• Deze RPG gaat over een groep vrienden die voor een project worden uitgezonden naar Thailand. Het project is bedoeld om naar Elephant Nature Park te gaan in Chiang Mai, waar ze in uitzondering een mahout cursus krijgen en te weten te komen over het leven van de olifaten. Maar daarnaast besluiten ze een omweg te maken en heel Thailand te doorkruisen. Van Chiang Mai naar Bangkok, van Bangkok naar het luxe Puckett en van Puckett naar Koh Pipi en Koh Samui. Op hun reis beleven ze veel avonturen en leren ze veel over het prachtige en soms harde leven in Thailand.

    Meisjes:

    1. Alexandra (Alex) Bonita Lopez - Nachos
    2. Madison Sophie Parker - MoccaSins
    3. Dion Moore - OneMiracle
    4. Amy Winchester - DracoXApple

    Jongens:

    1. Luke Jones - prejudices
    2. Wordt nog gemaakt - Y0L0
    3. Jake Logan Smith - Slush
    4. James Orlando Scagotti - TheRumIsGone

    Regels;

    ; Schelden en +16 is toegestaan
    ; OOC met ( ), { }, [ ], - - enz.
    ; ALTIJD de volledige naam van je character boven je stukje zetten.
    ; Schrijf vanuit de ogen van je character.

    We beginnen op het Schiphol in Nederland. Vlak voordat we vertrekken.
    Let's startt (:

    [ bericht aangepast op 9 juni 2012 - 19:12 ]


    how dare you speak of grace

    {Mijn topics}


    Don't be like the rest of them, darling

    [ Mijn topics ]

    Alexandra Bonita Lopez

    Ik steunde met mijn elleboog op de zijleuning van de stoel. Het vliegtuig stroomde steeds sneller vol. Ik besloot mijn iPod te pakken en zette Anouk op. Ik had geen idee wie er allemaal mee zouden gaan. Waarschijnlijk zaten er al een paar in het vliegtuig. Ik keek een beetje om me heen en zag een jongen in de stoel aan de andere kant van het gangpad zitten. Ik aarzelde even, maar tikte hem toen aan. 'Uhm, hoi.' Ik deed mijn oortjes uit. 'Ben jij misschien ook van die groep die die actie doet voor olifanten in Chiang Mai?'


    how dare you speak of grace

    Luke Jones
    Hijgend trek ik mijn koffers mee. Ik heb weer eens veel te veel meegenomen. Ik heb drie koffers. Mijn moeder zei nog dat ik wat minder mee had moeten nemen, maar ik was zo eigenwijs om daar niet naar te luisteren en juist extra veel mee te nemen. Ik mocht van mijn moeder geen gel meenemen, maar ik heb stiekem drie potten mee gesmokkeld. Ik hoop dat het mee mag het vliegtuig in...

    {Mijn topics}


    Lol hebben met een docent op facebook? JA, dat kan.

    Amy Winchester

    Hollend, en half struikelend liep ik met mijn vol gepropte koffers door de mensen massa op het vliegveld. Kut dingen...waarom hebben meisjes altijd zo'n last van een zware koffer? Al sleurend en sjouwend leg ik ze op zo'n lopende band, en stap, met alleen nog mijn handtas, het vliegveld in. Het zit al vol, mijn ogen gleden over de rijen stoelen, en achterin was nog plaats, ik plof neer in de stoel en kijk wat rond, en zag twee mensen zitten. 'Zijn jullie ook van dat Olifanten ding?'


    The expert in anything, was once a beginner.

    Dion Moore

    Ik staarde voor me uit terwijl ik met mijn vingers tegen mijn been trommelde. Ik moest toegeven dat Ik zenuwachtig was. Heel erg zenuwachtig. Ik had dan wel eens eerde gevlogen maar nog nooit zonder mijn ouders. En daar bij twijfelde ik of ik alles wel mee had. Ik was wel vijf keer de lijst door gegaan en mijn moeder had het ook nog eens na gekeken. Maar ja het belangrijkste had ik in mijn tas zitten. Zoals mijn paspoort, geld en haar mp 3 speler. Ik was iemand die altijd muziek moest luisteren. En ik hield van zingen heel erg zelfs. Helaas kon ik het niet goed. Hierom zong ik dan ook enkel als ik alleen was. En dat was dus onder de douche.

    [ bericht aangepast op 9 juni 2012 - 19:28 ]


    Happy girls are the prettiest !

    Jake Logan Smith

    Ik werd aangetikt door het meisje aan de andere kant van het gangpad. Ze leek me van Spaanse afkomst te komen. 'Uhm, hoi. Ben jij misschien ook van die groep die die actie doet voor olifanten in Chiang Mai?' Ik kreeg een glimlach op mijn gezicht. 'Ja, toevallig wel. Jij ook?'


    Lol hebben met een docent op facebook? JA, dat kan.

    Madison Sophie Parker
    Ik gaf mijn moeder een knuffel en een kus op haar wang "See you later" zei ik tegen haar en liet mijn moeder toen weer los. Ze zwaaide nog even en ik liep toen snel door de douane naar het vliegtuig. Ik liet mijn ticket aan een van de stewerds zien die bij de ingang aan het wachten waren en liep naar mijn plaats. Ik liep snel het vliegtuig door en ging zitten, ik glimlachte toen ik zag dat ik een plaats bij het raam had. Ik ging rustig zitten en deed mijn oortjes in.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Alexandra Bonita Lopez

    'Ja toevallig wel, jij ook?' Ik lachte een beetje. 'Wat denk jij dan?' 'Zijn jullie ook van dat Olifanten ding?' vroeg een meisje dat in het gangpad stond. Ik keek op. 'Ja.' antwoordde ik. Ik stak mijn hand naar de jongen aan de andere kant uit. 'Ik ben Alexandra, noem me maar Alex.' Hetzelfde deed ik bij het meisje dat nog steeds in het gangpad stond.


    how dare you speak of grace

    Luke Jones
    Snel leg ik mijn koffers op de lopende band, daar ben ik van af. Het is wat aan de late kant, dus ik hol naar de ingang. Mijn looppas vertraagd en ik pak mijn telefoon uit mijn zak. Ik speel er wat mee, en uiteindelijk beslis ik om wat muziek te gaan luisteren. Mijn gele oordopjes zitten al snel in mijn oren. Zonder erbij na te denken ga ik ergens zitten.
    'Eeh, jongeheer..' Stamelt een oud vrouwtje.
    'Ja wat?' Antwoord ik nors.
    'Dit is mijn plek... heb je wel op je kaartje gekeken?'
    Ik loop rood aan en ga snel staan. Ik pak mijn kaartje en kijk waar ik moet zitten. Snel ga ik zitten terwijl ik mijn gezicht verstop, mijn reis begint al goed.

    Dion Moore

    Mijn blik gleed over de mensen heen terwijl ik verder het vliegtuig in liep en op zoek ging naar mijn stoel, uit eindelijk vond ik die. Met een zucht ging ik zitten en hield mijn handtas stevig vast. Ik keek naar de jongen naast me en beet kort op mijn lip. "Hey,", sprak ik verlegen terwijl ik hem aan kijk. Ik vond het wel grappig dat hij zijn gezicht verstopte. Het duurde niet lang voordat ik weer voor me uit kijk. "Ben jij ook voor Project in Chiang Mai?"

    [ bericht aangepast op 9 juni 2012 - 19:32 ]


    Happy girls are the prettiest !

    Madison Sophie Parker
    Ik keek even uit het raam toen ik een oude man naar me hoor schreeuwen "Zeg madame u zit in mijn plek" met een verbaasde blik ga ik staan "Sorry meneer" zeg ik snel en kijk nog eens goed op mijn ticket,, oeps ik was wat stoelen te ver naar achter ik loop naar voren en zie dat er wat mensen aan het praten zijn ik ga zitten naast de jongen die met een spaans uit ziend meisje loopt te praten. "Pardon" zeg ik als ik langs hem ga en ik ga snel zitten bij het raam.

    *fail had ik hem al veranderd :c *

    [ bericht aangepast op 9 juni 2012 - 19:39 ]


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Luke Jones
    'Hey,' Hoor ik iemand naast me zeggen.
    Ik heb geen zin om recht op te gaan zitten, dus ik blijf in elkaar gedoken zitten.
    'Ben jij ook voor Project in Chiang Mai?' Zegt ze dan.
    Verschrikt kijk ik op, oja! Er zijn natuurlijk meer mensen in dit vliegtuig die daar heen gaan.
    'Ja, ja dat bent ik...' Glimlach ik. 'Maar ik heb eigenlijk helemaal geen zin, het moest van mijn ouders... omdat ik nooit iets leuks doe met vrienden.' Zeg ik stoer, maar bij dat laatste stukje gaat mijn stem iets zachter.

    [ bericht aangepast op 9 juni 2012 - 19:42 ]

    Jake Logan Smith

    'Ik ben Alexandra, noem me maar Alex.' Ze schudde ook de hand van het meisje in het gangpad. 'Ik ben Jake.' Ik glimlachte naar Alexandra. Gelijk viel de ketting om haar nek me op. 'Grote fan van olifanten?' vroeg ik grijnzend terwijl ik de bladzijde van mijn krantje omsloeg.


    Lol hebben met een docent op facebook? JA, dat kan.