• Goedenavond mensjes. :'D
    Ik vroeg me af of jullie misschien weer behoefte hadden aan een radio, gelijk aan de bekende Quizlet-radio? Ik vond het altijd erg leuk om te doen en het is voor mij geen probleem om het nog eens te doen, maar dan waarschijnlijk wel alleen of met iemand anders. Ik deel deze server samen met DarkSavior en hij zal dan ook af en toe draaien. Het word net als eerst, met liedjes die aangevraagd konden worden en een leuk thema, berichten van Quizlet die worden opgelezen enzovoorts. Willen jullie dat weer?
    Nikki.

    Edit:
    Alles is nu in orde voor de radio, als jullie willen kan i kvanavond rond half 8/8 uur een proefdingetje draaien. Vinden jullie dat leuk?


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 7 juni 2012 - 19:13 ]


    Your make-up is terrible

    Ja doe dat dan ga ik zeker een keertje luisteren.
    Opo scouting gingen wij ooki radio maken


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alles is nu in orde voor de radio, als jullie willen kan i kvanavond rond half 8/8 uur een proefdingetje draaien. Vinden jullie dat leuk?


    Your make-up is terrible

    Ik luisterde er niet heel vaak naar, maar als ik luisterde vond ik het altijd wel leuk!
    Dussss

    Timor schreef:


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Timor schreef:


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Assassin schreef:
    Alles is nu in orde voor de radio, als jullie willen kan i kvanavond rond half 8/8 uur een proefdingetje draaien. Vinden jullie dat leuk?

    Jaaaa. Of, wacht, dan heb ik pianoles :C Maar whatever, I'd like to listen 8D


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Forks schreef:
    Uhm, nooit meegemaakt maar wil het best 's horen, sure. [:


    Zou je dan ook kunnen uitleggen waar we moeten luisteren enzo? (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Zou je dan ook kunnen uitleggen waar we moeten luisteren enzo? (:


    Ik maak er een speciaal topic voor aan met een link er in.


    Your make-up is terrible

    Ik ga proberen te luisteren, als mijn ouders niet vitten en mijn zus niet klaagt.
    Ik vind het altijd geweldig om jullie stemmen te horen. Da's zo ... Hollands... *haha*

    [ bericht aangepast op 7 juni 2012 - 18:06 ]


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Assassin schreef:
    Alles is nu in orde voor de radio, als jullie willen kan i kvanavond rond half 8/8 uur een proefdingetje draaien. Vinden jullie dat leuk?


    doe maar ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik ben echt blij dat jullie het zo leuk vinden.


    Your make-up is terrible

    Doe het om half 8! Dan ben ik er nog. Ik ben van 8 tot half 9 weg en wil het ook horen D:

    Van het weekend komt de eerste échte uitzending, vanuit Duitsland en samen met DarkSavior. Hebben jullie nog een voorkeur voor de dag?
    Vrijdag/zaterdag/zondag?


    Your make-up is terrible