• Hi,
    Twee jaar terug heb ik een meisje leren kennen. Ze had heel veel problemen. Althans, dat is wat ze me wijs maakte. Toen ik dat vorig jaar ontdekte heb ik haar verwijderd overal.
    Op quizlet zijn er ook anderen die met haar in contact zijn geweest, bij al deze mensen heeft ze toegegeven dat ze heeft gelogen. Ook op haar profiel staat het. Behalve bij mij, terwijl ik het langst contact met haar heb gehad.
    Zij volgde mij nog op twitter en stuurde me vandaag een tweet. Nou, ik ging haar weer toevoegen op msn en ze zei dat ze een nieuwe start wilde maken. Dus ik gaf haar een .. kleine kans. Ik vroeg haar wat ze allemaal gelogen had, en wat de waarheid was. Zei ze dat alles wat ze me wijs had gemaakt waar was. -___-
    Ik word echt zo ontiegelijk gestoord van mensen die doen alsof ze iemand anders zijn. (ze is gewoon een meisje, heeft gewoon hyves twitter en die zooi, ze liegt alleen overal over). Ik ga haar zodadelijk weer verwijderen.
    Heeft iemand ook met zo'n persoon te maken gehad?


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    I don't get the point? Waarom zou je daar over liegen? -.-
    aandachttekort zeker. Erg respectloos tegenover mensen die zulke dingen wel meemaken.


    How many legs does a dog have if you call the tail a leg? Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg.

    ja meis ik weet dr alles van (: xjevriendinn:D


    hoi ik ben ik weet niets en ik heb eeen groot hoofd X KIM!

    Yes, ik heb ook even kort met haar gepraat. Maar ik negeerde het altijd omdat ik het zo aandachttrekkerig vond.
    Er is er trouwens nog ééntje op Q van wie de helft het ondertussen wel weet, maar niemand kan het bewijzen en (bijna) niemand durft het in haar gezicht te zeggen geloof ik, alleen achter haar rug om.


    Your make-up is terrible

    Jep, ik ken zo iemand en toen ik daar achter kwam ben ik heel pissig geweest. :W

    +

    Assassin schreef:
    Yes, ik heb ook even kort met haar gepraat. Maar ik negeerde het altijd omdat ik het zo aandachttrekkerig vond.
    Er is er trouwens nog ééntje op Q van wie de helft het ondertussen wel weet, maar niemand kan het bewijzen en (bijna) niemand durft het in haar gezicht te zeggen geloof ik, alleen achter haar rug om.

    [ bericht aangepast op 5 juni 2012 - 19:35 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Assassin schreef:
    Yes, ik heb ook even kort met haar gepraat. Maar ik negeerde het altijd omdat ik het zo aandachttrekkerig vond.
    Er is er trouwens nog ééntje op Q van wie de helft het ondertussen wel weet, maar niemand kan het bewijzen en (bijna) niemand durft het in haar gezicht te zeggen geloof ik, alleen achter haar rug om.


    Wie is dat dan?


    26 - 02 - '16

    Momentum schreef:
    (...)

    Wie is dat dan?


    Dat ga ik niet zo op het forum zetten, sorry.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Dat ga ik niet zo op het forum zetten, sorry.


    Oke ^^


    26 - 02 - '16

    Persoonlijk niet nee, maar ik heb dat wel vaker gehoord.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Assassin schreef:
    Yes, ik heb ook even kort met haar gepraat. Maar ik negeerde het altijd omdat ik het zo aandachttrekkerig vond.
    Er is er trouwens nog ééntje op Q van wie de helft het ondertussen wel weet, maar niemand kan het bewijzen en (bijna) niemand durft het in haar gezicht te zeggen geloof ik, alleen achter haar rug om.


    Je maakt me nu wel heel nieuwsgierig eigenlijk.

    En van dat ander meisje hier op Q had ik het gehoord, door een topic. Maar ik weet niet over wie het ging ofzo.
    En zelf heb ik dat ook nog meegemaakt, maar het was gewoon te doorzichtig na een tijdje.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik had een vriendin, die liegt zo veel.
    Zelf weet ze niet hoe ongeloofwaardig ze niet overkomt en in mezelf lach ik haar dan kei hard uit.
    Gelukkig heb ik zo goed als geen contact met haar, maar als ik ze tegenkom denk ik: 'Hier gaan we weer, welke leugens heeft ze deze keer klaar staan?'
    Haha, wat een trutteke.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Als jullie iemand verdenken, stuur mij een pb. (cat) Dan zeg ik wel of het goed of fout is.


    Your make-up is terrible

    Ik ben eigenlijk nu vet benieuwd wie het is :')


    26 - 02 - '16

    Assassin schreef:
    Als jullie iemand verdenken, stuur mij een pb. (cat) Dan zeg ik wel of het goed of fout is.


    Jammer, ik heb er niet meteen een idee van :'D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Momentum schreef:
    Ik ben eigenlijk nu vet benieuwd wie het is :')


    Het helpt vast niet als ik zeg dat jij er al heel vaak ingetrapt bent.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Als jullie iemand verdenken, stuur mij een pb. (cat) Dan zeg ik wel of het goed of fout is.


    Oh, ik denk dat ik het weet! Maar ik ben nu bang dat als ik je ga PB'en, dat ik straks een heel verkeerd iemand noem, haha! Waarom ben ik toch zo verdomd nieuwsgierig aangelegd ):

    OT: Ah, dat lijkt me echt heel erg kut. Ik zou haar inderdaad ook gewoon verwijderen, als ik jou was! ;o