• Het is weer tijd voor de Honger Spelen!
    Ook dit jaar lijkt het weer normaal, maar de arena is niet wat het lijkt..
    Het zit vol met vallen..
    Valluiken, takken die zomaar verdwijnen en ga zo maar door!
    Kan jij dit winnen?




    De arena:

    1. Een grote zandvlakte, met in het midden de hoorn.
    Dit is de enige hete plek in de arena, de temperatuur is hier 37 graden.

    2. Ongeveer de helft van de arena bestaat uit rotsen, hierin zitten ook grotten. Maar kijk uit. Er vallen stenen, en er zijn verborgen valluiken.

    3. Een hoge berg met op de top een meer. Uit dit meer stromen allemaal kleine riviertjes. Door het rotsengebied of de jungle naar het grote meer. Het meer op de top is koud water.

    4. De jungle, een groot gebed vol planten en bomen. Het is niet even makkelijk als het lijkt om je te kunnen verschuilen. Als je klimt kan je vallen door takken die verdwijnen. Het zit hier ook vol met dieren. Zoals trackerjackers en Jabberjays. Er zijn hele kleine meertjes, en sommigen zijn giftig. Je krijgt waanbeelden en sterft uiteindelijk door de vergiftiging.

    5. Een groot meer, helemaal achterin de jungle. Er is niks om je bij te verschuilen, het is helemaal openbaar. Dit is warm water.

    District 1:
    m/v

    District 2:
    m/v

    District 3:
    m/v

    District 4:
    g/v

    District 5:
    m/v

    District 6:
    m/v

    District 7:
    m/v

    District 8:
    m/v

    District 9:
    m/v

    District 10:
    m/v

    District 11:
    m/v

    District 12:
    m/v

    Story
    Inschrijven kan altijd!

    Regels:
    •Langer dan 4 dagen niet actief = dood
    •Max. 2 tributen. Maar één moet er da snel sterven
    •Dood of verwond alleen met toestemming
    •Je krijgt niet de hele tijd parachuutjes
    •Als je nooit gewond raakt sturen de spelmakers wat op je af
    •OOC met haakjes!

    [ bericht aangepast op 11 juni 2012 - 21:39 ]


    El Diablo.

    Carmen
    'Onze mentor zal geen medicijnen geven.' Zeg ik zacht. Ik pak het pijltje over en ruik eraan. 'Wat ik al dacht.' Zeg ik terwijl ik rond loop. Ik zie bepaalde bessen en knijp erin. Een groennig spulletje kwam eruit. Perfect. Een bes die wij thuis gebruikte bij vergiftiging. Ik kijk nara Freya. 'Mijn vader was arts en het me alles over verzorging geleerd.' Zeg ik met een vriendelijk glimlachje. Ik had een aantal bessen bij me en kneep ze biven zijn wonden uit en wreef ze er goed in. Onze mentor wist dat ik goed genoeg was om hem beter te maken anders had hij het meteen gestuurd. Justins borstkast die eerst erg snel ging en nregelmatig word regelmatig. Met een kleine glimlach adem ik uit. Ik draai e weer om naar Freya. Nog bedankt trouwens.' Zeg ik nog is. Ik knuffel haar. 'En waag het niet om nog is weg te lopen.' Eg ik grinnikend terwijl ik op haar neus tik.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    (mijn naam is Bes, het is zo raar om dat telkens in jouw post te zien ;d )

    Freya Rose Jones

    Na een paar minuten komt er nog steeds geen zilverkleurig parachuutje uit de lucht en begin ik me zorgen te maken. Wat als Justin het niet haalt?
    Maar dan begint Carmen ineens rond te lopen, terwijl ze iets onverstaanbaar mompelt. Als ze terug komt heeft ze een hand vol met bessen bij, die ze verplet en dan op de wonde smeert. Meteen zie ik hoe Justin's opgespannen spieren ontspannen en hoe zijn ademhaling vertraagt. Ik dacht dat ik veel kennis had van het bos, maar Carmen...
    'Mijn vader was arts en het me alles over verzorging geleerd.' ik knik begrijpend. Als zij ook ziet hoe Justin weer stilaan beter wordt, verschijnt er een glimlachje op haar gezicht.
    'Nog bedankt trouwens,' zegt ze, verwijzend naar mijn reddings-actie. Ze neemt me in haar armen. 'En waag het niet om nog is weg te lopen.'
    Ik grijns en ze geeft een lichte tik op mijn neus.
    'Beloofd, ik zal braaf zijn.'


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    [ Zal ik Justin een bijna dood ervaring geven? ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    (maar gaat hij ook echt dood? )


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    [ Blijft een verassing. ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Ugh dat ken ik ook. Ik het Celine en je hebt zo een plant die peneceline ofzoiets heet en die vrouw van Bio zei toen. Dit is peneceline en ik verstond alleen Celine en ton zei ik wagen moest iedereen lagen -__- xD]
    Carmen
    'Beloofd, Ik zal braaf zijn.' Ik glimlach kort. 'Mooi zo.' Zeg ik met een glimlach. 'Je zal vast wel denken waarom ik zo veel over het bos enzo weet..' Zeg ik met een korte glimlach. 'Heel veel mensen in andere districten denken dat wij shoothondjes zijn van het Capitool. Dat wij worden voorgetrokken. Dat is bij sommige mensen niet helemaal waar. We hebben het niet heel luxe. We hoeven niet te jagen of zoiets, maar dat komt omdat veel mensen wel een goede baan hebben. Die dat niet hebben hebben het misschien net zo slecht als in jullie district. Mijn vader is arts, maar hij verdient er niet genoeg mee om er voor ons allemaal eten van te kopen. Ik ben de oudste. Ik heb nog 3 broertjes en 3 zusjes. Mijn vader is heel vaak dronken en zo is het geld snel op. Daarom ga ik ook vaak de bossen in en weet ik vrij veel over overleven enzo. En hoe is het in jou district?' Vraag ik aan haar. Ik vroeg me af of dit uitgezonden zou worden. Ik dacht van niet maar je weet maar nooit.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Freya Rose Jones

    Carmen vertelt me hoe ze al die dingen over het bos weet en ik luister geïntegreerd. Ik moet toegeven dat ik altijd dacht dat haar district onder de plak zat bij het Capitool. Nu dat niet zo blijkt; merk ik dat ik haar zelfs nog aangenamer gezelschap vind. En dat gevoel probeer ik zo goed mogelijk te onderdrukken.
    'En hoe is het in jou district?' vraagt ze na haar verhaal. Mijn hand ligt nog steeds op haar knie, die heb ik daar onbewust gelegd toen ze vertelde over haar vader... wat vind ik dat rot voor haar...
    'Ik woon in 12 dus iedereen werkt in de mijnen. Samen met mijn kleine broertje en zusje leven we in de Laag, dat is het armste deel van het district. We hebben niet veel dus ben ik genoodzaakt om te gaan jagen in het bos, iets dat absoluut verboden is in ons district. En dan heb je Samuel nog.' ik zucht diep en leg even de palm van mijn hand op Justin's voorhoofd. Hij gloeit helemaal en zijn ogen zijn toegeknepen. Ik hoop zo dat hij oké is...
    'Weet je dat we verloofd zijn?' fluister ik naar Carmen. Mijn mondhoeken glijden omhoog tot een glimlach als ik aan de herinnering denk.
    'Hij heeft me ten huwelijk gevraagd terwijl niemand het hoorde.'


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Justin

    Als mijn spieren verslappen voel ik me eindelijk weer rustig worden. Mijn borst gaat rustig op en neer. Tot ik geen lucht meer binnen krijg. Ik hap in één keer naar lucht terwijl mijn ogen ook weer wijd open gaan. Ik sluit ze weer in één keer en mijn lichaam begint te trillen. Ik krijg een vershcrikkelijk benauwd gevoel en mijn borst gaat heel moeilijk op en neer. Ik grijp in Carmens arm en een piepend geluid komt uit mijn mond.

    [ bericht aangepast op 24 juni 2012 - 13:33 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    (die had ik niet aan zien komen o.O is het goed dat je aanval na mijn gesprek met Carmen is? Anders moet ik het helemaal aanpassen.)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    [ je hoeft het niet aan te passen, als je volgende bericht erop in slaat xd ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nieuw topic aangezien ik denk dat CarrotCurls niet door heeft dat deze bijna vol is


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Carmen
    Ik luister naar Freya's verhaal. 'Dat is zo romantisch.' Zeg ik met een glimlach. Ze moest echt winnen dat moest gewoon. Opeens voel ik Justins hand en een piep uit zijn mond. Ik draai me in een ruk naar hem om en zie hoe zijn hart begint te pompen. Teveel bloed in zijn lichaam. 'Die bessen maken beschermende bloedcellen aan zodat die hem tegen het gif beschermen maar ze maken daardoor ook meer bloed aan. Ik bekijk hem. Ik moest wonden maken. 'Het spijt me Justin.' Zeg ik zacht als ik mijn mes over zijn schouder laat gaan. Ik raakte natuurlijk geen slagader of belangrijk bloedvat, maar het bloed gutste eruit. 'Het moet anders moet zijn hart te hard werken. Teveel bloed is niet. Goed.' Zeg ik zacht tegen Freya. Justin moest weer gaan kalmeren over een aantal secondes tot minuten.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Freya Rose Jones

    Opeens zie ik hoe Justin Carmen vast grijpt en hoe verschillende stuiptrekkingen door zijn lichaam gaan. Meteen gaat Carmen aan de slag en vertelt me dat er teveel bloed in zijn lichaam zit en dat hij kalm moet worden. Ze maakt kleine wonden in zijn lichaam, die normaal gezien niet zo fel bloedden, maar bij Justin spuit het eruit. Ik loop direct weg en kniel neer bij een Valeriaan-plant. De Spelmaker maakt het ons wel makkelijk met al die medicijnen bij handbereik. Ik sprint terug naar Justin en stop het blad in zijn mond.
    'Dit moet hem kalmeren, het is Valeriaan.' Daarna neem ik voorzichtig zijn hoofd vast en leg die in mijn schoot.
    'Het komt allemaal goed,' praat ik op hem in. 'Je gaat niet dood, je wordt weer beter en dan geraken we hier uit. Dat beloof ik.' ik laat mijn vingertoppen over zijn gezicht gaan, over zijn wangen, oogleden en lippen.
    'Rustig maar, we raken hier wel uit. Rustig.'
    Ik maak stille, zacht-zingende geluiden zoals ik altijd deed als mijn zusje niet slapen kon. Het is uitzonderlijk stil ineens, maar niet veel later hoor ik de Spotgaaien mijn deuntje over nemen. Dit zou hem moeten kalmeren.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    -dubbelpost-

    [ bericht aangepast op 24 juni 2012 - 13:45 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Justin

    Ik hoor nog vage dingen en voel opeens dat iemand mijn schouder open snijdt. Ik schreeuw even en mijn ademhaling blijft gaan. Mijn ademhaling stopt, gewoon helemaal en ik heb het gevoel alsof ik niet meer op deze wereld ben. Mijn hart is gestopt met kloppen en mijn lichaam verslapt.
    ...
    Het was een late reactie op de snee. Ik haalde in één keer diep adem en mijn ogen sperde open. Ik voelde het bloed weer door mijn aderen stromen en ik probeerde mijn ademhaling weer op één toon te krijgen.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    The duty of youth, is to challenge corruption.