• ---

    [ bericht aangepast op 5 juni 2012 - 18:12 ]


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Thatgirls schreef:
    (...)

    Awesome en grappig? Hmm, zeker. We hebben vaak genoeg geprobeerd ze erbij te betrekken. Like, ze doen het zelf? Zij maakt dat filmpje, als iemand het ontdekt, ja eigen schuld. Het is nogal vaag weetje.

    Laat ze dan gewoon? Dat is nog geen reden om haar te gaan beledigen. Niemand wilt gepest worden, ook al 'vragen ze er zelf om' zoals jij zei. Jij wordt er toch ook niet beter van haar te pesten?


    Ex astris, sciencia

    Thatgirls schreef:
    (...)

    zit ander op het account.


    Ja, zover kwam ik ook nog wel door je gebitch heen kijkend. Ik snap jou hele probleem niet echt. Waar is het goed voor om dit meisje af te kraken? Voel je jezelf er beter door, want dat ik niet echt een manier van leven volgens mij. Dat is wat ik niet snapte.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Momentum schreef:
    (...)

    Weet je wat ik vaag vind? Dat jij nu op Q een beetje op dit topic zit te reageren en haar stuff zit te beledigen. Ik denk serieus dat je dit account hebt aangemaakt om haar zwart te maken.


    Nou, ik zag dit topic en vond dat ik wel het recht had om te reageren aangezien het over mij ging.

    Momentum schreef:
    (...)



    Ja pas maar op, ben net zo'n grote internetheld als jullie hoor!

    Thatgirls schreef:
    (...)

    Ja pas maar op, ben net zo'n grote internetheld als jullie hoor!


    Mocht je willen.


    26 - 02 - '16

    Mebarak schreef:
    (...)

    Ja, zover kwam ik ook nog wel door je gebitch heen kijkend. Ik snap jou hele probleem niet echt. Waar is het goed voor om dit meisje af te kraken? Voel je jezelf er beter door, want dat ik niet echt een manier van leven volgens mij. Dat is wat ik niet snapte.


    Neehoor, ze maakt alleen haarzelf belachelijk.

    RainbowShine schreef:
    (...)
    Winning.
    En voor zulke mensen is er een oplossing:


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Bronte schreef:
    (...)
    Laat ze dan gewoon? Dat is nog geen reden om haar te gaan beledigen. Niemand wilt gepest worden, ook al 'vragen ze er zelf om' zoals jij zei. Jij wordt er toch ook niet beter van haar te pesten?


    Noem jij dit pesten? Wtf man, we gingen alleen lachen om het filmpje ja en nu reageren we hier. Zij en d'r vriendin hebben het toch over ons? Nou dan vind ik wel dat ik er ook even iets van mag zeggen. Dit is helemaal niet pesten.

    Momentum schreef:
    (...)

    Mocht je willen.


    Was maar een grapje hoor, jullie zijn de grootste internethelden.

    Thatgirls schreef:
    (...)

    Neehoor, ze maakt alleen haarzelf belachelijk.

    Wie is hier nu belachelijk? Je maakt een andere account aan om iemand af te zeiken en moet ik meet stille hints geven :W?

    [ bericht aangepast op 5 juni 2012 - 19:18 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Thatgirlz schreef:
    (...)

    Noem jij dit pesten? Wtf man, we gingen alleen lachen om het filmpje ja en nu reageren we hier. Zij en d'r vriendin hebben het toch over ons? Nou dan vind ik wel dat ik er ook even iets van mag zeggen. Dit is helemaal niet pesten.



    26 - 02 - '16

    Thatgirlz schreef:
    (...)

    Noem jij dit pesten? Wtf man, we gingen alleen lachen om het filmpje ja en nu reageren we hier. Zij en d'r vriendin hebben het toch over ons? Nou dan vind ik wel dat ik er ook even iets van mag zeggen. Dit is helemaal niet pesten.

    Nou, echt pesten bedoel ik niet, gewoon plagen.


    Ex astris, sciencia

    Thatgirls schreef:
    (...)

    Was maar een grapje hoor, jullie zijn de grootste internethelden.

    Aww, wat een lief compliment zeg! Kennelijk heb je toch nog een goede kant!(flower)
    sarcasm in the air, tudududududu


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Momentum schreef:
    (...)



    Why?

    Bronte schreef:
    (...)
    Nou, echt pesten bedoel ik niet, gewoon plagen.


    Dan moet je plagen zeggen, niet pesten.