• Dit is echt onzinnig wat ik nu ga typen. Maar hebben jullie ook wel eens dat jullie zo'n pijn aan je vingers hebben, alleen maar doordat je teveel hebt getypt? Dat heb ik namelijk nu. Ben al de hele middag bezig op de computer, eerst met Frans leren via wrts.nl en daarna hoofdstukken uittypen voor m'n verhalen. Het stomme is dat het echt pijn doet alleen ik gewoon doorga -.-


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Nooit.
    En het erge is dat ik toch wel het grootste gedeelte van de dag achter mijn laptop doorbreng. Getrainde vingers.

    [ bericht aangepast op 5 juni 2012 - 20:56 ]


    Your make-up is terrible

    Soms. But pain is a weakness that is leaving your body.


    Til hug og blod.

    Assassin schreef:
    Nooit.
    En het erge is dat ik toch wel het grootste gedeelte van de dag achter mijn laptop doorbreng. Getrainde vingers.


    Bad decisions make good stories.

    Assassin schreef:
    Nooit.
    En het erge is dat ik toch wel het grootste gedeelte van de dag achter mijn laptop doorbreng. Getrainde vingers.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Soms, want mijn toetsenbord op de pc staan de toetsen in rijen van laag naar hoog. Op het laatst word het wel vermoeiend.


    “All those fairytales are full of shit.”

    Assassin schreef:
    Nooit.
    En het erge is dat ik toch wel het grootste gedeelte van de dag achter mijn laptop doorbreng. Getrainde vingers.

    Haha, dit ja!

    Ik dacht dat ik ook getrainde vingers had, maar of ik typ al al heel lang of ik heb me vergist xD


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Turmoil schreef:
    Soms. But pain is a weakness that is leaving your body.


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Lol, dat heb ik nog nooit gehad.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Bij typen heb ik dat niet, maar na een hele dag met een pen te schrijven enzo dan wel.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Assassin schreef:
    Nooit.
    En het erge is dat ik toch wel het grootste gedeelte van de dag achter mijn laptop doorbreng. Getrainde vingers.

    Nee, daar heb ik nooit last van, gelukkig.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Zelfs als ik meer dan 10000 woorden per dag type, heb ik nergens last van gelukkig (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Getrainde vingers (nerd)

    Mijn vingers zijn alleen niet getraind in lang schrijven


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Dat heb ik alleen met mijn wijsvinger omdat ik die het meeste gebruik tijdens het typen. En ik krijg pijn in mijn arm als ik veel moet schrijven met een pen.


    Physics is awesome