• Hi,
    Twee jaar terug heb ik een meisje leren kennen. Ze had heel veel problemen. Althans, dat is wat ze me wijs maakte. Toen ik dat vorig jaar ontdekte heb ik haar verwijderd overal.
    Op quizlet zijn er ook anderen die met haar in contact zijn geweest, bij al deze mensen heeft ze toegegeven dat ze heeft gelogen. Ook op haar profiel staat het. Behalve bij mij, terwijl ik het langst contact met haar heb gehad.
    Zij volgde mij nog op twitter en stuurde me vandaag een tweet. Nou, ik ging haar weer toevoegen op msn en ze zei dat ze een nieuwe start wilde maken. Dus ik gaf haar een .. kleine kans. Ik vroeg haar wat ze allemaal gelogen had, en wat de waarheid was. Zei ze dat alles wat ze me wijs had gemaakt waar was. -___-
    Ik word echt zo ontiegelijk gestoord van mensen die doen alsof ze iemand anders zijn. (ze is gewoon een meisje, heeft gewoon hyves twitter en die zooi, ze liegt alleen overal over). Ik ga haar zodadelijk weer verwijderen.
    Heeft iemand ook met zo'n persoon te maken gehad?


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Lol. Hale.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Louvre schreef:
    Ja, ik ken wel meerdere ja. Een van Q maar ook een in het echt die fucking hard heeft lopen liegen.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik kende haar ook ja. En ze fakete ook wel eens op MSN dingen dat ze mij was, althans, dat ze dingen doormaakte die ik doormaakte :'). Ik heb een kuthekel aan fakers, zeker als ze zich voordoen als iemand anders, 't is mij al eerder overkomen dat ik ineens op 't Internet las dat ik allerlei dingen had gezegd die ik niet eens had gezegd. Juist.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik kende er zo één hier en één van mijn vroegere vriendinnen was er ook zo eentje.


    Tears are words the heart can't say.

    Assassin schreef:
    Yes, ik heb ook even kort met haar gepraat. Maar ik negeerde het altijd omdat ik het zo aandachttrekkerig vond.
    Er is er trouwens nog ééntje op Q van wie de helft het ondertussen wel weet, maar niemand kan het bewijzen en (bijna) niemand durft het in haar gezicht te zeggen geloof ik, alleen achter haar rug om.


    i put the fun in funeral

    Ik kende er ook een, ook vrijwel vanaf het begin.
    Het account is er nog steeds en de enige waarheid was haar naam.
    Ik noem verder geen namen van mensen

    [ bericht aangepast op 6 juni 2012 - 15:17 ]


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Spotgaai schreef:
    Ik kende er ook een, ook vrijwel vanaf het begin.
    Het account is er nog steeds en de enige waarheid was haar naam.
    Ik noem verder geen namen van mensen

    Jup, haar kende ik ook (ik ging net op d'r account kijken, omdat ik eigenlijk dacht dat die allang weg was, maar die stond er nog en er stond dus precies op wat jij hier zei).
    Ik zat heel vaak met d'r op msn en heb me ook echt zorgen over d'r gemaakt en iemand op Q werd ook nog boos op mij, omdat we haar allebei kenden en diegene op Q erachter kwam dat ze loog en dacht dat ik dat hele spelletje had meegespeeld -.- Ik heb d'r toen een aantal keren vergeven om een nieuwe start te maken en dan gaf ze wel dingen toe, maar later ging het gewoon weer door dus heb ik d'r uiteindelijk maar verwijderd, pff.


    “Love is a contradiction.”

    Flair schreef:
    (...)
    Jup, haar kende ik ook (ik ging net op d'r account kijken, omdat ik eigenlijk dacht dat die allang weg was, maar die stond er nog en er stond dus precies op wat jij hier zei).
    Ik zat heel vaak met d'r op msn en heb me ook echt zorgen over d'r gemaakt en iemand op Q werd ook nog boos op mij, omdat we haar allebei kenden en diegene op Q erachter kwam dat ze loog en dacht dat ik dat hele spelletje had meegespeeld -.- Ik heb d'r toen een aantal keren vergeven om een nieuwe start te maken en dan gaf ze wel dingen toe, maar later ging het gewoon weer door dus heb ik d'r uiteindelijk maar verwijderd, pff.

    Ik mailde ook een tijdje met haar, en ik heb me zo vaak tijdens lessen zorgen gemaakt. Pff. Zulke 'grapjes' maak je niet.
    Btw, I like your signature :D


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Zielig, zou ik zeggen, gewoon blokkeren.
    Jou ook aardig om wat aandacht kunnen vragen, in plaats van vals.
    Gewoon blokkeren!


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Ja, ik heb er ook een gehad. Echt vreselijk..


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Er zijn er hier wel een paar die doen alsof ze uit Amerika komen en dan plots perfect nederlands kunnen na twee maanden. --'


    Save me from myself.

    Assassin schreef:
    Yes, ik heb ook even kort met haar gepraat. Maar ik negeerde het altijd omdat ik het zo aandachttrekkerig vond.
    Er is er trouwens nog ééntje op Q van wie de helft het ondertussen wel weet, maar niemand kan het bewijzen en (bijna) niemand durft het in haar gezicht te zeggen geloof ik, alleen achter haar rug om.


    Ik heb het in haar gezicht gezegd. :'D


    We'll still love each other, forever and always. <3