• Zins gister hebben wij een nieuw lid in de familie. Meet doggo Layla, een Beagle van 8 maanden.
    Een hond was in ons gezin nooit een optie, maar als je genoeg ruzie maakt met je stiefvader, die er ook een wilt, besluit moeder lief dat we er samen een project van mogen maken om dichter bij elkaar te komen.
    Dus dat hebben we gedaan. En look at here. is het geen schatje.

    We hebben haar gister opgehaald van een boederij in Belgie en ik ben echt zo verliefd. Ze is super speels en aanhankelijk. Ze luisterd nog voor geen meter en aangezien het een beagle is, is het nog maar de vraag of ze dat ooit echt gaat doen. Alle honden van het hondenveld zijn verliefd op haar en echt iedereen die langloopt moet even zeggen hoe blij en mooi ze is. Ze heeft echt super veel energie en zelfs na een wandeling van 3 uur springt ze thuis nog in het rond.

    Ze is nu al super roedel gericht. Eigenlijk had ze meteen door dat ze bij ons hoorde. of nouja, wij bij haar en het liefst houd ze heel het gezin bij elkaar. Ze gaat meteen piepen als er iemand de woonkamer uitloopt en vannochtend kwam ze heel de tijd blijven waar ik bleef toen ik nog in bed lag. tijdens het lopen mag ze misschien niet luisteren maar ze kijkt telkens of we er nog zijn en in huis loopt ze het liefst overal achter je aan.

    Ze is aan het wisselen en kan echt behoorlijk goed bijten. Heel mijn handen en armen zitten al onder de krassen en zelfs haar tuig is al bijna door midden. Ik ging vanmidag met haar rijden, ze houd van autorijden, en het touw waar ik haar aan had vastgezet was al voor de snelweg door midden. en ke ik weet niet waarom ik dit allemaal met jullie deel, maar ik hou van over haar praten, omdat zo zo ziek schattig is.
    maar goed. Meet Layla dus <3



    [ bericht aangepast op 2 april 2018 - 19:50 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Aww, hond. Wat een geweldige grote flaporen. (bloos)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ahh ik wil haar oren aaien haha :'D

    Wat een mooie hond!

    Square schreef:
    Aww, hond. Wat een geweldige grote flaporen. (bloos)

    Je moet haar zien springen. Dan geen ze helemaal op en neer ^^


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    AAHW wat een cutie! Superfijn!


    ars moriendi

    Awh wat een ontzettend mooie hond! Supercute ^^


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Oh, wat een cutie! Heel veel plezier met haar! Ze klinkt geweldig.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Mijn hart brak vannochtend toen ze haar bench in moest en iedereen weg ging. Beagles staan bekend om hun verlatingsangst en dat heeft ze zeker. Na 10 minuten liep ze nog te blaffen. Gelukkig kon ik eerder naar huis vandaag en toen ik terug kwam was het gelukkig stil in huis. En eerlijk. Het is echt heerlijk om zo vrolijk begroet te worden als je thuis komt.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Beagleees😍 Dat zijn echt zulke lieve hondjes!
    Ik heb zelf ook een puberhond in huis van 9 maanden, dus als je ff wilt sparren mag je me berichten hehe :p Ik praat de hele dag over honden hahaha


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Ah wat een lieverd!


    And then we'll see it.

    Super lief!


    I'm a warrior, and you can never hurt me again.

    Klinkt echt als een superlieve hond. <3 Het zou ook echt mooi zijn als jij en je stiefvader door haar beter met elkaar kunnen opschieten.


    Ik wil een tuin vol egels

    Aw zo lief, heel veel plezier samen (blush)


    Life is a beautiful struggle