• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen
    - Damon Blake ~ DarkSavior Kamernummer 18
    - Jeremy Velez ~ Gabumon Kamernummer 14
    - Vintain O'Connor ~ Zayngasm Kamernummer 16
    - Vince Rez Emanuels ~ AlienPrinces Kamernummer 12
    - Cassie Raven Benson ~ Amorphous Kamernummer 17
    - Violet Chanel Hadley McLaren ~ Zayngasm Kamernummer 10
    - Mia Donovan ~ Gabumon Kamernummer 15


    Vampieren:
    - Luca Jones ~ Assassin Kamernummer 19
    - Riley Winchester ~ Assassin Kamernummer 11
    - Solomon Vigée-Lebrun ~ Alienprinces Kamernummer 13
    - Chèlle Ophelia McFadden ~ Valentino Kamernummer 22
    - June Harlow Grabeel ~ Armorphous Kamernummer 24


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 5 juni 2012 - 18:42 ]


    Your make-up is terrible

    Cassie
    'Omdat er anders stof en andere dingen opkomen?'
    'Nou, het was maar een vraag hoor,' mompel ik. 'En wat maakt het uit als er stof op de auto komt? Dat kan je dan gewoon weer schoonmaken?' vraag ik. Jongens en auto's. Ik zal het wel nooit snappen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Nou, het was maar een vraag hoor." mompelt ze. "En wat maakt het uit als er stof op de auto komt? Dat kan je dan gewoon weer schoonmaken?" Ik schud koppig mijn hood.
    "Nee, beter voorkomen dan oplossen Cassie. En straks beschadigd de lak of zo." zeg ik terwijl ik met 40 km/u naar het ziekenhuis rijd.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Luca schud koppig zijn hoofd. 'Nee, beter voorkomen dan oplossen Cassie. En straks beschadigd de lak of zo'.
    Ik rol met mijn ogen. 'Het is maar een áuto. Je weet toch dat deze dingen niet leven? Dus ze zijn toch niks waard,' grinnik ik waarna ik even een blik op de snelheidsmeter werp. 'En zo langzaam hoef je ook niet weer te rijden,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Het is maar een áuto. Je weet toch dat deze dingen niet leven? Dus ze zijn toch niks waard." grinnikt ze. "En zo langzaam hoef je ook niet weer te rijden."
    Ik lach kort en versnel een beetje. "Je weet ook niet wat je wilt hé?" Daarna aai ik even over het stuur. "Voor mij betekend een auto wél iets." zeg ik zacht.


    Your make-up is terrible

    AlienPrinces schreef:
    Vince
    "Jouw domein." Zegt Violet met haar armen omhoog.
    Meteen vergeten wat er net gebeurde spring ik op.
    "Ik dacht eerst echt zo van; saai. En toen heb ik alles verplaatst en neergezet soals ik wilde, en nu staat het zo!" Roep ik weer blij en ik sta op en pak Violet vast en spring terwijl ik rondjes draai. "Mijn domein. Mijn domein! Dit is lekker mijn domein!" zing ik dan.


    [Me laatste post]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Cassie
    'Je weet ook niet wat je wilt hé?' lacht hij waarna hij over het stuur uit. 'Voor mij betekend een auto wél iets'.
    Ik bijt op mijn lip om niet te gaan lachen maar dat houd ik niet lang vol. Een paar seconden later lach ik al. 'S-sorry Luca,' grinnik ik verontschuldigend. 'Maar wat vind jij dan zo geweldig aan auto's?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    Ze lacht, ze lacht me gewoon uit. "S-sorry Luca." grinnikt ze. "Maar wat vind jij dan zo geweldig aan auto's?"
    Ik kijk haar even kwaad aan. "Alles. Je kan het beste uit ze halen zonder dat ze protesten en doen het nog graag voor je ook. Ze zullen je niet zomaar verlaten en zijn blij als je aandacht aan ze besteed maar het maakt ze niets uit als je ze in de garage laat." antwoord ik bits.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Luca kijkt me kwaad aan. 'Alles. Je kan het beste uit ze halen zonder dat ze protesten en doen het nog graag voor je ook. Ze zullen je niet zomaar verlaten en zijn blij als je aandacht aan ze besteed maar het maakt ze niets uit als je ze in de garage laat,' zegt hij bits.
    Ik bijt op mijn lip en nadat ik hem nog even heb aangekeken sla ik mijn ogen neer. 'Sorry,' zeg ik zacht. 'Ik wist niet dat je boos zou worden...'. Ik kijk hem weer even aan maar kijk dan snel door het raam naar buiten. 'I-ik dacht dat je gewoon een grapje maakte'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    Ik voel me gelijk schuldig als ik haar op haar lip zie bijten, misschien was ik toch iets té onaardig erover.
    "Sorry." zegt ze zacht. "Ik wist niet dat je boos zou worden..." Ze kijkt me kort aan maar dan naar buiten. "I-ik dacht dat je gewoon een grapje maakte."
    "Het geeft niet." zeg ik zacht met een verzoenlijke stem. "Ik nam het een beetje te serieus volgens mij. Maar ik meen mijn woorden wel ik zei het alleen verkeerd." Ik parkeer de auto bij het ziekenhuis.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    'Het geeft niet,' zegt Luca zacht. 'Ik nam het een beetje te serieus volgens mij. Maar ik meen mijn woorden wel ik zei het alleen verkeerd'.
    Ik haal alleen mijn schouders op en blijf afwezig naar buiten kijken.
    Iets later staan we stil en als ik op kijk zie ik een ziekenhuis. Ik zucht even en kijk Luca aan. 'Het ziekenhuis? Is de dokter niet goed genoeg?' vraag ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    Ze haalt haar schouders op en blijft naar buiten kijken. Ik blijf even haar kijken tot ik moet parkeren en ik voor me uit kijk. Ze zucht en kijkt me aan.
    "Het ziekenhuis? Is de dokter niet goed genoeg?" vraagt ze.
    "Je denkt toch niet dat de dokterspost nog open is op dit tijdstip?" vraagt ik grinnikend en ik stap uit.


    Your make-up is terrible

    Violet
    Ik grijns als ik blij met Vince door de kamer spring. Die gast weet me gewoon altijd op te vrolijken.


    I can't define who I am.

    Cassie
    'Je denkt toch niet dat de dokterspost nog open is op dit tijdstip?' grinnikt Luca waarna hij uitstapt.
    Ik rol met mijn ogen en stap ook maar uit. 'Weet ik veel, sommige vast wel,' mompel ik. Na even twijfelen pak ik zijn hand vast en trek ik hem mee naar binnen. 'Waar moeten we eigenlijk heen?' vraag ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Weet ik veel, sommige vast wel." mompelt ze. Ik blijf even staan en bekijk het ouderwetse gebouw met een zucht. Cassie pakt plotseling mijn hand vast en trekt me naar binnen. Daar ziet alles er veel nieuwerwetser uit dan buiten. "Waar moeten we eigenlijk heen?" vraagt ze. Ik bekijk een bordje waar alles opstaat.
    "Deze kant." zeg ik met een glimlach en neem haar mee. Bij een balie moeten we haar aanmelden.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    'Deze kant,' glimlacht Luca en hij neemt me mee naar een balie.
    'Wat een onzin,' mompel ik als ik zelfs mijn ID-nummer in moet vullen. Als ik klaar ben geef ik het formulier terug aan de vrouw bij de balie die naar een bankje wijst en zegt dat we daar op de dokter moeten wachten.
    Ik zucht even en pak Luca weer bij zijn hand om hem mee te trekken naar het bankje.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered