• Hoe boeken in de boekenwinkel terecht komen. En ik snap dat vrachtwagens en zo het werk doen, maar dat bedoel ik niet.
    Mijn grootste droom is om schrijfster te worden, maar als ik wat rondneus op sites zoals boekscout of free musketeers dan staat er alleen maar: "je boek komt terecht in onze webwinkel!"
    Ja, heel leuk, maar ik wil dat mijn boek later terecht komt in de boekenwinkel, niet alleen maar in een webwinkel.

    Dus mijn vraag; hoe zorg je ervoor dat je boek in een boekenwinkel/bibliotheek terecht komt? Ik heb half internet al afgezocht naar het antwoord, maar nergens stellen ze deze vraag. Dus. Weet iemand het?

    :Y)


    | Reality is for people that lack imagination |

    Zorg dat een uitgever het wilt uitgeven? I think...


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ten zei op
    Zorg dat een uitgever het wilt uitgeven? I think... .


    Zou ik niet weten hoe het anders moet, maar is het niet zo dat als je boek in een online winkel komt en hij goed verkoopt hij ook echt in een boekwinkel komt te liggen (A)


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.

    Ga naar een uitgever mailen of naar [een van hun] vestiging[en] en vraag wat je wilt weten. [:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Maybe this helps you a little? ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Je moet gewoon naar een uitgever stappen...


    Happy Birthday my Potter!

    Je manuscript naar alle mogelijke échte uitgeverijen sturen, voorbereid zijn op talloze afwijzingen en hopen/bidden dat er één uitgeverij is die bereid is het uit te geven.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    Je manuscript naar alle mogelijke échte uitgeverijen sturen, voorbereid zijn op talloze afwijzingen en hopen/bidden dat er één uitgeverij is die bereid is het uit te geven.


    Dit. Ik ben zelf ook bezig met een boek en net als jij word ik echt radeloos.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Yoda schreef:
    Je manuscript naar alle mogelijke échte uitgeverijen sturen, voorbereid zijn op talloze afwijzingen en hopen/bidden dat er één uitgeverij is die bereid is het uit te geven.


    Dit. De aanhouder wint, zullen we maar zeggen. It's all you can do.

    Yoda schreef:
    Je manuscript naar alle mogelijke échte uitgeverijen sturen, voorbereid zijn op talloze afwijzingen en hopen/bidden dat er één uitgeverij is die bereid is het uit te geven.


    En sws niet opgeven. Harry Potter is ook twintig duizend keer terug gestuurd zonder dat die uitgevers er iets mee deden. Die kunnen henzelf nu wel voor hun kop slaan :P


    Happy Birthday my Potter!