• Het is weer tijd voor de Honger Spelen!
    Ook dit jaar lijkt het weer normaal, maar de arena is niet wat het lijkt..
    Het zit vol met vallen..
    Valluiken, takken die zomaar verdwijnen en ga zo maar door!
    Kan jij dit winnen?




    De arena:

    1. Een grote zandvlakte, met in het midden de hoorn.
    Dit is de enige hete plek in de arena, de temperatuur is hier 37 graden.

    2. Ongeveer de helft van de arena bestaat uit rotsen, hierin zitten ook grotten. Maar kijk uit. Er vallen stenen, en er zijn verborgen valluiken.

    3. Een hoge berg met op de top een meer. Uit dit meer stromen allemaal kleine riviertjes. Door het rotsengebied of de jungle naar het grote meer. Het meer op de top is koud water.

    4. De jungle, een groot gebed vol planten en bomen. Het is niet even makkelijk als het lijkt om je te kunnen verschuilen. Als je klimt kan je vallen door takken die verdwijnen. Het zit hier ook vol met dieren. Zoals trackerjackers en Jabberjays. Er zijn hele kleine meertjes, en sommigen zijn giftig. Je krijgt waanbeelden en sterft uiteindelijk door de vergiftiging.

    5. Een groot meer, helemaal achterin de jungle. Er is niks om je bij te verschuilen, het is helemaal openbaar. Dit is warm water.

    District 1:
    m/v

    District 2:
    m/v

    District 3:
    m/v

    District 4:
    g/v

    District 5:
    m/v

    District 6:
    m/v

    District 7:
    m/v

    District 8:
    m/v

    District 9:
    m/v

    District 10:
    m/v

    District 11:
    m/v

    District 12:
    m/v

    Story
    Inschrijven kan altijd!

    Regels:
    •Langer dan 4 dagen niet actief = dood
    •Max. 2 tributen. Maar één moet er da snel sterven
    •Dood of verwond alleen met toestemming
    •Je krijgt niet de hele tijd parachuutjes
    •Als je nooit gewond raakt sturen de spelmakers wat op je af
    •OOC met haakjes!

    [ bericht aangepast op 11 juni 2012 - 21:39 ]


    El Diablo.

    (Mijn topics)


    Happy Birthday my Potter!

    [Mijn topics.]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Catlyn Grayne

    Ik ben rechts nog los, dus ik schiet een verdovingspijl in haar hand. 'Leuke truc hoor, die weerhaakjes. Alleen jammer dat ze na één keer nogal voorspelbaar worden.' Ik draai met schouder en al los uit de boom en kijk de beroeps nog één keer aan. 'Slaap zacht.' Dan ren ik er snel vandoor. Die zal zo wel zo slaperig worden dat ze haar ogen niet meer open kan houden.


    Happy Birthday my Potter!

    [Mijn topics]


    I can't define who I am.

    Vintain
    Ik zucht als ik naar Jillana's mooie gezicht kijk in het donker, en breek zowat van binnen omdat ik besef dat vroeg of laat, al mijn banden met mensen in de arena verbroken zouden worden. Het kon gewoon niet. Deze vriendschappen, of zelfs liefdes... Het was onmogelijk om hier van iemand te houden. En ik had liever fysieke pijn dan mentale.
    Met pijn in mijn hart schuif ik een stuk bij Jillana vandaan.


    I can't define who I am.

    Carmen Violet Grey
    Ze schiet iets in mijn hand en ik voel me moe worden. Verdovingsgif. Ik kende het tegengif, maar dan sou ik het snel moeten vinden. Heel snel. Ik voelde alles al draaien en ik werd moe. Ik sloeg mezelf in mijn gezicht. Blijf wakker. Ik keek naar de planten. Ze leken op het tegengif. Ik wreef het over de verdovingsplek heen en viel neer. Ik stond voorzichtig op pakte de pijl die ze had laten liggen van mij en liep teru naar het kamp. Ik was dood moe. Het antidote werkte niet heel goed. Frey moest wakker worden. Justin wou ik de wacht niet geven. Nee voor geen goud.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Jillana

    Ik keek op, naar Vintain.
    'Is er iets?' vraag ik.


    El Diablo.

    (De pijl zit nog in Cat's schouder...)


    Happy Birthday my Potter!

    Vintain
    'Nee,' glimlach ik. 'Mijn schouder doet ineens weer pijn. Ik ga... even slapen denk ik,' zeg ik, leg mijn hoofd neer en sluit mijn ogen. Sorry, denk ik.


    I can't define who I am.

    Catlyn Grayne

    Ik kom vermoeid de berg opgelopen. 'Als je nog heel even een vraag kunt beantwoorden voor je gaat slapen, maar je mijn dag helemaal goed,' zeg ik tegen Vintain. De pijl steekt nog steeds uit mijn schouder en hij brand. Het is geen gewone pijl met weerhaakjes en ik moet weten hoe het kan dat Vintain nergens last van heeft.


    Happy Birthday my Potter!

    Vintain
    Ik hoor voetstappen, en aangezien Jillana of Damon niet bang lijken te zijn veronderstel ik dat het Cat is. Eindelijk, ze is terug. ''Als je nog heel even een vraag kunt beantwoorden voor je gaat slapen, maar je mijn dag helemaal goed,' zegt ze, en ik besef dat ze het tegen mij heeft. Ik open mijn ogen en duw mezelf overeind. Dan zie ik de pijl die uit haar schouder steekt. 'God...' mompel ik, en begin als een bezetene naar wat zand te zoeken en op een paar plekjes te graven.


    I can't define who I am.

    Catlyn Grayne

    Ik zak neer tegen een steen en doe de pijl een klein beetje heen en weer. Dan merk ik welke kant ik op moet draaien en haal hem eruit. Ik zie Vintain druk zoeken en vraag mij af wat hij doet. De pijl leg ik voor mij neer en bestudeer hem goed. Pijlen met weerhaken. Heel leuk hoor, Capitool.


    Happy Birthday my Potter!

    [Ik ga één avond vroeger slapen en mis 2 gevechten :( ]

    Freya Rose Jones

    Ik weet niet wat er aan de hand is, maar ineens komen er allerlei tributen op ons af. Carmen vertrouwt me Justin toe en gaat achter een mannelijke tribuut aan. Eigenlijk wil ik met haar mee, zeker weten dat het goed komt... het voelt niet goed om hier alleen te blijven.
    Maar dan voel ik ineens een helse pijn door mijn lichaam schieten en val ik op de grond. Ik weet niet WAT Justin met me heeft gedaan maar het doet immens veel pijn. Vanbinnen huil ik zachtjes, maar er komt geen traan over mijn wangen. Langzaam, tergend langzaam trekt de pijn weg en kan ik recht komen. Ik snap er niets van...
    'Carmen!' ik hoor zelf ook hoe wanhopig ik klink. 'Carmen, waar ben je?'


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    (Ik ga even thee drinken. Tot zo)


    Happy Birthday my Potter!

    || Vintain ||
    Na een tijdje zoeken vind ik eindelijk wat zand aan het meer. Ik neem een handjevol en ga ermee naar Cat, die inmiddels de pijl eruit heeft weten te krijgen. 'Dit gaat even pijn doen Cat,' zeg ik spijtig. 'Even de kiezen op elkaar.' Voorzichtig neem ik wat zand en wrijf het in de wond op haar schouder.


    I can't define who I am.