• Ik ga naar die film vanavond! Snow White and the Huntsman
    Wie wil hem nog meer zien of gaat hem ook zien?

    Meade schreef:
    Hoe's Kristen?

    Ik vond haar persoonlijk wel goed acteren, maar dat komt misschien omdat ik de film over het algemeen heel mooi vond. Ze irriteerd niet of zo. Je let niet zo op haar (dit klink raar want ze is één van de hoofdpersonen)

    Fierte schreef:
    (...)
    Ik vond haar persoonlijk wel goed acteren, maar dat komt misschien omdat ik de film over het algemeen heel mooi vond. Ze irriteerd niet of zo. Je let niet zo op haar (dit klink raar want ze is één van de hoofdpersonen)


    Ah das echt mooi dan, want ik hebt echt een schijthekel aan haar in de Twilight Saga, haha.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Meade schreef:
    Ah das echt mooi dan, want ik hebt echt een schijthekel aan haar in de Twilight Saga, haha.

    Je kunt haar manier van spelen niet vergelijken. In deze film acteert ze echt op een hele andere manier, vind ik (:

    Jaaaaa wil hem zien. ga met me BFF(H)


    The minute you stop making mistakes is the minute you stop learning

    Fierte schreef:
    (...)
    Ik vond haar persoonlijk wel goed acteren, maar dat komt misschien omdat ik de film over het algemeen heel mooi vond. Ze irriteerd niet of zo. Je let niet zo op haar (dit klink raar want ze is één van de hoofdpersonen)

    en ze had opzich over heel de film in maar weinig tekst. en dat scheelt ook al een hoop ;3


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik heb 'm gezien. Persoonlijk vond ik Kristen beter dan in Twilight, maar ik vind haar nog steeds niet goed. Ze praat nog altijd op dezelfde toon en op de een of andere manier kan ze me gewoon niet boeien qua acteerwerk. Het is gewoon niet levendig. Maar ach, de film was zeker voor de rest wel goed.

    Ik ga er zometeen heen!
    Hij lijkt me best leuk!


    Stenenlikker

    Ik zou er graag heen willen, maar ik heb geen idee met wie. De enige optie is mijn moeder, maar ik denk niet dat zij hem leuk vindt. En alleen gaan is niet leuk.

    Sleipnir schreef:
    Ik ga volgende week.
    Chris Hemsworth <3 Alleen die kut Kristen/Kirsten weetikveel Stewart ofzooo.. bahhhh verpest alles weer.

    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 15:11 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Net weer terug. Vond m echt mooi!
    Kristin Stewart. Ze irriteerde me niet echt. Gewoon niet op haar letten :)
    Ik vond wel dat ze een beetje vaag op dr paard zat aan het einde....Die William kwam me bekend voor.... Zo eens kijken wie dat is.
    Woow zijn Chris en Liam Hemsworth broers???? Wist ik niet. Liam speelt toch in HG?????
    Ben nooit zo geweldig met acteurs. Alleen die van lotr :) Die herken ik soms ook in andere films.


    Stenenlikker

    Ewijn schreef:
    Net weer terug. Vond m echt mooi!
    Kristin Stewart. Ze irriteerde me niet echt. Gewoon niet op haar letten :)
    Ik vond wel dat ze een beetje vaag op dr paard zat aan het einde....Die William kwam me bekend voor.... Zo eens kijken wie dat is.
    Woow zijn Chris en Liam Hemsworth broers???? Wist ik niet. Liam speelt toch in HG?????
    Ben nooit zo geweldig met acteurs. Alleen die van lotr :) Die herken ik soms ook in andere films.

    Jeps, Chris is ouder en Liam speelt idd in HG


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik ga waarschijnlijk met 2 vriendinnen over een paar weken om het einde van de toetsweek te vieren


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Chris Hemsworth was echt heel knap in de film (:

    Ik vond het niet zo dat Kritstin Stewart er in zat ,maar natuurlijk was Chris geweldig :Y)


    Shoganai i ne~

    Fierte schreef:
    Chris Hemsworth was echt heel knap in de film (:

    Mee eens :)
    Nu weet ik waarom Wiliam me ergens bekend voorkwam :) Hij speelt Philip in Potc 4 :) Vind m cool


    Stenenlikker