• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Alexys Tiffany Romano: CarrotCurls

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!


    El Diablo.

    Dave Karofsky:

    Hij draait naar me en kijkt me ongelovig aan. 'Misschien had je daar eerder aan kunnen denken, aangezien het allemaal door jou komt!' zegt Kurt. 'Het spijt me, Kurt' zeg ik spijtig. 'Ik weet niet of je het wilt weten, maar' zei ik zachtjes. 'Ik ging naar de jongens wc en ik zag Blaine en Alexys met elkaar. Hij zoende met haar en zei, dat hij speciaal voor haar met jou gaat uitmaken en dat ze met haar een relatie wilt. Hij vindt haat leuk, Kurt' zeg ik nu spijtig en kijk hem aan. Ik kan toch zo goed acteren.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    Ik voel de tranen in mijn ogen prikken en bijt op mijn lip on me te bedwingen. Dit kan niet waar zijn.. Mijn gedachten gaan uit naar vanochtend. Was dat dan allemaal nep? Zonder dat ik het wil voel ik een traan over mijn wang rollen, maar veeg het ruw weer weg. Waarom doet Blaine dit me aan? Maar aan de andere kant.. Waarom zou hij de waarheid spreken? Ook al heb ik Blaine en Alexys ook samen gezien.. Ik ben zò door de war! 'Waarom doe je zo tegen me?' vraag ik terwijl ik mijn ogen neersla. 'Je haat me blijkbaar zo erg dat je alles van me af wilt pakken, en het is nog gelukt ook,' zeg ik waarna ik hem weer aankijk. 'Ik weet je achter dat gedoe met Alexys zat.' zeg ik schor.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Dave Karofsky:

    'Waarom doe je zo tegen me?' vraagt Kurt terwijl zijn ogen neerslaat. 'Je haat me blijkbaar zo erg dat je alles van me af wilt pakken, en het is nog gelukt ook,' zegt hij waarna hij mij weer aankijkt. 'Ik weet dat je achter dat gedoe met Alexys zat.' zegt hij schor. 'Kurt, ik vind je leuk. Ik durfde mijn gevoelens niet te tonen aan je en de rest, daarom deed ik zo vervelend tegen je. Zo uite ik mijn gevoelens voor je' zeg ik gemeend en doe een paar stappen in zijn richting. 'I-ik zat er niet achter, Kurt. Alexys deed dit allemaal zelf. Zij vindt hem echt leuk' zeg ik vervolgens en keek weg.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    Dat zag ik dus echt niet aankomen. Automatisch zet ik een paar stappen naar achteren en kijk ik hem onderzoekend aan. 'Het spijt me, David,' zucht ik zachtjes terwijl ik hem even aankijk. 'Maar ik kan die gevoelens niet beantwoorden.' zeg ik zachtjes. Ik hou van Blaine, alleen maar van Blaine! En als ik niet bij Blaine kan zijn, dan blijf ik liever alleen. Ik wil niemand anders dan hem.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Dave Karofsky:

    Hij zet een paar stappen naar achteren en kijkt me onderzoekend aan. 'Het spijt me, David,' zucht Kurt zachtjes terwijl hij me even aankijkt. 'Maar ik kan die gevoelens niet beantwoorden.' zegt hij zachtjes. Wat! Hij wijst mij af! Ik kijk hem boos aan en snuif naar hem. 'Zoek het dan zelf maar uit. Maar ik waarschuw je, Blaine komt niet meer naar je en hij maakt het uit met je. Hij is verliefd op haar!' zeg ik boos en kijk hem aan. 'Dit is de waarheid, Kurt. Ik wil de beste voor je. Blaine is niet goed genoeg voor je' zeg ik vervolgens en kijk hem nog aan en loop uit de deur.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    Ik kijk hem geschrokken na en draai me daarna weer naar de spiegel toe. Zou Dave gelijk hebben? Ik pak een zakdoek uit mijn tas en dep mijn tranen weg. Mijn ogen staan nog altijd waterig en mijn wangen zijn ook nog steeds rood. Ook al zou Dave gelijk hebben, dan zou ik hem toch niet los kunnen laten. Ik laat mezelf tegen de muur zakken en haal mijn handen door mijn haar. Was ik misschien een misverstand voor Blaine? Gisteren was hij ook al door de war, dus misschien waren die gevoelens uiteindelijk toch niet voor mij bedoeld. Maar voor Alexys.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Ik heb al een tijdje nagedacht, ik wist niet dat ik het kon. Wat er allemaal gebeurt is. Ik weet het nu gewoon. Ik hou van Kurt en niet van Quinn of Alexys of wie dan ook. Ik wil hem en alleen maar hem. Alleen ik weet het al zeker. Hij heeft het gezien net in de wc. Wat moet ik doen? Ik weet toch niet waar hij is en ik weet niet hoe ik hem onder ogen kan zien. Ik zucht en hou mijn handen op mijn gezicht. Ik zucht nog een keer en ik sta op. Mij boeit het niet of iemand mijn rode ogen ziet. Ik loop naar Glee en zit achter in een hoekje. Ik negeer iedereen die er in het lokaal zit en kijk afwezig voor me uit.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    Ik zucht diep en ik sta weer op en loop de meiden toiletten uit, terug naar het Glee lokaal. Ik zie Blaine in een hoekje zitten en ik twijfel hevig of ik naar hem toe zou gaan. Maar ik wil duidelijkheid.. Ik zou hem toch ooit een keer onder ogen moeten komen, dus waarom niet nu meteen? Ik loop naar hem toe en ik ga naast hem zitten. 'Was ik een misverstand voor je?' vraag ik terwijl ik onzeker naar mijn handen staar en mijn tranen in bedwang probeer te houden.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Ik zie iemand binnen komen in het lokaal, maar het doet me niets en kijk nog steeds voor me uit. Iemand gaat naast me zitten. 'Was ik een misverstand voor je?' vraagt Kurt en ik schrik op en kijk hem aan. Hij staart naar zijn handen en ik kijk van hem weg. 'Je was nooit een misverstand voor me, Kurt. Ik hou van jou en alleen maar van jou. Ik weet niet wat je denkt over mij. Maar ik zal altijd van je houden' zeg ik zachtjes en mijn tranen rollen via mij wangen een weg.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    Ik kan me niet meer bedwingen en ook mijn tranen rollen onophoudelijk over mijn wangen heen. 'Karofsky zei dat hij jullie hoorde praten, dat je haar kuste en zei dat je van haar hield. En dat je het uit wilde maken. Ik zag jullie twee ook.' zeg ik snikkend. Ik dacht echt dat er iets speelde, maar nu Blaine zegt dat hij van me houdt snap ik het niet meer. Natuurlijk geloof ik Blaine, maar waarom stonden ze dan zo intiem samen? Er zou vast een goede reden voor zijn.. Ik kijk naar Blaine en pers mijn lippen op elkaar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Ik zie dat Kurt nu ook tranen heeft en die rollen ook een weg naar beneden. 'Karofsky zei dat hij jullie hoorde praten, dat je haar kuste en zei dat je van haar hield. En dat je het uit wilde maken. Ik zag jullie twee ook.' zegt Kurt snikkend. Hij kijkt naar me en pers zijn lippen op elkaar. Ik snik, dat was helemaal niet waar. 'Kurt, dat is helemaal niet waar, wat hij zegt' reageer ik fel en hard. 'Ik ben helemaal niet op haar. Ik ben op jou! En natuurlijk maak ik het niet uit!' zeg ik en in tussen rollen er meer tranen over mijn wangen.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    'Het spijt me, Blaine.' snik ik terwijl ik hem omhels. 'Het spijt me dat ik door de war was. Ik had meteen naar je toe moeten komen om te vragen hoe het zat.' zeg ik terwijl ik hem stevig tegen me aandruk. 'Ik hou gewoon zoveel van je, en ik dacht dat ik je kwijt was.' zeg ik met een trillende stem.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    'Het spijt me, Blaine.' snikt Kurt en omhelst me. Ik omhels hem ook en wrijf over zijn rug. 'Het spijt me dat ik door de war was. Ik had meteen naar je toe moeten komen om te vragen hoe het zat.' zegt hij en houdt me stevig tegen zich aan. 'Ik hou gewoon zoveel van je en ik dacht dat ik je kwijt was.' zegt hij met een trillende stem. 'Kurt, je raakt me niet kwijt. Ik hou ook van jou, zielsveel' zeg ik schor. 'Ik kan niet zonder je en ik hoef Alexys niet eens, Kurt' zeg ik dan en zoen hem dan teder.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    ik beantwoord zijn zoen en veeg daarna de tranen van mijn gezicht en glimlach eindelijk weer een beetje. 'Niemand haalt ons uit elkaar,' zeg ik zachtjes terwijl ik met de rug van mijn hand over zijn wang wrijf, om zijn tranen te drogen. 'Echt niemand.' fluister ik zachtjes waarna ik zachtjes mijn lippen op de zijne druk.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Hij beantwoord mijn zoen en veeg daarna de tranen van zijn gezicht en glimlach zwakjes. 'Niemand haalt ons uit elkaar,' zegt hij en veegt mijn tranen weg. 'Echt niemand.' fluistert Kurt zachtjes waarna hij weer zachtjes zijn lippen op de mijne drukt. Ik zoen hem ook en trek hem op mijn schoot. 'Waarom zou ik zoiets doen, terwijl ik met jou heb?' zeg ik en kijk hem aan.

    (Ik moet weer gaan. Ik kom weer rond half 3 online ^^ Dan ben ik namelijk thuis. XD)


    One Who Travels A Higher Path.