince

    "Heb je dorst?" Vraag ik als ik stop met springen.
    Ik loop naar de keuken en trek Violet achter me aan.
    "Cola, Sinas, 7up, water?" Som ik op en ik pak twee glazen.
    "Wat?" Vraag ik dan en kijk Violet aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Effkes een vraag, als Chélle niet zwanger kan geraken. Hoe kan Luca zijn zaad dan Cassie zwanger maken?]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Ask Twilight.]


    Your make-up is terrible

    [Hahaha ik wilde net zeggen..]


    I can't define who I am.

    Cassie
    Luca trekt me op zijn schoot. 'Misschien kan hij gelijk naar je ziek-zijn ding kijken,' glimlacht hij.
    'Ik ben wel vaker ziek Luca,' zucht ik. 'Er is echt helemaal niks aan de hand, geloof me nu maar,' voeg ik er aan toe waarna ik een kus op zijn wang druk.
    'Miss Benson?' hoor ik dan een mannenstem zeggen. 'Uw bent aan de beurt'.
    Ik kijk op en zie een man staan van rond de 3o jaar.
    'Ga je mee?' vraag ik aan Luca.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Ik heb die films nog nooit gezien so.. Leg eens uit?]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Luca Jones
    "Ik ben wel vaker ziek Luca." zucht ze. "Er is echt helemaal niks aan de hand, geloof me nu maar." zegt ze en drukt een kus op mijn wang.
    "Nou en, ik ga het toch aankaarten bij de dokter." mompel ik koppig.
    "Miss Benson? U bent aan de beurt."
    "Ga je mee?" vraagt ze aan me.
    "Natuurlijk." fluister ik en ik zet haar van mijn schoot om zelf ook op te kunnen staan en erheen te lopen, maar haar hand stevig in die van mij.


    Your make-up is terrible

    [Ik heb nog steeds geen idee haha.]


    Your make-up is terrible

    [O Violet waar ben je xD]

    [ bericht aangepast op 4 juni 2012 - 20:34 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Cassie
    We lopen het kantoortje van de dokter binnen. De dokter gebaart gelijk dat ik op zo'n lig ding moet gaan zitten. Met tegenzin laat ik Luca's hand los en ga ik zitten.
    'Wat is er gebeurd?' vraagt de dokter.
    'Oh, ik viel en toen landde ik volgens mij verkeerd op mijn of pols, tenminste mijn pols doet nu nogal pijn, voor de rest is er níks aan de hand,' zeg ik met een waarschuwende blik op Luca.
    'Welke pols is het?'
    'Mijn rechter,' antwoord ik waarna ik mijn arm naar hem uitsteek. De dokter komt wat dichter bij en pakt mijn pols vast.
    'Doet dit pijn?' vraagt hij terwijl hij ergens drukt.
    Ik bijt op mijn lip en knik. Zo gaat het nog een tijdje door.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    Ik volg alles nieuwsgierig, elke beweging, elk woord. Ik bijt op mijn lip om me in te houden als het pijn doet bij haar. Als hij even bezig is, neem ik toch het woord.
    "Ze is gevallen nadat ze had geslapen en gestuikeld is over de deken." begin ik. "Ze sliep omdat ze ziek was, duizelig en nog meer. Dat kan ze beter zelf vertellen denk ik. En het is niet niks want volgens mij heeft ze het al meerdere dagen."


    Your make-up is terrible

    Cassie
    'Ze is gevallen nadat ze had geslapen en gestuikeld is over de deken,' zegt Luca.
    Ik kijk hem geïrriteerd aan. Moet hij dat nou echt zeggen.
    'Ze sliep omdat ze ziek was, duizelig en nog meer. Dat kan ze beter zelf vertellen denk ik. En het is niet niks want volgens mij heeft ze het al meerdere dagen'. vervolgt hij.
    Ik zucht diep. 'Hij overdrijft, trek je niks van hem aan,' zeg ik tegen de dokter. 'Er is helemaal niks aan de hand'.
    De dokter knikt alleen maar en laat mijn pols los. 'Je pols is zwaar gekneusd, ik zal er zo meteen want verband om heen doen. En je weet zeker dat er voor de rest niks aan de hand is?'
    Ik knik vastberaden. 'Zeker weten,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Zeker weten." knikt Cassie vastberaden.
    "Absoluut niet." zeg ik luid. "Dokter, ze probeerd het steeds goed te praten, maar dat lukt nu niet meer." Ik zet mijn handen obstinaat in mijn zij en loop naar de dokter toe. "Ik wil uiteraad niet dat haar iets overkomt of er iets gebeurd, begrijpt u?" zeg ik op een speciale, dwingende toon.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    'Absoluut niet,' zegt Luca luid. 'Dokter, ze probeerd het steeds goed te praten, maar dat lukt nu niet meer. Ik wil uiteraad niet dat haar iets overkomt of er iets gebeurd, begrijpt u?'
    'Hmmm,' zegt de dokter vaagjes terwijl hij vast bezig gaat met mijn pols te verbinden. 'We zouden een bloedtest kunnen doen, misschien heeft ze Pfeiffer. Bent u daar tevreden mee?' vraagt hij aan Luca.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered