• Ik ben dus opzoek naar een carnavalspakje/cosplay kostuum :3

    Ik had me afgelopen carnaval namelijk voorgenomen komend jaar meer te doen, want ik doe nooit veel met carnaval xd Dus ik denk, als ik nu al een pakje koop, heb ik ook een soort drive om veel te doen komend jaar, wantja ik wil geen geld uitgeven aan iets dat ik misschien 1 keer draag..
    Nou ga ik waarschijnlijk ook nog met een vriendin naar Abunai dit jaar (dat gaat mn eerste jaar worden :3), dus ik dacht, als ik nou iets neem dat ik ook voor Abunai kan gebruiken, sla ik twee vliegen in een klap :]

    Maar nu is dus de vraag, welke van deze pakjes/kostuums zou ik kopen? Ik ben aan het kiezen tussen:
    - Nummer 1
    - Nummer 2
    - Nummer 3


    Inspiration can hit you any time

    Endure schreef:
    (...)\

    Je moet niet te zware haardingen gebruiken en vooral haarspray bij de aanzet van je haar. Het is echt niet moeilijk hoor :p En anders maak je gewoon een wilde rare knot op je hoofd 8D

    Wat bedoel je met 'zware haardingen'? xd
    Hmm okee, ik zal het eens proberen ooit eens als ik niet op quizlet zit gnegne, en als het niet lukt maar ik er inderdaad wel zo'n knot-ding van of iets anders zo ;p


    Inspiration can hit you any time

    1 of 2


    You can't not look cool with a crossbow.

    1


    26 - 02 - '16

    Constantine schreef:
    (...)
    Wat bedoel je met 'zware haardingen'? xd
    Hmm okee, ik zal het eens proberen ooit eens als ik niet op quizlet zit gnegne, en als het niet lukt maar ik er inderdaad wel zo'n knot-ding van of iets anders zo ;p


    Haarproducten die 'zwaar' zijn, je moet luchtige spullen gebruiken. En anders gewoon flinke knot en dan wat slordig maken ^^ En anders wat anders leuks wat je vindt op youtube.

    Oooooooof! Opsteken (of anders leuk doen) en dan een soort kuif maken ^^ Dan krijg je het denk ik wel wat hoger.
    Tada, zij heeft veel gave en aparte dingen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Haarproducten die 'zwaar' zijn, je moet luchtige spullen gebruiken. En anders gewoon flinke knot en dan wat slordig maken ^^ En anders wat anders leuks wat je vindt op youtube.

    Oooooooof! Opsteken (of anders leuk doen) en dan een soort kuif maken ^^ Dan krijg je het denk ik wel wat hoger.
    Tada, zij heeft veel gave en aparte dingen.

    Oehh dankjewel, zij is inderdaad echt goed!! =D


    Inspiration can hit you any time

    Negligible schreef:
    Dazzling Queen, definitely!


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Constantine schreef:
    (...)
    Oehh dankjewel, zij is inderdaad echt goed!! =D


    Gewoon even op youtube rondneuzen dus ;]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.