• ---

    [ bericht aangepast op 5 juni 2012 - 18:12 ]


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Ten schreef:
    (...)

    Er staat op je profiel dat je je vandaag geregistreerd hebt. Leer liegen.


    Dat is bullshit?

    Thatgirls schreef:
    (...)

    Dat is bullshit?




    Dit is jouw profiel. Please stop lying. o.o You're making yourself look stupid.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Thatgirls schreef:
    (...)

    Dat is bullshit?

    Clint schreef:
    (...)
    Zo goed dat wij dit op je profiel kunnen zien?


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Ten schreef:
    (...)



    Dit is jouw profiel. Please stop lying. o.o You're making yourself look stupid.

    She doesn't look stupid, Lizz. She is.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Ik ga weer naar mn eigen account, deheuj.

    Ik heb Youtube sinds mijn 8e. Bijna heel mijn klas weet ervan. Ik heb falende filmpjes. Niemand lacht me uit.

    Succes. (cat)

    Thatgirls schreef:
    Ik ga weer naar mn eigen account, deheuj.

    Uhm, bye. Hopelijk kom ik niet achter je nieuwe naam.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    *Leest reacties van 1e pagina*
    Mèh, dat is echt niet leuk.

    [ bericht aangepast op 5 juni 2012 - 18:26 ]


    26 - 02 - '16

    Clint schreef:
    (...)
    Uhm, bye. Hopelijk kom ik niet achter je nieuwe naam.


    Ahaha, je doet maar lekker. Alsof ik hier elke dag op ga zitten. Nee, sorry, ben niet zo levenloos als jullie. K heb real friends, ga'k liever dingen mee doen ofzo.

    Oh, the joy of your class...
    Argh, ik heb echt medelijden met je... Je hebt echt een kutklas. Maar na een tijdje gaat dit wel weer over, en tot die tijd kun je niet veel anders doen dan negeren en naar je mentor gaan als het te erg wordt. En, bedenk, volgend jaar is je laatste jaar op deze school...

    Je filmpjes zijn stiekem gewoon hartstikke cool... Ze kunnen ze niet waarderen omdat je filmpjes te awesome voor ze zijn...


    Dit bericht bestaat niet. Het is een illusie.

    Thatgirls schreef:
    (...)

    Ahaha, je doet maar lekker. Alsof ik hier elke dag op ga zitten. Nee, sorry, ben niet zo levenloos als jullie. K heb real friends, ga'k liever dingen mee doen ofzo.

    We hebben geen behoefte aan een nieuwe Hale of Jill dus je doet zelf maar lekker n.n

    [ bericht aangepast op 5 juni 2012 - 18:54 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Clint schreef:
    (...)
    We hebben geen behoefte aan een nieuwe Hale of Jill dus je doet zelf maar lekker n.n


    Idd, die waren echt verschrikkelijk -.-


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    SteveTerada schreef:
    (...)

    Idd, die waren echt verschrikkelijk -.-


    Ik ben eigenlijk wel blij dat ze weg zijn, ze veroorzaakten niets dan ruzie.


    26 - 02 - '16

    Delighted schreef:
    Oh, the joy of your class...
    Argh, ik heb echt medelijden met je... Je hebt echt een kutklas. Maar na een tijdje gaat dit wel weer over, en tot die tijd kun je niet veel anders doen dan negeren en naar je mentor gaan als het te erg wordt. En, bedenk, volgend jaar is je laatste jaar op deze school...

    Je filmpjes zijn stiekem gewoon hartstikke cool... Ze kunnen ze niet waarderen omdat je filmpjes te awesome voor ze zijn...


    Onze klas is super? We zijn hartstikke aardig voor elkaar? Jonge, hoe vaak hebben wij wel niet geprobeerd hun erbij te betrekken, maar nee. Ze gaan een beetje dom zielig met hun dinosaurusbeestjes spelen als 2 kleine kinderen, beetje sexverhalen schrijven en filmpjes maken over hoe je een steen moet verzorgen. Like, dan vraag je er toch om?

    Thatgirls schreef:
    (...)

    Onze klas is super? We zijn hartstikke aardig voor elkaar? Jonge, hoe vaak hebben wij wel niet geprobeerd hun erbij te betrekken, maar nee. Ze gaan een beetje dom zielig met hun dinosaurusbeestjes spelen als 2 kleine kinderen, beetje sexverhalen schrijven en filmpjes maken over hoe je een steen moet verzorgen. Like, dan vraag je er toch om?

    volgens mij had ze het tegen de topicmaakster


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see