• Zoals velen van jullie (misschien) weten is drie jaar geleden mijn paard overleden. Ze was mijn alles en dus als eer aan haar en zodat ik haar dan écht voor altijd bij me heb wil ik voor haar een tattoo laten zetten. Het probleem is alleen dat ik er maar niet uitkom wat ik nu precies voor tattoo wil. De twee die op dit moment het meest worden gekozen:

    Dit.
    Aangezien ze voor mijn gevoel mijn beschermengel is.

    Verder vind ik het ook mooi om haar naam in sierletters te laten tattoëren. Haar naam is Nymphra.

    Misschien dat je zelf nog ideeën hebt voor een ontwerp, en anders zou ik het waarderen als je verteld welke van de twee jij het mooist/leukst vind. En waarom, thanks y'all! <3

    [ bericht aangepast op 8 juni 2012 - 14:50 ]


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Het voorbeeld wat je zelf al gaf, dat plaatje, vind ik wel heel mooi (:

    Why not both?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Wat voor een soort paard was het? (ras, kleur...)

    Dat plaatje is mooi, misschien dat je het wat op zou kunnen pimpen? Bijvoorbeeld met zo'n lint er om heen en daar dan haar naam in zetten, dat zie je best wel vaak maar ik vind het wel heel mooi. Maar eigenlijk zou dit echt jouw keuze moeten zijn, jij weet het beste wat je leuk vind...


    Believe in yourself.

    Ten schreef:
    Why not both?



    Dude, you are fucking brilliant!
    Dat ik daar zelf niet op ben gekomen!


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Voor paarden met vleugels kan je ook bij Google Afbeeldingen kijken onder de zoekterm: Pegasus tattoo

    Het plaatje is erg mooi! Maar je kunt het inderdaad ook combineren, zoals hierboven gedaan is. Ook zou je met een tattoo-artiest kunnen overleggen wat mooi is en hij kan misschien een paar voorbeelden uittekenen voor je (: Maar als je niet kan kiezen, zou ik voor allebei gaan!


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Laat geen tattoo zetten! Er zijn heus nog wel andere manieren om de herinneringen aan je paard niet te vergeten of er symbolisch voor de zorgen dat die altijd bij jou is. Een tattoo oogt marginaal en misschien dat je er na een aantal jaren vol afschuw naar gaat terugkijken.

    Nuja, dit is waarschijnlijk niet de reactie waar je om vraagt, maar toch wil ik het afraden.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ik zou alleen voor de naam gaan als ik jou was.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Mercurial schreef:
    Ik zou alleen voor de naam gaan als ik jou was.

    + misschien kun je kun je opzoeken wat de naam betekent? en dan de betekenis laten zetten als het iets moois is?


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ten schreef:
    Why not both?

    Je neemt de woorden uit mijn mond. Of beter het beeld dat ik voor me had.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Mercurial schreef:
    Ik zou alleen voor de naam gaan als ik jou was.


    i put the fun in funeral

    Ik zou niet beide doen. Dat lijkt me gewoon wat teveel.
    Als je al iets wilt, kies dan voor het een of het ander.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Ten schreef:
    Why not both?



    zou best een mooie tattoo kunnen worden
    best dit eens meenemen naar een goeie custom tattoo shop zij kunnen nog extra tips en verbeteringen aanraden toepassen


    Sticking needles in people is fun. Matt <3

    Corsara schreef:
    Ik zou niet beide doen. Dat lijkt me gewoon wat teveel.
    Als je al iets wilt, kies dan voor het een of het ander.

    Ik zou alleen voor het paardje gaan, alletwee wordt misschien wel wat druk.. en hoe groot wil je hem eigenlijk hebben?


    I solemny swear I'm up to no good.