• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Alexys Tiffany Romano: CarrotCurls

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!


    El Diablo.

    Alexys

    Ik haal kort mijn schouders op, wat heb ik te verliezen?
    'Ik, denk dat ik je leuk vind' mompel ik zacht, en kijk weg.


    El Diablo.

    Kurt

    'Waarom ga je dan niet?' vraag ik aan Rachel. 'Je kan er vast wel verlof voor vragen.' zeg ik waarna ik opsta. 'Ik ga kijken of alles goed met hem gaat, ik maak me zorgen.' zeg ik tegen Mercedes en Rachel. Zonder op antwoord te wachten loop ik naar de gang naar de dichtstbijzijnde wc's. Ik open de deur en ik zie meteen Blaine staan in omhelzing met Alexys. Hij tilt met zijn hand haar kin op. Alsof ze net zouden gaan zoenen. Ik keer me meteen om en laat de deur met een harde klap dicht vallen en voel de tranen over mijn wangen rollen. Ik ren naar een plekje in de school waar een trap staat en ga daar zitten en sla mijn handen voor mijn gezicht. Ik wist dat het te mooi was om waard te zijn. Wie zou mij nou kiezen?


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik besluit het maar te doen. Ik loop langzaam naar Finn. "ehm zou je het erg vinden om nu naar het ziekenhuis te gaan?" ik wacht gespannen af

    [stond cees er ook bijxD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    'Nu?' vraag ik terwijl ik opschrik uit mijn gedachten.
    'Goed, waarom niet.' mompel ik.

    [Ja, maar Leannan is eventjes douchen]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [lolz dan heeft ze alles gehoord, ik wist neit dat ze daar stonda agje]
    Rachel
    Nerveus loop ik naar de directeur, ik vertel dat ik me de laatste tijd niet goed voel en een testje wil laten doen om te kijken waardoor het kan komen. Hij keurt het goed en ik ga terug. "we mogen" ik slik en pak gespannen zijn hand vast.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (Ik ben er weer! Ik ga nu reageren! (: )


    One Who Travels A Higher Path.

    [Back]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Blaine Anderson:

    Ze haalt kort haar schouders op. 'Ik, denk dat ik je leuk vind' mompelt ze zacht en kijkt weg. Ik voel dat ik versteend raak, is ze op mij? Opeens hoor ik en harde klap en ik schrik op. Maar veel tijd om na te denken heb ik niet. Ik kijk haar aan. 'Alexys, i-ik' stotter ik. Kurt schoot er door me heen. Ik hou van hem, maar zij? Ik kijk verward voor me uit. Wat moet ik nu doen.


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn

    Ik knik en neem haar mee naar mijn auto en laat haar instappen, daarna stap ik zelf in en rijd ik zo snel als ik kan naar het ziekenhuis.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Alexys

    Ik slik, en blijf wegkijken.
    Ik wist dat Kurt dit net zag, 'en nu, heb ik dat verpest' zucht ik.


    El Diablo.

    Rachel
    Alles gaat in een waas voorbij. uiteindelijk zijn we er en meld ik me bij de goede afdeling. We moeten even wachten en daarna mogen we naar binnen. Na de situatie kort uitgelegd te hebben ga ik op een stoel liggen en trek ik nerveus mijn shirt omhoog.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Quinn

    Ik wandelde met de bebloede kleding naar buiten en was van plan om ze in mijn auto te leggen zodat ik ze thuis kon wassen.
    Toen ik buiten was, ademde ik de frisse lucht in en glimlachte onbewust.
    In gedachten verzonken, wandelde ik naar mijn auto en opende hem van op een afstandje.
    Wanneer ik aan de auto stond, opende ik mijn koffer, dropte de kledij op een hoopje in een hoekje en ging zelf in de kofferbak zitten om even te genieten van de frisse buitenlucht.
    Het was goed om even uit het glee lokaal te zijn aangezien ik even genoeg had aan drama.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [ ik kan vandaag lang rpgen aangezien mijn ouders er niet zijn]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    'En nu, heb ik dat verpest' zucht ze. 'Je hebt niets verpest' zeg ik nog steeds verward. Wie was dat trouwens net? Ik maak me van haar los. 'Ik moet nadenken, Alexys. Ik weet het allemaal even niet' zeg ik nog steeds verward.


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn

    Ik houd Rachels hand vast en kijk zenuwachtig van de dokter naar het scherm. Mijn hart klopt in mijn keel. Laat het alsjeblieft niet zo zijn..


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.