• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Alexys Tiffany Romano: CarrotCurls

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!


    El Diablo.

    Alexys

    Ik zucht, en kijk hem aan.
    Ik denk even na hoe ik dit ga uitleggen, maar vertel dan toch.
    'Het moest van Dave, ik moest zorgen dat jullie uit elkaar gingen, weet niet waarom. Ik deed het maar, want ik wist niet wat anders de gevolgen zouden zijn' zeg ik snel, en kijk weer naar de grond. Ik voel de tranen achter mijn ogen branden, waarom deed ik dit..


    El Diablo.

    Rachel
    "Kom hier, Blaine houd ook echt van jou dat zie ik gewoon" ik omhels hem. Nu krijg ik het gelijk een beetje warmer. Niet normaal 2 vesten en een jas en enog koud.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mercedes

    "Het wordt tijd dat je voor jezelf opkomt Kurt!" Zei ik boos en stond op waarna ik mijn handen in mijn zij plaatste. "Als je hem graag ziet, zou je voor hem vechten."
    Ik begon te ijsberen en werd alsmaar kwader op Karofsky.
    "Ik zal die kerel wel eens een lesje leren," Zei ik en zwaaide wat met mijn handen, maar toen ik plots een idee kreeg, keek ik Kurt met een kleine grijns aan. "Kan je je nog herinneren dat ik jou wagen stuk sloeg met een steen? Wat als ik zijn auto nu eens onder handen neem?"


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Blaine Anderson:

    Ze zucht en keek me aan. 'Het moest van Dave, ik moest zorgen dat jullie uit elkaar gingen, weet niet waarom. Ik deed het maar, want ik wist niet wat anders de gevolgen zouden zijn' zeg ze snel en keek weer naar de grond. 'Alexys, kom hier' zeg ik troostend. Ik trek haar in mijn armen en wrijf over haar rug heen. 'Ik dacht al, waarom deed je dit. Zo was je nooit, toen ik je kende' zeg ik vervolgens en geef een kus op haar hoofd.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    Ik begraaf mijn gezicht in Rachels vest en probeer mijn tranen binnen te houden. Daarna kijk ik Mercedes aan en verschijnt er een kleine glimlach op mijn gezicht. 'Dat is heel lief van je, Cedes. Maar ik denk niet dat het iets oplost.' zeg ik waarna ik deze keer ook naar haar toe loop en haar knuffelt. 'Ik hou van jullie twee.' mompel ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [Ben even douchen]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Rachel
    ik glimlach "ik bel je vanmiddag gelijk als ik het antwoord weet" zeg ik volijk en kijk hem aan. "ik heb zin in snoep"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alexys

    Ik zucht, en voel de eerste traan al over mijn wang vallen. Heel fijn, gaat mijn nieuwe persoonlijkheid.. Ik sluit kort mijn ogen, en laat de tranen over mijn wang vallen.


    El Diablo.

    Kurt

    'Misschien kun je iets halen uit de snoepautomaat.' zeg ik waarna ik weer op een stoel ga zitten en staar naar mijn handen. 'Blaine blijft wel lang weg, vinden jullie niet?' vraag ik een beetje onzeker.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [Lol, eigenlijk zou Kurt nu de wc in moeten lopen XD ]


    El Diablo.

    Rachel
    "Kurt hij moet gewoon even nadenkebn" laat hem maar even.
    ärgh het liefste ga ik nu meteen naar het ziekenhuis zodat ik het weet"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Ik hoor haar zachtjes snikken en ik wrijf troostend over haar rug. 'Het komt wel goed, schat' zeg ik bezorgd en laat mijn hand naar haar kin gaan en hou haar gzicht voor me waarna ik haar tranen zie. 'Ik heb een vermoeden dat je nog iets moet zeggen tegen me' zeg ik onderzoekend. 'Ik denk niet dat het ook voor dave was' zeg ik en kijk haar doordringend.


    One Who Travels A Higher Path.

    Alexys

    Ik slik kort, en veeg mijn tranen snel weg.
    Ik kijk naar de grond, en bijt op mijn lip.
    Dit kon ik hem toch niet vertellen, hij is toch met Kurt..


    El Diablo.

    Blaine Anderson:

    Ze veegt haar tranen weg en kijkt naar de grond. 'Alexys, vertel' zeg ik nu en kijk haar aan.

    (Ik moet even weg, kom zo terug^^)


    One Who Travels A Higher Path.

    http://myradiostream.com/quizletradio qyuizlet radio]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan