• Morgen is het Belgïe-Finland.
    & ik ging sowieso gaan, maar ik ging vooral om Thomas Vermaelen te zien. (Favoriete Belgische speler met Romelu Lukaku & Jelle Vossen én Eden Hazard.) Nu kwam ik thuis van school en zei mijn vader doodleuk:
    'Vermaelen is geblesseerd, hij speelt morgen niet mee.'
    -scheldwoord-

    Het is vooral klote omdat het de enige is die ik nog niet in het echt heb gezien -,-'

    [ bericht aangepast op 8 feb 2011 - 21:51 ]


    all I want is the taste that your lips allow

    Aaawh, don't worry!
    Er komt altijd wel een volgende keer (:


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Carcass schreef:
    Aaawh, don't worry!
    Er komt altijd wel een volgende keer (:

    Niet snel, meestal zijn die voetbalmatchen van het nat. team altijd in Brussel, omdat het een vrienden match is is hij in Gent en kan ik gratis gaan.:9~


    all I want is the taste that your lips allow

    Bedoelen ze met gekwetst geblesseerd of niet? Want anders kan hij gewoon op de bank zit, kunnen ze hem misschien wel in de wedstrijd wisselen?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Papercut schreef:
    Bedoelen ze met gekwetst geblesseerd of niet? Want anders kan hij gewoon op de bank zit, kunnen ze hem misschien wel in de wedstrijd wisselen?

    Nee, hij is geblesseerd want in Arsenal mag hij ook al een tijdje niet spelen en ze lieten hem (zei mijn vader) zelf niet overvliegen naar België.


    all I want is the taste that your lips allow

    Aw, ik leef met je mee. Maar je gaat tenminste de rest zien!


    Felix

    Awh dat is balen ;_;


    -

    Rouge schreef:
    (...)
    Nee, hij is geblesseerd want in Arsenal mag hij ook al een tijdje niet spelen en ze lieten hem (zei mijn vader) zelf niet overvliegen naar België.

    Awh dat is stom!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.