• Heey,
    Waar denk je op dit moment aan? Zit je ergens mee of pieker je ergens over? Misschien heb je wel een nieuwe liefde of zit je met die lastige toets op school. Schrijven maar!
    xXx


    FML

    Ik ben bang dat ik mijn favo beest op de manege kwijt raak... klinkt dom maar toch:P
    PASCALLE JE BENT EEN KUTKIND, BLIJF VAN MORRIS EN ORION AF!!!!! zo dat is er uit:D


    I am an idiot, I move.

    Tzou beter zen who's on your mind ? BILL! xD


    - Even Death Can't Stop me From Loving You-

    Ik ben bang dat ik mijn favo beest op de manege kwijt raak... klinkt dom maar toch:P
    PASCALLE JE BENT EEN KUTKIND, BLIJF VAN MORRIS EN ORION AF!!!!! zo dat is er uit:D

    Dat klinkt niet dom, ik zou het ook niet willen. Goed zo dat je het eruit hebt gegooid, haha!
    xXx


    FML

    Tzou beter zen who's on your mind ? BILL! xD

    Ja, zo kun je het ook bekijken. Who or What's on your mind, haha. ;)
    xXx


    FML

    Nou, niet veel mensen willen hun ei kwijt. Kom op mensen, niet bang zijn. Ik bijt niet, haha. Unless you ask me to. (A) Haha!
    What's on my mind?
    Nou, dat ik nog tonnen huiswerk morgen moet maken, maar 's middags ga ik naar m'n oma, dus dat gaat niet lukken denk ik, oepsie (A)
    xXx


    FML

    Hoe ik die jongen vant 6de van mij kan maken :p
    alle jongens zien me staan buiten hij :(


    She cries. No one can hear her She's all alone <'3

    Hoe ik die jongen vant 6de van mij kan maken :p
    alle jongens zien me staan buiten hij :(

    Oew, da's een lastige, ja. Mssn issie homo? :P Haha en anders is hij blind dat hij je niet ziet staan.
    Bij een feest of zo kun je mssn wel contact met hem maken, flirten enz. ;) Good luck!
    xXx


    FML

    Ik vind het hartstikke kut dat binnenkort de afscheidsavond van groep 8 (wij dus) is en dan moet ik al mijn vriendinnen missen *sniksnik* en dat wordt voor ons allemaal heel moeilijk want we zijn eigenlijk allemaal zoiets als broers en zussen! *snik* Iemand een idee wat ik mijn hartsvriendin kan geven?

    Ik wil niet naar school morgen en mn tas maken :(
    Ik wou dat het eeuwig vakantie was :)
    En JOke kzweeret u, oh wee als ge vrijdag ni me mij meegaat naar da toneel è!
    Ja joke zit dan wel ni op quizlet ma kom XD


    Bellice

    Ik denk nu aan Tom&Bill!(H)


    Love is in the air'<3

    Ik wil niet naar school morgen en mn tas maken :(
    Ik wou dat het eeuwig vakantie was :)
    En JOke kzweeret u, oh wee als ge vrijdag ni me mij meegaat naar da toneel è!
    Ja joke zit dan wel ni op quizlet ma kom XD

    ik heb ook geen zin in school alleen maar commentaar op mijn uiterlijk!

    k ben aan het bedenken hoe k het beste mn duits so niet kan verkloten.. :P


    it's cool to know nothing.

    Ik vind het hartstikke kut dat binnenkort de afscheidsavond van groep 8 (wij dus) is en dan moet ik al mijn vriendinnen missen *sniksnik* en dat wordt voor ons allemaal heel moeilijk want we zijn eigenlijk allemaal zoiets als broers en zussen! *snik* Iemand een idee wat ik mijn hartsvriendin kan geven?

    Ah, dat is moeilijk, ja. Afscheid nemen terwijl je zo'n lange tijd bij elkaar in de klas hebt gezeten. Een cadeau voor je hartsvriendin kan van alles zijn, sieraden of parfum. Maar je kunt ook iets persoonlijks ervan maken, zoals een ketting of ring en er iets liefs speciaal voor haar erin laten graveren. Of koop iets wat ze al zo'n lange tijd heeft willen hebben, maar nog niet heeft. 't Is altijd lastig iets te bedenken, maar met een persoonlijk tintje eraan, kan het nooit mis gaan!
    xXx
    Ik denk nu aan Tom&Bill!(H)

    Oeh, dat is zeker niet verkeerd! Ze zijn hot! :P
    xXx
    Ik wil niet naar school morgen en mn tas maken :(
    Ik wou dat het eeuwig vakantie was :)
    En JOke kzweeret u, oh wee als ge vrijdag ni me mij meegaat naar da toneel è!
    Ja joke zit dan wel ni op quizlet ma kom XD

    ik heb ook geen zin in school alleen maar commentaar op mijn uiterlijk!

    Nee, ik kan me voorstellen dat je niet naar school wilt. School is ook niet echt een hobby of zo, iets wat je graag doet. Maar het zal toch wel moeten. Ten eerste omdat je leerplichtig bent en ten tweede omdat je toekomst er vanaf hangt. Basisschool is een voorbereiding op de middelbare school en de middelbare school is een voorbereiding op beroepsonderwijs.
    Commentaar op je uiterlijk krijgen is nooit leuk, maar als je het negeert, houden ze misschien wel op. Ik zou er niets van aantrekken, blijf trouw aan jezelf en aan je stijl en bedenk maar dat ze eigenlijk jaloers op je zijn omdat je je eigen stijl durft te hebben en niet meeloopt met de rest. ;)
    xXx
    k ben aan het bedenken hoe k het beste mn duits so niet kan verkloten.. :P

    Oei, heb je er niet zo goed voor geleerd dan? Ik heb maar twee jaartjes Duits gehad, was ik ff blij dat ik er vanaf was! Ik had vaak slechte cijfers, tussen de 2 en 5. Ik leerde er niet goed voor, wat ik beter wel had kunnen doen.
    Succes met je SO, hopelijk komt het goed!
    xXx


    FML

    Ik verveel me zo dood dat ik te dood ben om nog te gaan slapen.
    Gister zei mijn buurmeisje tegen me, gewoon voor de grap, dat ze zich voor me schaamde omdat ze me lelijk en dik vind. Vandaag heb ik daardoor een familie diner laten zitten doordat ik niet meer over straat durfde te lopen. Ze weet niet wat ze heeft gedaan...


    all I want for christmas is a girlfriend

    ICHWOLLBILL zei op 17 mei 2008 - 23:24:
    Tzou beter zen who's on your mind ? BILL! xD

    Idd! :P


    Träume sind wirklich!!