• Ik zou is willen weten wie hier nog verhalen op papier schrijft, ik krijg het idee dat mensen niet echt meer op papier schrijven.

    Jawel hoor! Da's heel handig op school :3


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Alleen notities. Op de computer is namelijk overzichtelijker; ik heb een geweldig (niet dus) handschrift.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ten schreef:
    Alleen notities. Op de computer is namelijk overzichtelijker; ik heb een geweldig (niet dus) handschrift.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    DoctorReid schreef:
    Jawel hoor! Da's heel handig op school :3

    Zo denk ik er ook over, maar overtypen is best veel werk.

    Nop, ik schrijf alleen achter de computer. Anders denk ik sneller dan dat ik schrijf.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik schrijf meestal wel op papier en dan typ ik het over en meestal verander ik er dan nog heel wat aan xd.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    DoctorReid schreef:
    Jawel hoor! Da's heel handig op school :3


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    DoctorReid schreef:
    Jawel hoor! Da's heel handig op school :3


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ten schreef:
    Alleen notities. Op de computer is namelijk overzichtelijker; ik heb een geweldig (niet dus) handschrift.


    Shoganai i ne~

    DoctorReid schreef:
    Jawel hoor! Da's heel handig op school :3


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik schrijf niet op papier, dan gebeurd er namelijk niks. Ik kan dan gewoon niks verzinnen. Dus alleen op de pc voor mij (:

    Korte notities voor een verhaallijn, maar niet hele verhalen meer :3 behalve als ik echt in een schrijfbui ben.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Ik schrijf altijd alles op papier en daarna typ ik het pas uit.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik begin een verhaal meestal op papier. Ik heb een notitieblok, helemaal volgeschreven en het geeft een heerlijk gevoel om daar doorheen te bladeren. Alleen het overtypen is een hel...


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Gabumon schreef:
    Ik schrijf meestal wel op papier en dan typ ik het over en meestal verander ik er dan nog heel wat aan xd.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'