• Hallo mensen, bij deze begin ik een themawedstrijd met het onderwerp: Mythologie!

    Wat is de bedoeling van de wedstrijd?
    Bij deze wedstrijd zul je een paar verhalen moeten schrijven, een gedicht/songtekst, een cover maken/foto bewerken(je hoeft hier géén pro in te zijn, als je maar origineel bent!) en zelf je eigen mythische wezen bedenken. Het aantal opdrachten zal tussen de 5 á 6 liggen, gezien er ook vakanties zijn en er hier en daar wel uitstel gegeven zal worden. Er valt niemand af het gemiddelde van alle opdrachten zal de winnaar bepalen.

    Wat kun je winnen?
    Voor iedereen die meedoet heb ik een prijs. Tenzij je jezelf uitschrijft of niets inlevert want dan verdien je natuurlijk niets.

    eerste plaats: 50 credits
    tweede plaats: 35 credits
    derde plaats: 20 credits
    troostprijs: 6 credits


    Wat moet ik doen?
    - Als eerste verwacht/eis ik van iedere deelnemer dat ze zich aan de opdracht houden zoals deze gegeven wordt. Als er uitzonderingen gemaakt kunnen worden zal ik dat aangeven.
    - Zorg dat je een story maakt waar alle opdrachten in komen te staan en een link naar de opdracht in het topic plaatst.
    -vraag op tijd uitstel! Dit kan op de dag van de deadline nog, maar liever niet één uur van tevoren. Je kan maximaal 5 dagen uitstel krijgen.
    - geef username veranderingen door!
    -De geschreven opdrachten moeten allemaal in het Nederlands.
    -Hou het gezellig

    Wat kun je van mij en Yoda verwachten
    -De opdrachten en beoordelingen komen allemaal in een story te staan die netjes bijgehouden wordt.
    - Wij kijken na op spelling/grammatica, originaliteit, of je je aan de opdracht hebt gehouden etc.
    -Ook zullen wij altijd eerlijk zijn. Maar de ene beoordeling kan harder aankomen dan de ander, dit doen we om te helpen, niet om iemand aan te vallen.
    -Ik geef 3 dagen en 1 dag voor de deadline een herinnering, dit doe ik in het topic én in je gastenboek!

    Jury:
    -Hel
    -Yoda

    Deelnemers:
    - Mannschaft: Chaos, Jack Sparrow, Pearl Harbor
    - Belikov: Opdracht 1
    - Aragog: Opdracht 1
    - Navigate: Nyx, Napoleon, Colosseum
    - Morgenstern: de Ourea, Alexander de grote, Kathedraal van Burgos
    - Neenie: Athene, Doornroosje, Tahrir plein
    - Escritura: Aphrodite, Gandhi, de noordpool
    - Y0l0: Opdracht 1
    - Yognaught: Tartarus, Cleopatra, eiffeltoren
    - darkshadow0: Opdracht 1
    - NimRusoe: Thalassa, de Dood, slagschip Bismarck
    - AdoreMalfoy: Opdracht 1
    - DoctorReid: Opdracht 1
    - Ewijn: Opdracht 1
    - Unwind: Opdracht 1
    - Criminiall: Poseidon, Michael Jackson, Auschwitz
    - AkatsukiXxX: Apollo, Jack Skellington, de Chinese muur
    - Orientation: Chronos, Kapitein Nemo, Las Vegas
    - xEques: Opdracht 1
    - tialdaatje: Opdracht 1
    - Disneyland: Ares, Amelia Earhart, Mount Olympos
    - Barnabas: Hephaestus, aartsengel Gabriël, de Berlijnse muur
    - Samhain: Artemis, Toetanchamon, Gevangenis Alcatraz
    - Elizabetha: Opdracht 1
    - Forks: Demeter, Columbus, The Grand Canyon

    Opdracht 1:
    De eerste opdracht bestaat uit het schrijven van een verhaal. Hiervoor moeten jullie gebruik maken van drie elementen: Een Griekse god, een bekend persoon en een locatie waar het zich moet afspelen. Het is dus de bedoeling dat je god en bekende persoon de hoofdpersonen zijn van het verhaal dat zich afspeelt op de locatie die je hebt gekregen. Voor de rest ben je vrij om zelf te bepalen wat je met het verhaal doet.

    Zie story voor namen en nummers.

    Het verhaal moet minimaal 800 woorden bevatten
    Uiterlijke inleverdatum is: 30 juni om 23:59


    Link naar de story met opdrachten en beoordelingen

    [ bericht aangepast op 28 juni 2012 - 14:37 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 25 juni 2012 - 0:40 ]

    Haha, ik heb suuuperlang nagedacht over mijn opdracht, en als ik zo naar de nummers van anderen kijk zou ik gelijk weten wat ik er van zou maken.. :').
    Zal wel aan mijn liggen, zoiets heb ik nou altijd.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    Haha, ik heb suuuperlang nagedacht over mijn opdracht, en als ik zo naar de nummers van anderen kijk zou ik gelijk weten wat ik er van zou maken.. :').
    Zal wel aan mijn liggen, zoiets heb ik nou altijd.


    Heb ik ook hoor. Heb nu eindelijk een begin van 237 woorden. Het wil niet opschieten. :(


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    xEques schreef:
    Hehe
    mijn opdracht is ook af
    klik


    Ik had hem gister al ingeleverd hoor!

    [ bericht aangepast op 28 juni 2012 - 7:50 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Ik bedacht me net:
    laten we een topic maken voor alle off-topic dingen bij deze wedstrijd :)
    Goed idee?


    Stenenlikker

    Ik had uitstel tot vandaag, wanneer moet ik het uiterlijk vandaag inleveren? Internet is net terug gekomen, dus ik kan plaatsen!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    http://www.quizlet.nl/chapters/817245/opdracht-1-themawedstrijd-hel/

    Ik ben wel net over de duizend woorden heen. Is dit erg?

    xxx


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Fieuuww, de deadline is verplaatst, zou net komen zeuren om langere uitsteln O:


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Opdracht 1


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Dominique, my darling, you are an absolute lifesaver. Thank you. ^^


    Having a birthday holiday to the Netherlands <3 So excited!! <3

    Mijn inzending is bijna klaar!

    Je bent een engel in nood, serieus _O_
    Nou kan ik mijn *kuch*geweldige*kuch* verhaallijn nog beter uitwerken :3


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Waarom is de inleverdatum verandert? Ik vind het wel fijn, haha!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Forks schreef:
    Waarom is de inleverdatum verandert? Ik vind het wel fijn, haha!


    Omdat ik 4 mensen hadden die te laat waren met inleveren, waarvan ik nog altijd niets heb gehoord, en de mensen die gister hadden moeten inleveren eigenlijk ook allemaal te laat waren. Daarnaast heb ik gister aangegeven dat ik op zich een hele zware week heb (op emotioneel gebied) en iedereen dus gewoon tot zaterdagavond geef omdat er ook mensen waren die het niet optijd afkregen met de eerste dagen uitstel.

    Hel schreef:
    (...)

    Omdat ik 4 mensen hadden die te laat waren met inleveren, waarvan ik nog altijd niets heb gehoord, en de mensen die gister hadden moeten inleveren eigenlijk ook allemaal te laat waren. Daarnaast heb ik gister aangegeven dat ik op zich een hele zware week heb (op emotioneel gebied) en iedereen dus gewoon tot zaterdagavond geef omdat er ook mensen waren die het niet optijd afkregen met de eerste dagen uitstel.


    Ik snap het, dat is heel aardig van je. Hmm, balen dat het deze week minder ging. :[


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Bam. :3.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''