• Eigenlijk ben ik best wel erg.. Ik heb al 8 jaar een crush op een jongen bij mij op zwemmen :3
    En eindelijk praten we met elkaar_O_ En m'n vriendinnen vinden me nu schattig -.-
    Maar om dit nuttig te houden, zijn er onder jullie ook mensen die iemand al heel erg lang leuk vinden? En hebben jullie ook contact met elkaar? Of is het zelfs al een relatie?


    If a writer falls in love with you, you can never die

    I like someone (cat)
    Ik weet alleen niet of hij mij ook leuk vind, haha.
    We praten wel veel (:


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Niet lang, maar langer dan normaal (bloos)
    Iets van iets meer dan een maand :Y)


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik heb ongeveer het zelfde ..

    I like my cat..?(krul)
    Nee maar wel gaaf voor je!


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Yep, en ik zie hem nu bijna nooit meer. Soms met uitgaan, maar dan kijken we elkaar even aan en dat is het. Want ik weet niet eens of hij mij leuk vond, ik weet alleen dat ik hem leuk vind, en ergens nog steeds. Maar dat ik gewoon te bang ben om ook echt wat te doen.
    Forever alone dus.


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik vind wel een jongen leuk, ja, maar jammer genoeg heeft hij al ietsjes langer dan negen maanden een vriendin.

    [ bericht aangepast op 6 juni 2012 - 22:17 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Jup, ik leerde mijn vriend 5 jaar geleden kennen, 4 jaar geleden raakte ik verliefd op hem en nu hebben we bijna 2 maanden officieel iets.

    [ bericht aangepast op 7 juni 2012 - 0:58 ]


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Ik ben vanaf mijn 6de tot mijn 12de verlieft op een jonge geweest waar ik eigelijk nooit mee sprak. Het was de grote broer van de beste vriendin van mijn zus (cat)
    De enige keren dat ik hem sprak was dat hij me vertelde dat liefheersbeesje de naam van het diertje was, super romantisch voor in die tijd. :p
    En een ander keertje liet hij me vallen met tikkertje en wilde ik tegen zijn moeder klikken -rotkind dat ik was-
    Maar op mijn 8ste ben ik verhuist en hebben we elkaar nooit meer gezien. Nogal een éénzijdige liefde dus.(cat)


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Ja, ik zette eindelijk mijn hersenen aan de kant om een emotievol persoon te zijn. En ik sprak al een tijdje met een jongen en we hadden echt zo veel gemeen, almost scary. Dus begon ik hem langzaam leuk te vinden.
    Ik kom er eergisteren achter dat hij gaat verhuizen.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Nee, ik heb nooit lang een crush op iemand.
    Als ze iets doen wat mij niet aanstaat, is het altijd meteen over hahaha.


    Tell me about it, stud.

    Vond/vind/Idunno sinds vorig jaar iemand kind of leuk, weigerde het aan mezelf toe te geven, toen kreeg ie een vriendin. Denk dat ie ook niet geinteresseerd in mij is en nu ben ik het godverdomme zat om mensen leuk te vinden of om uberhaupt iets te verwachten. Great, I'm in a bad mood again.


    No growth of the heart is ever a waste