• kom ik thuis van mij autorijles, zijn mijn ouders weg geen sleutel achter gelaten voor mij niks. En zelf heb ik ook niet aan een sleutel gedacht.
    Dus nu zit ik in de kou buiten voor mijn huis in een T-shirt tewachten tot mijn ouders terug zijn.

    Om het topic nuttig te houden, wie heeft ook wel is zoiets mee gemaakt?

    [ bericht aangepast op 6 juni 2012 - 21:30 ]


    Do you live, do you die, do you bleed for the fantasy?

    Nee, dat heb ik gelukkig nog nooit meegemaakt. Misschien volgende keer toch een sleutel meenemen :Y)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ja best een slim idee haha (A)


    Do you live, do you die, do you bleed for the fantasy?

    Mijn vader en ik konden een keer niet in het huis omdat we de sleutel waren vergeten en mijn moeder lag te slapen, die hoorde blijkbaar de bel niet dus toen zijn we een patatje gaan eten bij de snackbar


    Physics is awesome

    Ik! Maar ik moest niet zo heel lang wachten & de zon scheen, dus ik vond het niet zo erg (:


    Life is like a roller coaster. It has its ups and downs. But it's your choice to scream or enjoy the ride.

    FebeStyles schreef:
    Ik! Maar ik moest niet zo heel lang wachten & de zon scheen, dus ik vond het niet zo erg (:

    Ik heb altijd zo mijn sleutels bij als ik weg ga (en ik weet dat er niemand zal thuis zijn, wij bespreken dat)
    Soms, als ik mijn rugzak bij mijn grootouders achterlaat, zit ik wel soms buiten.
    Of als ik om een eén of andere reden beslis geen zak mee te doen naar school.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Pour you, ik kan maar beter niet zeggen dat ik tegen mijn moeder aan zit/lig op de bank met een rode fleecedeken over mij heen, iPad op schoot en mijn gpfavoriete koptelefoon (de skullcandy van mijn zus) met een schuin oog naar een detective uit de jaren 50 kijk. (cat)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik, maar onze garage heeft gewoon een code dan nam ik de fiets en ging een stukje rijden. :3


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Forks schreef:
    Pour you, ik kan maar beter niet zeggen dat ik tegen mijn moeder aan zit/lig op de bank met een rode fleecedeken over mij heen, iPad op schoot en mijn gpfavoriete koptelefoon (de skullcandy van mijn zus) met een schuin oog naar een detective uit de jaren 50 kijk. (cat)

    aah jaloers ik heb niet eens muziek bij me.... :c goede les voor mij altijd sleutels mee nemen


    Do you live, do you die, do you bleed for the fantasy?

    Ik heb bijna altijd een sleutel bij
    Er is een sleutel in de tuin verstopt
    En dan hebben ook nog twee mensen in de straat de sleutel
    En anders kan ik altijd nog mijn opa en oma bellen die een sleutel hebben

    dus mij gebeurt het nooit


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik heb dat nooit, ik heb namelijk altijd mijn huissleutel bij.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zijn jullie nou allemaal zo slim of ben ik nou zo dom, dat jullie allemaal altijd een sleutel bij jullie hebben als jullie ergens heen gaan o.o haha

    En btw. Im saved ik zit warm binnen met een kopje thee. Gekregen van mijn lieve moedertje =)


    Do you live, do you die, do you bleed for the fantasy?

    Kun je niet zo lang naar de buren gaan? Wantja, buiten blijven zitten lijkt me nu ook niet echt fijn.. xd


    Inspiration can hit you any time

    Een aantal keren ja (krul)
    Maar dan hebben de buren nog wel een sleutel..........als ze thuis zijn tenminste.

    [ bericht aangepast op 6 juni 2012 - 22:05 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    een keer, ja en toen waren de buren, die onze andere sleutel hebben, waren niet thuis.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see