• Een simpel vraagje voor alle Q hondenbezitters:

    Nemen jullie de hond wel is mee naar de supermarkt zodat hij/zij buiten op je kan wachten?
    Ik heb dat eerst namelijk wel eens gedaan, en dat gaat altijd super goed.

    Alleen dan hoor je van die verhalen dat je hond dan gejat kan worden?
    Nu twijfel ik dus best wel of ik mijn doggo straks even mee neem naar de Aldi. :')
    Wat vinden jullie?


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik doe dat nooit juist om die reden :') maar ik ben erg paranoïde wat dat betreft dus uhh


    oi, suzy

    Ik ook niet. Hij kan net zo goed veilig thuis wachten.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Roach schreef:
    Ik doe dat nooit juist om die reden :') maar ik ben erg paranoïde wat dat betreft dus uhh

    dit.


    Life is a beautiful struggle

    Ik vind het zielig dat mensen hun hond meenemen naar de winkel om 'm buiten te laten wachten.


    26 - 02 - '16

    Wij doen het alleen als er een tweede persoon bij is die bij haar kan blijven.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Er is laatst weer een hond gejat in Bennekom (?) en geen grapje, mensen doen het. Je wil de verhalen niet horen. Ze gaan zelfs naar eigenaren toe om te vragen of ze hun hond mogen overkopen. Gewoon tijdens het uitlaten! Of ze bellen aan bij (oude) mensen en vragen of ze hun hond mogen uitlaten en dan zien ze hem nooit meer terug. DOE HET ALSJEBLIEFT NIET! Wees niet naïef door te zeggen 'het is maar 5 minuutjes', want het het is zo gebeurd. Ze snijden zo hup, de riem door en slepen je beest een auto in.
    Dit zijn vaak grote organisaties die bekend zijn met hondengevechten. De lieve honden van eigenaren worden dan gebruikt als scheurprooi. Sorry voor het nare verhaal, maar dat is wat er gebeurd. Hun vechthonden gebruiken de gestolen honden als oefenmateriaal.
    Ik ben daar vaak heel streng in als mensen erover vragen, maar ik zou me maar wat schuldig voelen als ik er niets over zei en er straks een topic wordt geopend met 'mijn hond is gestolen!'. Dus voor de zekerheid, laat ze lekker thuis. Je hond heeft er sws niets aan om maar buiten te moeten wachten.

    [ bericht aangepast op 27 maart 2018 - 13:20 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    ik zou hem lekker thuislaten, twee jaar geleden was er in het dorp van mijn school een hond doodgeschopt die voor de deen stond te wachten. mensen zijn kut idk.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wij doen dat al 10 jaar met onze hond. Onze hond houdt van rennen en de supermarkt is net een lekker stukje voor haar. Nog nooit iets gebeurd(en ze gaat zeker 3/4 keer per week mee) als het regent is er zelfs een halletjes waar je je hond mag vastbinden.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Laleah schreef:
    Er is laatst weer een hond gejat in Bennekom (?) en geen grapje, mensen doen het. Je wil de verhalen niet horen. Ze gaan zelfs naar eigenaren toe om te vragen of ze hun hond mogen overkopen. Gewoon tijdens het uitlaten! Of ze bellen aan bij (oude) mensen en vragen of ze hun hond mogen uitlaten en dan zien ze hem nooit meer terug. DOE HET ALSJEBLIEFT NIET! Wees niet naïef door te zeggen 'het is maar 5 minuutjes', want het het is zo gebeurd. Ze snijden zo hup, de riem door en slepen je beest een auto in.
    Dit zijn vaak grote organisaties die bekend zijn met hondengevechten. De lieve honden van eigenaren worden dan gebruikt als scheurprooi. Sorry voor het nare verhaal, maar dat is wat er gebeurd. Hun vechthonden gebruiken de gestolen honden als oefenmateriaal.
    Ik ben daar vaak heel streng in als mensen erover vragen, maar ik zou me maar wat schuldig voelen als ik er niets over zei en er straks een topic wordt geopend met 'mijn hond is gestolen!'. Dus voor de zekerheid, laat ze lekker thuis. Je hond heeft er sws niets aan om maar buiten te moeten wachten.



    Oh wat erg! Ik had nooit gedacht dat het echt zo georganiseerd zou zijn, zeg!

    People are trash


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Laleah schreef:
    Er is laatst weer een hond gejat in Bennekom (?) en geen grapje, mensen doen het. Je wil de verhalen niet horen. Ze gaan zelfs naar eigenaren toe om te vragen of ze hun hond mogen overkopen. Gewoon tijdens het uitlaten! Of ze bellen aan bij (oude) mensen en vragen of ze hun hond mogen uitlaten en dan zien ze hem nooit meer terug. DOE HET ALSJEBLIEFT NIET! Wees niet naïef door te zeggen 'het is maar 5 minuutjes', want het het is zo gebeurd. Ze snijden zo hup, de riem door en slepen je beest een auto in.
    Dit zijn vaak grote organisaties die bekend zijn met hondengevechten. De lieve honden van eigenaren worden dan gebruikt als scheurprooi. Sorry voor het nare verhaal, maar dat is wat er gebeurd. Hun vechthonden gebruiken de gestolen honden als oefenmateriaal.
    Ik ben daar vaak heel streng in als mensen erover vragen, maar ik zou me maar wat schuldig voelen als ik er niets over zei en er straks een topic wordt geopend met 'mijn hond is gestolen!'. Dus voor de zekerheid, laat ze lekker thuis. Je hond heeft er sws niets aan om maar buiten te moeten wachten.


    Dit heb ik vaker gehoord inderdaad..


    26 - 02 - '16

    Ik zou mijn hondje noooooit alleen achterlaten buiten. Beter veilig in huis even alleen. Ben echt bang dat ze haar jatten of iets aan doen en vind het bovenal zo sneu om een hondje alleen te laten op een onbekende plek, voelt altijd als verraad voor mij ofzo. 😅


    The truth is out there.

    Ik heb het ooit een keer gedaan, was nog geen 10 seconde binnen en ben zonder spullen naar buiten gegaan, puur uit schuldgevoel en angst dat ze haar zouden meenemen.
    Mensen doen de ziekste dingen met dieren dus mijn hond blijft nergens alleen wachten (behalve thuis)


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Bohemian schreef:
    (...)


    Oh wat erg! Ik had nooit gedacht dat het echt zo georganiseerd zou zijn, zeg!

    People are trash


    Ja het is echt, echt walgelijk gewoon! Ik ben ook doodsbang wanneer mijn hond in het bos ontsnapt en niet meer terugkomt.. Na een half uur begin ik dan toch in paniek te raken, zeker als je nieuws krijgt dat er in dorpen in de buurt een hond is gejat. Laatst was er ook een raar verhaal over een riem die was doorgesneden en de hond was kilometers verderop op een industrieterrein terug gevonden.. Maar er worden bijvoorbeeld ook puppies van een erf gejat enzo.

    Prim schreef:
    (...)

    Wij doen dat al 10 jaar met onze hond. Onze hond houdt van rennen en de supermarkt is net een lekker stukje voor haar. Nog nooit iets gebeurd(en ze gaat zeker 3/4 keer per week mee) als het regent is er zelfs een halletjes waar je je hond mag vastbinden.


    Ik zou het toch aanraden het niet meer te doen. Hoe vaak je je hond normaal gesproken ook meeneemt, het hoeft maar 1x mis te gaan... Altijd jouw keuze natuurlijk, wij deden het vroeger ook toen de hondengevechtsorganisaties minder actief zijn, maar afgelopen lente zijn er door heel Nederland echt tientallen honden gestolen. Je denkt er heel nuchter over, dat deed ik toen ook, maar als je die berichten lees van mensen bij wie dat is gebeurd... Echt vreselijk.. Better safe than incredibly sorry..


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Liever je hond thuis laten. Zijn gekken op de wereld, zal mijn hond nooit aan een touw binden bij een supermarkt iig.

    Ik heb een kat, maar als ik een hond zou hebben zou ik het niet prettig vinden om hem buiten te moeten laten wachten


    There are poems inside of you that paper can't handle