• Ik ga naar die film vanavond! Snow White and the Huntsman
    Wie wil hem nog meer zien of gaat hem ook zien?

    Daar ga ik ook vanavond heen! hihi
    Verheug me er al een lange tijd op. (:


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Hij lijkt me wel gaaf, al ben ik bang dat die stomme Kirsten Stewart het verpest D:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    ik ben er al heen geweest tijdens de voorpremiere voorige week. =D

    [ bericht aangepast op 7 juni 2012 - 17:34 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Die wil ik heel graag zien! Als het goed is ga ik 'm binnenkort kijken met een vriendin.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Inviolable schreef:
    Ik wil hem heel graag zien (: !


    To love is to destroy.

    Ik ga volgende week.
    Chris Hemsworth <3 Alleen die kut Kristen/Kirsten weetikveel Stewart ofzooo.. bahhhh verpest alles weer.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik hoor er steeds reclames over op de radio en nee, hij lijkt me niet leuk. (bat) Maar veel plezier!


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik ga zondag :'D


    Shoganai i ne~

    Script schreef:
    Ik hoor er steeds reclames over op de radio en nee, hij lijkt me niet leuk. (bat) Maar veel plezier!

    Zal zeker lukken!

    Hmm, ik ga 'm in de toekomst wel downloaden ofzo.. 'k hoop dat Kristen nu wel wat meer emotie vertoond. :]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    IK RAAD HET IEDEREEN AAN
    Ik ben dus net terug van de film. Het is echt een film met een sfeer van The Lord of the Rings en ik vond hem steengoed.

    Ik ga er met vriendinnen naartoe op de laatste dag van de proefwerkweek.


    (Be)lieve in (you)rself

    Alleen al omdat Chris Hemsworth erin speelt, wil ik erheen. Helaas heb ik het geld er niet voor en wacht ik dus wel even tot hij in redelijke kwaliteit op internet staat, jaj.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Fierte schreef:
    IK RAAD HET IEDEREEN AAN
    Ik ben dus net terug van de film. Het is echt een film met een sfeer van The Lord of the Rings en ik vond hem steengoed.


    Hoe's Kristen?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik wil hem wel zien, alles klinkt goed op Kristen Stewart na. Ik erger me altijd ontzettend aan haar omdat ze zo dood speelt.
    Nou ja, hopen dat dat nu meevalt.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."