• Vreemdgegaan?

    En wat vinden jullie vallen onder vreemdgaan?



    Zijn jullie wel eens verliefd geworden op een andere jongen toen je een vriend had, maar daar uit respect en liefde voor je vriend niks mee gedaan hebben?

    [ bericht aangepast op 7 april 2018 - 15:35 ]

    Nee, ik ben nog nooit vreemdgegaan. Stel me altijd netjes voor. x’D

    Sorry flauw :p


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Nee. Nooit.

    Ik vind vreemdgaan officieel met iemand anders zoenen (of verder). Maar zodra je iets geheim moet houden voor de ander (of dat nu afspraakjes of sms’jes zijn) ben je al slecht bezig.


    Ik heb met iemand gezoend tijdens het uitgaan toen in een relatie zat... (':

    En wat Mirte zegt, zoenen of meer vind ik vreemdgaan.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Als je geen relatie hebt, kun je niet vreemdgaan :Y)

    Ik vind ook zoenen of meer vreemdgaan, maar bij zoenen is er ergens een grijze zone. Als je in een dronken bui een wildvreemde zoent, maar verder niks doet... idk of ik dat vreemdgaan zou noemen. En je kunt bv ook iemand kussen in een toneel of film of iets dergelijks, maar natuurlijk is dat niet vreemdgaan :')


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    HaIe schreef:
    Ik heb met iemand gezoend tijdens het uitgaan toen in een relatie zat... (':

    En wat Mirte zegt, zoenen of meer vind ik vreemdgaan.


    Heb je het toen gezegd tegen diegene? Of hoe ging dat verder?

    WhitePanther schreef:
    (...)

    Heb je het toen gezegd tegen diegene? Of hoe ging dat verder?


    Ik heb het nooit verteld. Ik voelde me er ook niet heel erg schuldig over, wat al duidelijk maakt hoe ik in die 'relatie' zat... De relatie duurde overigens maar 2 maanden en ben nooit verder gegaan dan zoenen met die desbetreffende persoon.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    McLean schreef:
    Nee. Nooit.

    Ik vind vreemdgaan officieel met iemand anders zoenen (of verder). Maar zodra je iets geheim moet houden voor de ander (of dat nu afspraakjes of sms’jes zijn) ben je al slecht bezig.

    Same.

    Een ex van mij is wel vreemd gegaan. Daar ben ik ook pas nadat hij onze relatie had uitgemaakt, achter gekomen. Dat vertelde hij er natuurlijk niet bij.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Nee ik ben nooit vreemd gegaan. Maar ik heb het wel meegemaakt dat mijn ex vreemdging.

    En zoals meerdere zeggen hierboven, zoenen en/of meer valt onder vreemdgaan.
    Al moet je wel rekening houden met de omstandigheden. Zoals bijvoorbeeld in een dronken bui is anders dan met opzet iemand zoenen. Is het eenmalig? Of is het meerdere keren voor gekomen? Excuses wel of niet aangeboden?

    [ bericht aangepast op 6 april 2018 - 11:30 ]


    I have seen my own sun darkened

    Voor mij zou het echt niks uitmaken of hij gedronken heeft of niet. Het punt is dat het vertrouwen weg is.
    En hoe graag je iemand dan ook ziet en hoe graag je hem/haar wel niet wil vergeven, ik denk dat dat vertrouwen nooit volledig terug komt. Ik merk dat nu ook bij twee kenissen van me. Tijdens het uitgaan heeft hij vorig jaar eens een ander binnen gedaan en je merkt enorm dat zij hem nu geen twee seconden uit het oog verliest. Je kan de schrik bijna van haar gezicht aflezen.

    Dus nee, ik ben nooit vreemdgegaan en ik vind het ook not done. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    Voor mij zou het echt niks uitmaken of hij gedronken heeft of niet. Het punt is dat het vertrouwen weg is.


    Vinden jullie afspreken met een andere jongen ook vreemdgaan?

    WhitePanther schreef:
    Vinden jullie afspreken met een andere jongen ook vreemdgaan?

    Nee, je kan toch vrienden hebben van een ander geslacht? =)
    Tenzij het om meer gaat dan vriendschap.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Nee ik nooit. Maar ik heb wel eens gehad dat ik iemand aan het daten was en toen iets met een andere jongen heb gedaan en dat voelde al te erg als vreemdgaan dus never again for me.


    The truth is out there.

    Scandal schreef:
    (...)
    Nee, je kan toch vrienden hebben van een ander geslacht? =)
    Tenzij het om meer gaat dan vriendschap.


    Ik zou bang zijn dat een jongen dat afspreken als meer dan vriendschappelijk ziet, zonder dat ik dat door zou hebben.

    WhitePanther schreef:
    (...)

    Ik zou bang zijn dat een jongen dat afspreken als meer dan vriendschappelijk ziet, zonder dat ik dat door zou hebben.


    Dan moet je van te voren duidelijk aangeven dat het echt alleen vriendschappelijk bedoelt is. Dat is soms even awkward maar het werkt wel heel goed.


    The truth is out there.