• Ik zou is willen weten wie hier nog verhalen op papier schrijft, ik krijg het idee dat mensen niet echt meer op papier schrijven.

    Op school schrijf ik verhalen in m'n schriften.
    Thuis ben ik eerder geneigd om het gewoon op m'n pc/laptop te doen.

    Ik begin op de computer, zodat ik achteraf gemakkelijk kan aanpassen. (:


    Let the Night embrace you

    Ik schrijf nooit op papier, zelfs aantekeningen niet, tenzij ik echt geen laptop of computer in de buurt heb. Ik vind typen gewoon een stuk handiger, want dan kan ik tenminste stukjes verbeteren of zinnen anders formuleren zonder dat ik het hele stuk hoef over te schrijven of in de kantlijn moet gaan krassen. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik schrijf voor een verhaal op papier die ik dan over typ maar daarna moet er nog wel wat aan worden verbeterd en soms moet ik zelf ook even goed kijken voordat ik weet wat ik ook alweer heb opgeschreven dus ik doe het wel maar met de computer is toch wel handiger


    Physics is awesome

    Ten schreef:
    Alleen notities. Op de computer is namelijk overzichtelijker; ik heb een geweldig (niet dus) handschrift.


    comfort in c h a o s

    korte stukken als ik me op school verveel, maar niet mijn hele verhaal, dat is te veel werk en mijn handschrift is vreselijk.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Ja, voor als ik mijn laptop niet mee heb, schrijf ik het op papier en nog het liefste met potlood. Maar daarna typ ik het over.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Gabumon schreef:
    Ik schrijf meestal wel op papier en dan typ ik het over en meestal verander ik er dan nog heel wat aan xd.


    Do you live, do you die, do you bleed for the fantasy?

    Nope. Dan kan ik het vaak niet zien en als ik geen laptop heb doe ik het op mijn mobiel en dan mail ik het naar mezelf :'D


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ik neig de laatste tijd eerder naar papier om op te schrijven, het is makkelijker voor mij al moet ik dan veel overtypen. Ik zit dan ook niet altijd achter de pc.

    DoctorReid schreef:
    Jawel hoor! Da's heel handig op school :3

    + Als ik ergens ben en er is geen mobiel/pc bij de hand (wat niet vaak voor komt) dan klad ik alles op papier en werk ik het later uit op computer.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Soms schrijf ik delen op papier, de volledige verhaallijn schrijf ik wel altijd op papier omdat ik alle verhaallijnen in een boek heb staan.


    Tears are words the heart can't say.

    Ik schrijf normaal altijd op de laptop, maar als ik op vakantie ben, mag ik mijn laptop nooit meenemen en dan schrijf ik dus hele schriften vol met verhalen. Dus alleen dan en op school schrijf ik op papier.


    Take risks and conquer your fears.

    Ten schreef:
    Alleen notities. Op de computer is namelijk overzichtelijker; ik heb een geweldig (niet dus) handschrift.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    DoctorReid schreef:
    Jawel hoor! Da's heel handig op school :3


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.