• hee

    kunnen jullie er over mee praten?
    k heb 5 weken trug een vriend verloren:'(
    hij heeft toen zelfmoord gepleegt hij is voor de trein gesprongen
    k probeer het op deze manier een beetje te verwerken en miss zijn er nog meer mensen die het hebben mee gemaakt

    Xx

    Ik heb dat nooit mee gemaakt..

    Ik heb het ook niet meegemaakt, maar in ieder geval:

    Veel sterkte!


    I recycle my thoughts.

    ik ook niet
    maar ook idd
    STERKTE!


    You'd took my breath but I'll survive.

    heel veel sterkte; maar ook nog nooit mee gemaakt..


    it's cool to know nothing.

    ik ook niet!
    maar hey kom op!!
    ook veel sterktevan mij!
    xxxxx

    ik heb het ook nog nooit meegemaakt! maar wel heel veel sterkte!


    To live would be an awfully big adventure

    Oei..
    Ik heb dat ook nog nooit mee gemaakt
    Maar ook heel veel STERKTE van mij ^^


    I live for the applause, you will die for it.

    mijn BF heeft zelfmoord gepleegt!
    heb het dus ook meegemaakt, duurde heel lang om te verwerken....
    dus veel en veel sterkte en ik ben naar een psycho gegaan dat heeft geholpen dus miss moet jij dat ook doen...

    Veel Sterkte !
    ik heb het nooit meegemaakt

    valt me wel op dat er nog maar 1 bij staat die het ook heeft mee gemaakt

    maar iedereeen wel bedangt met medeleven;)
    Xx

    ik heb et nog nooit mee gemaakt maar er is wel een jaar geleden een vriendin van mij gestorven aan kanker :(


    Take The Past, Burn It And Let It Go

    dat is ook heel wel erg je kan er dus eidenlijk wel een beetje over mee praten want het is toch een vriendin van je

    Hey lieffie heel veel sterkte... ik weet hoe het is als je iemand van heel dichtbij zomaar verliest.

    Ik wens je echt heel veel sterkte en weetje misschien denk je het is beter dat ik er niet aan denk maar juist als ik er over nadenk kom ik er sneller over heen. Het is niet dat je dan niet meer aan die gene moet deken omdat hij of zij altijd nog in jou hart zal zitten. Ik hoop dat je er wat aan hebt lieffie(H)

    Dat is wel heftig zeg :O
    Heel veel sterkte...

    Hey lieffie heel veel sterkte... ik weet hoe het is als je iemand van heel dichtbij zomaar verliest.

    Ik wens je echt heel veel sterkte en weetje misschien denk je het is beter dat ik er niet aan denk maar juist als ik er over nadenk kom ik er sneller over heen. Het is niet dat je dan niet meer aan die gene moet deken omdat hij of zij altijd nog in jou hart zal zitten. Ik hoop dat je er wat aan hebt lieffie(H)


    k denk elke dag aan hem en heb het er voor over me me klas;)
    vandag is het al weer 6 weken trug.
    was vandaag met de trein precies langs de plek waar die voor de trein is gesprongen:'(