• ---

    [ bericht aangepast op 5 juni 2012 - 18:12 ]


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Thatgirls schreef:
    (...)

    Onze klas is super? We zijn hartstikke aardig voor elkaar? Jonge, hoe vaak hebben wij wel niet geprobeerd hun erbij te betrekken, maar nee. Ze gaan een beetje dom zielig met hun dinosaurusbeestjes spelen als 2 kleine kinderen, beetje sexverhalen schrijven en filmpjes maken over hoe je een steen moet verzorgen. Like, dan vraag je er toch om?


    Dan heeft het nog niet veel zin om zo te gaan doen, negeer het gewoon.


    26 - 02 - '16

    Thatgirls schreef:
    (...)

    Onze klas is super? We zijn hartstikke aardig voor elkaar? Jonge, hoe vaak hebben wij wel niet geprobeerd hun erbij te betrekken, maar nee. Ze gaan een beetje dom zielig met hun dinosaurusbeestjes spelen als 2 kleine kinderen, beetje sexverhalen schrijven en filmpjes maken over hoe je een steen moet verzorgen. Like, dan vraag je er toch om?

    Hmmm, zij hebben dan nog een beetje awesome en grappige dingen in hun leven te doen. Beter dan een saai serieus leven leiden, denk ik. Skills zijn awesomer dan wat dan ook. ninja+water+lucht=überness


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Thirlwall schreef:
    (...)
    volgens mij had ze het tegen de topicmaakster


    Ja? So what? Ik mag er op reageren als ik wil. (;

    Thatgirls schreef:
    (...)

    Onze klas is super? We zijn hartstikke aardig voor elkaar? Jonge, hoe vaak hebben wij wel niet geprobeerd hun erbij te betrekken, maar nee. Ze gaan een beetje dom zielig met hun dinosaurusbeestjes spelen als 2 kleine kinderen, beetje sexverhalen schrijven en filmpjes maken over hoe je een steen moet verzorgen. Like, dan vraag je er toch om?

    Als je iemand belachelijk probeert te maken op Quizlet GFTO. Like, daar vragen ze niet om. Geen wonder dat ze het niet leuk vinden in een rot klas. Om het feit dat niemand ze accepteren hoe ze zijn en jullie iets anders zien als "normaal".

    Voor de Topic makster: Gewoon door gaan met lol maken :Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Dit wordt ingewikkeld (cat).
    Dus dat nieuwe kind zit bij de topicmaakster in de klas of zo?


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    Dit wordt ingewikkeld (cat).
    Dus dat nieuwe kind zit bij de topicmaakster in de klas of zo?


    I think so


    26 - 02 - '16

    Clint schreef:
    (...)
    Hmmm, zij hebben dan nog een beetje awesome en grappige dingen in hun leven te doen. Beter dan een saai serieus leven leiden, denk ik. Skills zijn awesomer dan wat dan ook. ninja+water+lucht=überness


    Awesome en grappig? Hmm, zeker. We hebben vaak genoeg geprobeerd ze erbij te betrekken. Like, ze doen het zelf? Zij maakt dat filmpje, als iemand het ontdekt, ja eigen schuld. Het is nogal vaag weetje.

    Hey, ik ben terug. Hebben jullie me gemist? :D

    Thatgirls schreef:
    (...)

    Awesome en grappig? Hmm, zeker. We hebben vaak genoeg geprobeerd ze erbij te betrekken. Like, ze doen het zelf? Zij maakt dat filmpje, als iemand het ontdekt, ja eigen schuld. Het is nogal vaag weetje.


    Weet je wat ik vaag vind? Dat jij nu op Q een beetje op dit topic zit te reageren en haar stuff zit te beledigen. Ik denk serieus dat je dit account hebt aangemaakt om haar zwart te maken.


    26 - 02 - '16

    Thatgirls schreef:
    Hey, ik ben terug. Hebben jullie me gemist? :D


    Ik snap jou niet...


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Momentum schreef:
    (...)

    Weet je wat ik vaag vind? Dat jij nu op Q een beetje op dit topic zit te reageren en haar stuff zit te beledigen. Ik denk serieus dat je dit account hebt aangemaakt om haar zwart te maken.


    Nou dan denk je dat toch lekker? Niet mijn probleem hoor.

    Thatgirls schreef:
    (...)

    Awesome en grappig? Hmm, zeker. We hebben vaak genoeg geprobeerd ze erbij te betrekken. Like, ze doen het zelf? Zij maakt dat filmpje, als iemand het ontdekt, ja eigen schuld. Het is nogal vaag weetje.


    Laat haar dan gewoon met rust? Niemand vráágt er om om gepest te worden, alleen om zichzelf te zijn. so pelase stop your pointless arguing.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Mebarak schreef:
    (...)

    Ik snap jou niet...


    zit ander op het account.

    Momentum schreef:
    (...)

    Weet je wat ik vaag vind? Dat jij nu op Q een beetje op dit topic zit te reageren en haar stuff zit te beledigen. Ik denk serieus dat je dit account hebt aangemaakt om haar zwart te maken.

    Winning.
    En voor zulke mensen is er een oplossing:


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Thatgirls schreef:
    (...)

    zit ander op het account.



    26 - 02 - '16