• Over ongeveer anderhalve maand ben ik jarig en normaal vraag ik altijd van iedereen geld, waarvan ik dan uiteindelijk onzin koop. Maar dit jaar wil ik dat niet. Ik wil namelijk boeken, omdat ik eindelijk het plezier in het lezen heb gevonden. Ik wil nu dus voor me verjaardag een aantal boeken vragen, maar ik weet niet welke redelijk goedkoop zijn en ook echt leuk. Iemand tips? :3

    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 10:17 ]


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Welk genre?
    Je kan altijd boekenbons vragen.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Neelie schreef:
    Welk genre?
    Je kan altijd boekenbons vragen.


    Ik heb niet een bepaalt genre wat ik lees. Ik lees boeken zoals Harry Potter en The Hunger Games, maar ook romans en horror etc.


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Het Huis van de nacht.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Drift en Dwalen van Becca Fitzpatrick.
    The Mortal Instruments van Cassandra Clare.
    Ik heb laatst Matched uitgelezen, die is ook leuk, maar niet echt horror (:


    we've only said goodbye with words

    Ik zou boekenbonnen vragen, dan kan je je boeken zelf kiezen.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    The Vampire Diaries :3


    Life is like a roller coaster. It has its ups and downs. But it's your choice to scream or enjoy the ride.

    Yail schreef:
    Het Huis van de nacht.


    Dat is toch die serie waar uiteindelijk 10 boeken van komen. Waarvan er in Nederland 6 uit zijn en in het Engels 9?


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Ik raad je echt aan om even bij Bol.com te kijken! Niet om iets te bestellen, maar misschien zie je daar een boek wat je leuk lijkt en goedkoop is (:

    forevernosh schreef:
    (...)

    Dat is toch die serie waar uiteindelijk 10 boeken van komen. Waarvan er in Nederland 6 uit zijn en in het Engels 9?


    In het Engels zijn er 9 uit. Ja, maar volgens mij kwamen er in totaal twaalf. ^^ They're really very good, actually. -Has them all in English-


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ten schreef:
    (...)

    In het Engels zijn er 9 uit. Ja, maar volgens mij kwamen er in totaal twaalf. ^^ They're really very good, actually. -Has them all in English-


    Die boeken wil ik echt heel graag lezen, was alleen vergeten welke serie het ook al weer was. En ik twijfel heel erg of ik ze in het Engels of Nederlands wil. Is het redelijk makkelijk te lezen in het Engels? Mijn Engels is namelijk niet 100% perfect, maar ik wil het heel graag verbeteren.


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    forevernosh schreef:
    (...)

    Die boeken wil ik echt heel graag lezen, was alleen vergeten welke serie het ook al weer was. En ik twijfel heel erg of ik ze in het Engels of Nederlands wil. Is het redelijk makkelijk te lezen in het Engels? Mijn Engels is namelijk niet 100% perfect, maar ik wil het heel graag verbeteren.


    Als je je Engels wilt verbeteren zijn deze zeer goed, het is zeer makkelijk Engels. In het Engels heet de serie;
    "The House of Night"
    De boeken zijn:
    Marked, Betrayed, Chosen, Untamed, Hunted, Tempted, Burned, Awakened, Destined.
    Het volgende boek word; Hidden
    Dan is er nog een serie novella's, (Dunne boekjes) over aparte karakters uit de series. Een soort achetrgrond stories dus. Deze serie bestaat momenteel uit twee boeken, waarvan er nog twee bij gaan komen.
    Dragon's Oath, Lenobia's Vow, Neferet's Curse, en een boek dat nog geen titel heeft.

    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 11:04 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik ben zelf nu bezig met de serie: Academicus Vampyrus. Die zijn echt geweldig, niet beter dan Het huis van de Nacht, though... (In het Engels heet de serie Vampire Academy). Verder is het boek 'Allerzielen' van Deborah Harkness ook heel goed. In het Engels is hij een stuk moeilijker, dat wel. (A discovery of Witches). Er komt dit jaar een tweede deel. The Southen Vampire Mysteries boeken- Oftewel: Sookie Stackhouse roman's. Het eerste deel heet: Date met de dood. (De Engelse boeken vind ik leuker...) Geschreven door Charlaine Harris. Voor thrillers zou je eens de jeugd thrillers van Mel Wallis De Vries moeten lezen, ik vind die persoonlijk heel leuk.
    Heartbeat van Maggie Stiefvater is ook heel goed, het einde is iets minder maar toch heel leuk. Ik weet niet of deze er ook in het Engels is. - Als je een boek wilt lezen waar je bij huilt zou Voor ik Dood ga moeten lezen van Jenny Downham, dat is één van mijn favoriete boeken. Veder kan ik de serie Pretty Little Liars ook echt aanraden. 'Schuldig' van Amy Efaw is ook heel goed, 'Black Box' van Anna Woltz is ook goed.


    Believe in yourself.

    Ten schreef:
    (...)

    Als je je Engels wilt verbeteren zijn deze zeer goed, het is zeer makkelijk Engels. In het Engels heet de serie;
    "The House of Night"
    De boeken zijn:
    Marked, Betrayed, Chosen, Untamed, Hunted, Tempted, Burned, Awakened, Destined.
    Het volgende boek word; Hidden
    Dan is er nog een serie novella's, (Dunne boekjes) over aparte karakters uit de series. Een soort achetrgrond stories dus. Deze serie bestaat momenteel uit twee boeken, waarvan er nog twee bij gaan komen.
    Dragon's Oath, Lenobia's Vow, Neferet's Curse, en een boek dat nog geen titel heeft.


    Oké, dankje. (:


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    forevernosh schreef:
    (...)

    Die boeken wil ik echt heel graag lezen, was alleen vergeten welke serie het ook al weer was. En ik twijfel heel erg of ik ze in het Engels of Nederlands wil. Is het redelijk makkelijk te lezen in het Engels? Mijn Engels is namelijk niet 100% perfect, maar ik wil het heel graag verbeteren.

    Ik zou ze zeker in het Engels kopen. Ze zijn echt niet moeilijk.
    Ik heb ze in NL (tot zover ze uit zijn) en ik heb echt spijt dat ik ze niet in het Engels heb gekocht.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    De ontstervelijken van Alyson Nöel


    Don't be like the rest of them, darling