• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Alexys Tiffany Romano: CarrotCurls

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!


    El Diablo.

    [Waar mag ik Mercedes of Quinn naartoe sturen?]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Dave Karofsky:

    Ik heb de hele show van een afstandje bekeken en ik vond dat Alexys het goed deed. Ze moest nog even volhouden. Als ze dat doet dan zou het perfect zijn. Ze moest proberen om Blaine alleen te krijgen. Ik zie haar lopen. 'Heey, Alexys' zeg ik zachtjes toen ze de hoek om kwam. 'Je was goed bezig. We moeten zien om Blaine alleen te krijgen, dan kan je je charmes gebruiken' zeg ik tegen haar en kijk haar grijnzen aan.


    One Who Travels A Higher Path.

    [trololol glee lokaal]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    'Je hebt gelijk, Rachel, en bedankt dat je voor ons opkwam.' zegt Kurt tegen Rachel. Hij was nu ietsjes kalmer, dan net. Hij houdt me nu steviger vast en ik doe mijn armen rond zijn middel. Ik was nog steeds verbijsterd. Hoe kon ze zoiets doen? Zo ken ik haar niet, toen ik nog met haar sprak was ze gewoon aardig en kalm. Nu is ze een bitch en jaloers. Ik staarde afwezig voor me uit.


    One Who Travels A Higher Path.

    [Ik bedoelde eigenlijk wie met ze wilde praten? :') en Mercedes is trouwens in het Glee lokaal, Quinn staat nog op de gang]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [ik ga FF SNEL folders afvouwen en dan kom ik trug]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Rachel
    Ik glimlach even. "het is goed" Ik rilde weer van de kou. snel stond ik op en deed het raam dicth


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Je kan misschien naar Rachel, Finn, Kurt en Blaine komen?]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Alexys

    Ik grijns, en schud mijn haren naar achter.
    'Gaat wel lukken' grijns ik.


    El Diablo.

    Dave Karofsky:

    'Gaat wel lukken' grijns ze. 'Mooizo, ik wist allang dat je mijn plan mooi kon uitvoeren' zeg ik grijnzend. 'Je moet het gewoon nog even volhouden tot Kurt en Blaine echt ruzie krijgen en dan kan jij je slag doen' zeg ik vervolgens en ik voelde me trots.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    Ik merk dat Blaine afwezig is nadat Alexys hem zoende en kijk hem onzeker aan. 'Gaat het, Blaine?' vraag ik zachtjes. Ik probeer mijn onzekerheid te verbergen door hem niet direct in zijn ogen aan te kijken.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Alexys

    'Het is zo simpel' grijns ik, en lach.
    Ik rek me even uit, en kijk voor me uit.
    Ergens had ik een heel klein beetje spijt, Blaine kent me vast niet zo.
    Maarja, niks aan te doen.
    Vanaf dit schooljaar ben ik een bitch, zo word je ook moeilijk gekwetst..


    El Diablo.

    [soms reageer ik ngo dusja]
    [kort gezegd turug]

    [ bericht aangepast op 7 juni 2012 - 18:43 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Alexys is zo niet, waarom deed ze dit? Ik vond haar als eerst aardig en ze was er in het begin voor me, maar nu. Terleustelling kwam er in me op. 'Gaat het, Blaine?' vraagt Kurt zachtjes. Ik kijk op en kijk hem twijfelend aan. 'Het gaat wel' zeg ik mompelend en zucht. Ik kijk naar de gang waar ze zo net naar toe liep.

    Dave Karofsky:

    'Het is zo simpel' grijns ze en lach. 'Ik wist dat je het kon' glimlach ik. Uiteindelijk heb ik Kurt en dan is hij van mij. En Blaine is dan niets. Grijns ik gemeen.

    (Heb even een vraagje, heeft Alexys dalijk echt een crush op Blaine of dat niet? XD)

    [ bericht aangepast op 7 juni 2012 - 18:47 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    Rachel
    "Ik ga even mijn jas pakken en een vest" mompel ik. Ik draai me om en rij naar mijn kluisje. Daar aangekomen pak ik een vest die ik gelijk aan doe en mijn jas nog los. In de verte zag ik Dave en Alexys Dus hij zat erachter. Zo snel als ik kon reed ik terug.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan