• [ bericht aangepast op 7 juni 2012 - 20:39 ]

You can't not look cool with a crossbow.

Whatthe-

No growth of the heart is ever a waste

wat

I live for the applause, you will die for it.

O_____O

“Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

Zerefu schreef:
    Whatthe-

Big girls cry when their hearts are breaking

Ik denk niet dat dat kan. Maar het zou wel super gaaf zijn.
    Als je goed kijkt zie je het water draaien voordat hij het aanraakt.

Jammer dat ik geen lessen chemie meer heb dit jaar, anders zou ik het getest hebben in de klas.
    Maar het lijkt mij wel onmogelijk.

Cool, neat, swell -Cry

Woah that's amazing O_O

Full of envy behind that anonymous mask

wait, whuuuuut?

Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

Ja, het lijkt mij wel vrij mogelijk.
    Mum's gonna be very happy with this trick. Loool.

Ik weet het. Er wordt een kracht naar binnen uitgeoefend door de draai. Daarom moet het ook op een gladde ondergrond. Er wordt dus een kracht naar binnen uitgeoefend, maar de reden waarom het allemaal dan niet naar binnen gaat, is omdat de binnenste massa alles naar buiten drukt, daarom krijgt je dus een heel fragiel evenwicht. Ook maar iets zou het uit elkaar krijgen, waarschijnlijk, als ik het zo zie.

[ bericht aangepast op 7 juni 2012 - 21:41 ]

You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

Ik gok dat het gemanipuleerd is en nep. Als je naar zijn andere video's kijkt zul je mij begrijpen...

"I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

Waaa-uw!

Bad decisions make good stories.

Het ziet er wel echt uit, maar ik denk niet dat het kan. Zou wel gaaf zijn :P

If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

Dit is een bewerkte video, gezien de andere video's op zijn kanaal en de vele video's die anderen erover gemaakt hebben met bewijzen dat het fake is.

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Trolololol.

"I shut my eyes in order to see.'

grappig maar dit kan niet echt